0 1 0 0 0 22.02.2007„Dlaczego nie możemy się w Polsce dogadać?” – debata Klubu „Goście Gazety”Klub "Goście Gazety" zaprasza na debatę "Dlaczego nie możemy się w Polsce dogadać?". Spotkanie poprowadzi Piotr Pacewicz. Udział wezmą: prof. Andrzej Markowski, dr hab. Mirosław Bańko (PWN), dr Katarzyna Kłosińska, Andrzej Poniedzielski i Raper Duże Pe. Debata odbędzie się w poniedziałek, 26 lutego 2007, o godz. 17.00 w warszawskiej redakcji "Gazety Wyborczej" przy ulicy Czerskiej 8/10. Wstęp wolny.
0 1 0 0 0 22.02.2007Jubileuszowa kampania Saaba22 stycznia rozpoczęła się kampania jubileuszowa z okazji sześćdziesiątych urodzin Saaba pod nazwą "Saab i lata". Za stronę kreatywną odpowiada agencja McCann Erickson, zaś kampanię internetową przygotowała agencja MRM Worldwide (wcześniej Zentropy Partners). Obie firmy działają w strukturze McCann Worldgroup.
0 1 0 0 0 22.02.2007RMF Classic rozpoczyna nadawanie w ŁodziJuż dziś, 21 lutego w godzinach popołudniowych, RMF Classic rozpoczyna emisję programu na łódzkiej częstotliwości 105,0 MHz.
0 1 0 0 0 22.02.2007Zenithmedia zwycięzcą przetargu mediowego Warner Bros.Warner Bros., firma zajmująca się dystrybucją filmów, rozstrzygnęła przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego.
0 1 0 0 0 22.02.2007Soul and Mind Opakowania dla Labovital Żeń-SzeńProducent i dystrybutor produktów z linii Labovital firma Optivit Sp. z o.o. wprowadza nowy preparat. Labovital Żeń – Szeń dostępny będzie na rynku na początku marca. Autorem layoutu opakowań dla nowego produktu jest agencja Soul and Mind Opakowania.
0 1 0 0 0 22.02.2007ComputerLand Toyota World Cup po raz czwartyW dniach 22-25 marca 2007 roku na warszawskim Torwarze odbędzie się czwarta już edycja międzynarodowych zawodów jeździeckich w skokach przez przeszkody i ujeżdżeniu, w randze Finału Pucharu Świata Ligi Europy Centralnej - ComputerLand Toyota World Cup.
0 1 0 0 0 22.02.2007S4 promuje preparat MethodDraine DetoxWkrótce rozpocznie się wiosenna kampania „W rytmie twojego ciała”, którą Agencja Reklamowa S4 przygotowała w ramach wygranego przetargu dla oczyszczającego organizm preparatu MethodDraine Detox, produkowanego przez belgijską firmę Laboratoires Ortis.
0 1 0 0 0 22.02.2007TBWAPR i premiera nowego Nissana QASHQAI w PolsceAgencja TBWAPR wygrała przetarg na zorganizowanie pierwszego w Europie Środkowej launch’u Nissana QASHQAI. Firma Nissan Sales Central & Eastern Europe KFT miała do wyboru propozycje 16 agencji. TBWAPR wygrała dzięki najbardziej kreatywnym rozwiązaniom, doświadczeniu i „know - how”.
0 1 0 0 0 22.02.2007Zakończył się pierwszy etap konkursu RMF FM i magazynu Playboy: „Dziewczyny, które budzą!”Wczoraj upłynął termin nadsyłania zgłoszeń na konkurs "Dziewczyny, które budzą". Zabawa, organizowana wspólnie przez RMF FM i magazyn Playboy, cieszyła się olbrzymią popularnością.
0 1 0 0 0 22.02.2007ZenithOptimedia stworzył ranking globalnych holdingów mediowychSieć domów mediowych ZenithOptimedia opublikowała swój pierwszy ranking dotyczący przychodów globalnych holdingów mediowych związanych z działalnością reklamową.