0 1 0 0 0 17.07.2007Gadu-Gadu w wersji mobilnejUkazały się najnowsze wersje komunikatora Gadu-Gadu na telefony komórkowe i urządzenia przenośne typu PDA. Użytkownicy otrzymali komunikator na wszystkie najpopularniejsze systemy oraz konfiguracje.
0 1 0 0 0 17.07.2007Nowy system rezerwacji w TraveliGo.plPortal turystyczny TraveliGo.pl należący do kapitałowej Grupa TraveliGo, w skład której wchodzi jedno z największych internetowych biur podróży oraz serwis rezerwacji miejsc hotelowych w Polsce - HoteliGo.pl, udostępnił dla swoich Klientów serwis rezerwacji noclegów na całym świecie.
0 1 0 0 0 17.07.2007Rodzinny piknik 10-lecia EuroLOTPolymus Integrated Communication zorganizował rodzinny piknik dla EuroLOT S.A. z okazji 10-lecia istnienia Spółki.
0 1 0 0 0 17.07.2007Kampania reklamowa Kont SamooszczędzającychRozpoczęła się nowa kampania reklamowa Konta Samooszczędzającego Polbanku, której głównym celem jest konsekwentne budowanie wizerunku banku jako instytucji, w której warto trzymać swoje oszczędności.
0 1 0 0 0 17.07.2007Spada optymizm Polaków – wynika z internetowego badania NielsenaPolska jest jednym z krajów, który na przestrzeni ostatniego półrocza zanotował bardzo silny spadek optymizmu konsumentów, z poziomu 113 do 99. Gorzej niż pół roku temu oceniamy takie aspekty naszego życia jak perspektywa pracy, stan osobistych finansów, czy swoboda wydatków.
0 1 0 0 0 16.07.2007Google uruchamia Polskie Forum Pomocy AdWordsZ myślą o polskich reklamodawcach, firma Google uruchomiła Polskie Forum Pomocy AdWords. Ma ono być miejscem wymiany poglądów i wzajemnej pomocy użytkowników programu reklamowego Google AdWords.
0 1 0 0 0 16.07.2007Asseco Business Solutions wsparta systemem Contactis Contact CenterWind Telecom S.A. zakończył wdrożenie systemu Contactis Contact Center zintegrowanego z MS CRM oraz systemu IVR w Pionie Biznesowym WA-PRO firmy Asseco Business Solutions – jednego z liderów oprogramowania dla firm sektora MSP.
0 1 0 0 0 16.07.2007Artegence za promocją polskiej wódkiStowarzyszenie Polska Wódka zainaugurowało oficjalnie swoją działalność 10 lipca br. Równocześnie wystartował serwis przygotowany przez Artegence.
0 1 0 0 0 16.07.2007Kampania mBank w taksówkachNowa kampania organizowana jest w 9 miastach Polski z użyciem nośnika znajdującego się wewnątrz taksówek – AD’car.
0 1 0 0 1 16.07.2007Multi Communications promuje zdrowy tryb życiaMulti Communications na zlecenie marki Rama należącej do firmy Unilever stworzyła program edukacyjny dla najmłodszych uczniów szkół podstawowych "Smak zdrowia". To już druga edycja programu, nad którym opiekę merytoryczną po raz kolejny objęła Rada Promocji Zdrowego Żywienia Człowieka.