0 1 0 0 1 16.07.2007Multi Communications promuje zdrowy tryb życiaMulti Communications na zlecenie marki Rama należącej do firmy Unilever stworzyła program edukacyjny dla najmłodszych uczniów szkół podstawowych "Smak zdrowia". To już druga edycja programu, nad którym opiekę merytoryczną po raz kolejny objęła Rada Promocji Zdrowego Żywienia Człowieka.
0 1 0 0 0 16.07.2007E_misja dla BayerAgencja Reklamowa E_misja przygotowała dla firmy Bayer nowy, wizerunkowy serwis internetowy leku na grypę Tabcin.
0 1 0 0 0 16.07.2007Grupa Fresh promuje Poznań nad morzemGrupa Fresh rozpoczyna akcję promocyjną miasta Poznania. Przedmiotem umowy podpisanej między Urzędem Miasta Poznania a Agencją jest organizacja szeregu eventów w nadbałtyckich miejscowościach.
0 1 0 0 0 16.07.2007Inout Pracownia Komunikacji dla Galileo Polska i TravelovoAgencja Inout Pracownia Komunikacji rozpoczęła współpracę z Firmą Galileo Polska - przedstawicielem Galileo, światowego lidera w dziedzinie technologii, dostarczającego elektroniczne usługi globalnej dystrybucji dla przemysłu turystycznego oraz TravelOVO.pl - nowo powstałym serwisem internetowym dla podróżujących.
0 1 0 0 0 16.07.2007Nowa identyfikacja firmy Energomontaż-Północ SAGrupa Kapitałowa Energomontaż-Północ otrzymała nowy symbol i system identyfikacji wizualnej. Projekt został opracowany przez firmę Studio DN.
0 1 0 0 0 16.07.2007Insignia twórcą serwisu webinar.plAgencja interaktywna Insignia jest autorem serwisu webinar.pl, na którym można oglądać konferencje przez Internet. Na razie dla użytkowników dostępne są materiały z konferencji PremiumBrand 2007 "Efektywne zarządzanie reputacją marki".
0 1 0 0 0 16.07.2007Kampania plakatowa Collegium CivitasDzisiaj rusza druga część kampanii plakatowej Collegium Civitas, mająca na celu rozpowszechnienie znajomości Uczelni i zachęcenie do rozpoczęcia studiów w CC. Będzie trwała 2 tygodnie a plakaty zawisną w metrze, na słupach ogłoszeniowych oraz na przystankach autobusowych.
0 1 0 0 0 16.07.2007Słoneczny Patrol Samsung zaopiekuje się Twoim telefonemW weekend 14-15 lipca w Sopocie specjaliści serwisowi Samsung będą służyć darmową pomocą użytkownikom sprzętu elektronicznego. To pierwsza tego typu akcja serwisowa w Polsce.
0 1 0 0 0 16.07.2007D-Link Technology Trend – dostęp do internetu i tworzenie sieci coraz bardziej powszechneBlisko połowa Polaków (44%) posiadających w domu dostęp do internetu stworzyła domową sieć komputerową – wynika z badania D-Link Technology Trend (DTT), przeprowadzonego na zlecenie firmy D-Link przez Millward Brown SMG/KRC. Sieci domowe najczęściej są tworzone przez mieszkańców dużych miast. Najpopularniejszym łączem w Polsce jest ADSL, z którego korzysta 37% internautów.
0 1 0 0 0 16.07.2007Ekopozytywni w dzienniku MetroRuszyła ogólnopolska, ekologiczna akcja dziennika "Metro" zatytułowana "Ekopozytywni". Jej celem jest edukowanie i uświadamianie zachowań proekologicznych, z naciskiem na segregację odpadów oraz kwestie czystości i porządku.