0 1 0 0 0 16.07.2007E_misja dla BayerAgencja Reklamowa E_misja przygotowała dla firmy Bayer nowy, wizerunkowy serwis internetowy leku na grypę Tabcin.
0 1 0 0 0 16.07.2007Grupa Fresh promuje Poznań nad morzemGrupa Fresh rozpoczyna akcję promocyjną miasta Poznania. Przedmiotem umowy podpisanej między Urzędem Miasta Poznania a Agencją jest organizacja szeregu eventów w nadbałtyckich miejscowościach.
0 1 0 0 0 16.07.2007Inout Pracownia Komunikacji dla Galileo Polska i TravelovoAgencja Inout Pracownia Komunikacji rozpoczęła współpracę z Firmą Galileo Polska - przedstawicielem Galileo, światowego lidera w dziedzinie technologii, dostarczającego elektroniczne usługi globalnej dystrybucji dla przemysłu turystycznego oraz TravelOVO.pl - nowo powstałym serwisem internetowym dla podróżujących.
0 1 0 0 0 16.07.2007Nowa identyfikacja firmy Energomontaż-Północ SAGrupa Kapitałowa Energomontaż-Północ otrzymała nowy symbol i system identyfikacji wizualnej. Projekt został opracowany przez firmę Studio DN.
0 1 0 0 0 16.07.2007Insignia twórcą serwisu webinar.plAgencja interaktywna Insignia jest autorem serwisu webinar.pl, na którym można oglądać konferencje przez Internet. Na razie dla użytkowników dostępne są materiały z konferencji PremiumBrand 2007 "Efektywne zarządzanie reputacją marki".
0 1 0 0 0 16.07.2007Kampania plakatowa Collegium CivitasDzisiaj rusza druga część kampanii plakatowej Collegium Civitas, mająca na celu rozpowszechnienie znajomości Uczelni i zachęcenie do rozpoczęcia studiów w CC. Będzie trwała 2 tygodnie a plakaty zawisną w metrze, na słupach ogłoszeniowych oraz na przystankach autobusowych.
0 1 0 0 0 16.07.2007Słoneczny Patrol Samsung zaopiekuje się Twoim telefonemW weekend 14-15 lipca w Sopocie specjaliści serwisowi Samsung będą służyć darmową pomocą użytkownikom sprzętu elektronicznego. To pierwsza tego typu akcja serwisowa w Polsce.
0 1 0 0 0 16.07.2007D-Link Technology Trend – dostęp do internetu i tworzenie sieci coraz bardziej powszechneBlisko połowa Polaków (44%) posiadających w domu dostęp do internetu stworzyła domową sieć komputerową – wynika z badania D-Link Technology Trend (DTT), przeprowadzonego na zlecenie firmy D-Link przez Millward Brown SMG/KRC. Sieci domowe najczęściej są tworzone przez mieszkańców dużych miast. Najpopularniejszym łączem w Polsce jest ADSL, z którego korzysta 37% internautów.
0 1 0 0 0 16.07.2007Ekopozytywni w dzienniku MetroRuszyła ogólnopolska, ekologiczna akcja dziennika "Metro" zatytułowana "Ekopozytywni". Jej celem jest edukowanie i uświadamianie zachowań proekologicznych, z naciskiem na segregację odpadów oraz kwestie czystości i porządku.
0 1 0 0 0 16.07.2007Czy to już za głośno?T. Weiss, How Loud Is Too Loud, "Forbes", 10.07.2007Porcja biurowej etykiety, tym razem związana głównie z telefonią - prywatnymi opowieściami w pokoju pełnym współpracowników czy śmiesznymi (oczywiście w rozumieniu właściciela!) dzwonkami komórki.