0 1 0 15.07.2022Poczta Polska rozpoczęła ogólnopolską loterię „Loteria Pocztex”Loteria skierowana jest do klientów indywidualnych i potrwa do 14 sierpnia. Wsparciem jest kampania reklamowa w internecie, social mediach, OOH oraz w radio.
1 2 0 15.07.2022Kaufland z wakacyjną kampanią pod hasłem: „Gdzie tanie lato na bogato mam?”Działania promocyjne obejmują m.in. wodne billboardy, banery w wybranych miejscach na plażach oraz promo-teamy. Kampania wspierana jest działaniami w telewizji, radiu oraz na profilach sieci w mediach społecznościowych.
1 5 0 15.07.202210 lat Zalando w Polsce. Kampania „Ty decydujesz, kiedy zaczyna się moda”Pierwszą rzecz na Zalando w Polsce kupiono 24 sierpnia 2012 r., dokładnie o 11:06. Co to było? Sportowe szorty. To, że pierwszy zakup należał do kategorii sportowej, okazało się dobrą wróżbą dla platformy. Od tego momentu ta kategoria, jak i pozostałe zaczęły zdobywać coraz więcej klientów wśród polskich miłośników mody.
0 1 0 15.07.2022Reklamodawcy skłonni zapłacić więcej za wysokiej jakości zaufane środowisko reklamowe – najnowsze badania IAB Europe98% reklamodawców uważa, że zakup powierzchni reklamowej w środowisku mediów cyfrowych wysokiej jakości jest ważny. 92% reklamodawców woli wydawać swój budżet reklamowy u dostawców, którzy przestrzegają standardów branżowych. IAB Europe opublikowało wyniki nowego badania. Zapytano w nim reklamodawców o ich obawy związane z jakością reklamy cyfrowej oraz o ich stosunek do standardów branżowych i różnego rodzaju powierzchni reklamowych.
0 1 0 14.07.2022Kancelaria Prosperitas z agencją PRProsperitas, największa w Polsce kancelaria prawna specjalizująca się w obsłudze postępowań dotyczących kredytów frankowych, wybrała agencję PR Inspiration do obsługi działań wizerunkowych skierowanych do mediów ogólnopolskich i regionalnych.
0 2 0 14.07.2022Netflix przygotowuje się do subskrypcji z reklamami. Wybrał partnera technologicznego i negocjuje umowy licencyjneNetflix wybrał Microsoft na partnera technologicznego i sprzedażowego subskrypcji reklamowej. Prowadzi też rozmowy ze studiami filmowymi, by zmienić umowy licencyjne.
0 1 0 14.07.2022Nowa aktywacja Cydru LubelskiegoCydr Lubelski rozpoczął aktywację „Radość jest tam, gdzie jesteś ty, twoi przyjaciele”. Marka zaprasza fanów do zabawy zdjęciowej.
1 5 0 14.07.2022Huawei promuje laptopy, smartfony i słuchawki bezprzewodoweRozpoczęte kampanie wspierają nowe modele w trzech kategoriach produktowych: laptopy, smartfony i słuchawki bezprzewodowe. Działania odbywają się równolegle z premierami dziewięciu nowych urządzeń marki.
0 1 0 14.07.2022TikTok wdraża Inventory FilterOd 14 lipca w Polsce i w 25 innych krajach oraz w kilkunastu językach dostępny jest TikTok Inventory Filter. To narzędzie dla reklamodawców, która ma zapewnić im większą kontrolę nad treściami wyświetlanymi obok ich reklam w sekcji „Dla Ciebie”.
0 1 0 14.07.2022Lody Monte Zott na ekranach Jet Line. Sztuczna inteligencja programuje kampanię DOOHNa cyfrowych ekranach sieci More w Jet Line trwa kampania lodów Monte Zott. Opiera się ona na algorytmach machine learningu i jest zaprogramowana tak, aby spoty wyświetlały się na ekranach tylko wtedy, gdy pogoda spełni określone warunki.