0 1 0 0 0 25.07.2007Universum wspiera kulturęUniversum Promotion Group, lider rynku reklamy wielkoformatowej, był partnerem widowiska plenerowego pt.: "Bytomska Noc Świętojańska z Operą".
0 1 0 0 0 25.07.2007Migracja Klientów GSM – trendy wolnego rynkuContactPoint, firma świadcząca usługi call center zbadała lojalność użytkowników telefonii komórkowej.
0 1 0 0 0 25.07.2007TV Point Group podejmuje współpracę z ATMZarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. informuje, iż w dniu 24 lipca 2007 roku Zarząd TV Point Group Sp. z o.o., wchodzącej w skład grupy PMPG, podpisał umowę ze spółką ATM S.A. w zakresie zbudowania infrastruktury na potrzeby uruchomienia telewizji internetowej oraz dystrybucji treści multimedialnych w nowych mediach - w tym także w sieci Internet.
0 1 0 0 0 25.07.2007Gremia.net – prywatna przestrzeń dla mikrospołecznościInteria.pl uruchomiła pierwszy w Polsce serwis mikrospołecznościowy do tworzenia prywatnych grup zainteresowań. Gremia udostępnia wspólną, wirtualną przestrzeń do współpracy i wymiany informacji dla rodzin, grup przyjaciół, oraz uczniów i studentów.
0 1 0 0 0 25.07.2007Sieć Factory Outlet podpisała umowę o współpracy z San MarkosAgencja San Markos - Republika Dobrej Marki wygrała przetarg na opracowanie koncepcji i realizację wszystkich projektów reklamowych i marketingowych sieci centrów Outlet Factory w Polsce.
0 1 0 0 0 25.07.2007Srebny „Laur Konsumenta” dla baterii VartaMarka Varta otrzymała wyróżnienie "Srebny Laur Konsumenta 2007" w kategorii Baterie.
0 1 0 0 0 25.07.2007Reklama z którą można pogadaćDzięki technologii oferowanej przez InteliWISE, każda firma może dziś dysponować interaktywnym kioskiem informacyjnym, który z powodzeniem zastąpi hostessę na targach, recepcjonistkę w firmie, sprzedawcę czy przewodnika.
0 1 0 0 0 25.07.2007SABMiller rozpoczął globalną współpracę z Mec Global SolutionsSABMiller poinformował, że wybrał firmę MEC Global Solutions, specjalizującą się w usługach doradczych i należącą do sieci Mediaedge:cia, jako swojego konsultanta. Współpraca będzie obejmować wszystkie oddziały na świecie, a jej celem jest usprawnienie procesu planowania komunikacji marketingowej. Forma współpracy będzie obejmować różnego rodzaju szkolenia, nie będzie zaś zmieniała dotychczasowych ustaleń związanych z lokalną obsługą domów mediowych.
0 1 0 0 0 25.07.2007eFresh dla Victoria CymesAgencja Interaktywna eFresh podpisała umowę z firmą Victoria Cymes – producentem syropów, świeżych soków i napojów. Przedmiotem umowy jest budowa nowego serwisu internetowego.
0 1 0 0 0 25.07.2007New Look Advertising dla DelectyAgencja New Look Advertising specjalizująca się w realizacji innowacyjnych projektów z zakresu ambient mediów na zlecenie Domu Mediowego Starcom przygotowała niestandardową letnią kampanię dla Delecty.