0 1 0 0 0 9.07.2007SmARTcat dla RandstadRandstad, w ramach poszerzenia swojego portfolio, postanowił nawiązać relacje biznesowe z nowymi, potencjalnymi klientami. smARTcat stworzył i przygotował plan działań, który pozwolił na przeprowadzenie spotkań przez przedstawicieli Randstad z wyselekcjonowanymi, potencjalnymi klientami.
0 1 0 0 0 9.07.2007Jupí na nośnikach Jet LineFirma Kofola, producent soków owocowych Jupí, rozpoczyna swoją pierwszą kampanię billboardową w historii. Na należących do Jet Line nośnikach Motorway 12x4 m można już zobaczyć „orzeźwiające” reklamy. Ogólnopolska akcja promocyjna potrwa do końca lipca.
0 1 0 0 0 9.07.2007Genesys Telecommunications Laboratories umacnia pozycję na rynku contact centers i IPOpublikowany niedawno raport Gartner Dataquest zatytułowany "Market Share: Contact Centers, Worldwide, 2006" sporządzony przez Drew Krausa, wskazuje, że należąca do Alcatel-Lucent firma Genesys Telecommunications Laboratories Inc., była najszybciej rozwijającym się dostawcą oprogramowania dla contact centers spośród 10 wiodących sprzedawców podobnych usług w 2006 roku.
0 1 0 0 0 9.07.2007Spedycja przekazuOd soboty 7.06 do końca sierpnia tego roku na drogach Zjednoczonej Europy można napotkać ciężarówki z projektami z cyklu Kostenfrei.
0 1 0 0 0 9.07.2007Multilotek na autobusach i tramwajachW lipcu pod hasłem "Marzenie" ruszyła miesięczna kampania Transit Advertising realizowana przez CAM Media dla gry liczbowej Multi Lotek. W siedemnastu miastach jeździ ponad sto autobusów i kilkanaście tramwajów opakowanych reklamą promująca grę.
0 1 0 0 0 9.07.2007PRO Media House dla Grupy Hotelowej OrbisDla Grupy Hotelowej Orbis dom mediowy PRO Media House przygotował internetową kampanię reklamową, której celem jest promocja sieci ekonomicznych hoteli Etap Hotel.
0 1 0 0 0 9.07.2007Grupa Fresh urzęduje dla PoznaniaAgencja Fresh rozpoczyna kolejny projekt dla poznańskiego Magistratu. Przedmiotem zawartej umowy jest opracowanie kampanii promującej bezpłatne badania tomograficzne.
0 1 0 0 0 9.07.2007Schulz dla McCainSchulz Design przygotował kreację opakowania dla firmy McCain, jednego z głównych producentów frytek na świecie. Bazując na nowej architekturze opakowań, spójnej dla całej Europy, Schulz Design stworzył nazwę Potato Cubes i zaprojektował logotyp.
0 1 0 0 0 9.07.2007Filmowy Cieszyn z One-2-One Media SolutionsOne-2-One Media Solutions zapewni interaktywną komunikację Festiwalu Filmowego w Cieszynie "Wakacyjne Kadry".
0 1 0 0 0 9.07.2007Comarch wprowadza innowacyjne rozwiązania IT w Carlsberg PolskaCarlsberg Polska wprowadził innowacyjną formułę sprzedaży i jako pierwszy na polskim rynku FMCG zdecydował się na zmianę polityki współpracy z Dystrybutorami z systemu "exfactory" na formułę odsprzedażową. Zaimplementowane w Carlsberg Polska rozwiązanie ECOD Dystrybucja produkcji Comarch umożliwia bezpośrednią, elektroniczną komunikację z parterami handlowymi na terenie całego kraju.