0 1 0 0 1 9.07.2007Anonse i Oferta rozdają reklamę za darmoDział agencyjny i klientów kluczowych Wydawnictwa Jezierski na wakacje zaproponował swoim klientom ciekawą ofertę reklamową, dotyczyącą wszystkich gazet bezpłatnych ogłoszeń Anonse (wydanie lubelskie, świetokrzyskie, radomskie, podkarpackie) oraz Oferta (wydanie warszawskie i śląskie).
0 1 0 0 0 9.07.2007Regaty aktorów Nivea Cup30 czerwca i 1 lipca w Mikołajkach odbyły się VIII Żeglarskie Mistrzostwa Polski Aktorów Nivea Cup. Mistrzem Polski została załoga Macieja Gąsiorka, aktora Teatru Nowego w Warszawie, wicemistrzami - załoga Tomasza Stockingera. Na 3 miejscu uplasowała się załoga Marka Cichuckiego, popularnego łódzkiego aktora, który w tym roku bronił tytułu mistrzowskiego.
0 1 0 0 0 9.07.2007DougFaberFamily realizuje kampanię preparatu TrascodentTo pierwsza kampania dla Trascodentu, który jest nowym produktem w portfolio Jelfy (od 2006 roku). Celem kampanii jest budowanie znajomości tego preparatu wśród osób zmagających się z chorobami przyzębia.
0 1 0 0 0 9.07.2007Doda w Gadu-GaduOd piątku 6 lipca wszystkim użytkownikom nowej wersji komunikatora Gadu-Gadu 7.7 na pocztę głosową nagrywa się Doda. Tak rozpoczął się największy głosowy konkurs w sieci.
0 1 0 0 0 9.07.2007n sponsorem „Muzyki najlepszej pod słońcem”"Muzyka najlepsza pod słońcem" to szesnaście koncertów, które będą się odbywać w każdą sobotę w ciągu ośmiu najbliższych tygodni. Wielka trasa koncertowa startuje już w pierwszy weekend lipca (07.07.2007r.) w Tychach.
0 1 0 0 0 9.07.2007Wyślij e-mail w odpowiednim czasieJ. Mullen, Choose the Right Time to Send E-mail, "ClickZ", 25.06.2007W niewielkim badaniu przeprowadzonym przez autorkę artykułu tylko 11% respondentów uznało, że ich firmy wykorzystują komunikację e-mailową w odpowiednim momencie cyklu marketingowego. Warto zatem przyjrzeć się dokładniej problemowi, kiedy i jak używać e-maili wewnątrz firmy.
0 1 0 0 0 9.07.2007Marketing (bez)pośredniR. Lieb, (In)Direct Marketing, "ClickZ", 22.06.2007Rozważania na temat statusu marketingu bezpośredniego i jego wykorzystania w Internecie - w świetle wypowiedzi ilustrujących obecne stanowisko przewodniczącego Direct Marketing Association, Johna Greco.
0 1 0 0 0 7.07.2007Marketing „dziecięcy” to nie dziecinadaT. Wegert, Marketing to Kids Isn't Child's Play, "ClickZ", 21.06.2007Marketing bez reklam? Zaznajomienie z marką bez nachalnych bannerów? Etyczne budowanie lojalności? Chyba tylko w przypadku produktów i stron WWW adresowanych do dzieci - dzięki bardzo restrykcyjnym przepisom i stojącym na ich straży organizacjom - takie rozwiązania są możliwe. I być może dlatego stare, wyświechtane powiedzenie "ucząc bawi, bawiąc uczy" na nowo nabiera pozytywnego znaczenia dla rodziców.
0 1 0 0 0 6.07.2007Raport GE na temat odpowiedzialności społecznejFirma GE opublikowała trzeci już raport na temat odpowiedzialności społecznej, który pokazuje postęp firmy w zakresie realizacji zobowiązań podjętych w 2006 r. oraz priorytety na nadchodzący rok.
0 1 0 0 0 6.07.2007Weblisko – globalna przestrzeń dla lokalnych społecznościWeblisko.com to darmowy serwis społecznościowy, przyjazny ludziom dumnym z miejsca, w którym żyją i zaangażowanym w lokalne sprawy. Weblisko umożliwi lokalnym społecznościom tworzenia bezpłatnych portali nawet w niewielkich miejscowościach.