Espresso

17 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2006

Ruszył największy polski Bazzar

Serwis zakupy.interia.pl zmienił swoją nazwę i obecnie jest dostępny pod adresem www.bazzar.interia.pl. Nowy BAZZAR umożliwia odnalezienie aktualnie najniższej ceny szukanego produktu w jednym z ponad 100 sklepów internetowych. Porównywarka powstała przy współpracy z serwisem skąpiec.pl i oferuje łącznie ponad 200 tys. różnorodnych produktów. Internauci mają możliwość dzielenia się w nim swoimi komentarzami i informacjami o produktach. Bazzar ma stać się najważniejszą marką INTERIA.PL związaną z zakupami Internetowymi.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2006

Już wkrótce Euro-Reklama OUTDOOR EXPO – pierwsze w Polsce specjalistyczne targi rynku out-of-home media

Już na wiosnę polską branżę reklamową czeka prawdziwe święto komunikacji wizualnej. Euro-Reklama OUTDOOR EXPO, która odbędzie się w 27-30, marca 2007 r. w Poznaniu, to doskonałe miejsce do prezentacji najnowszych rozwiązań out-of-home, tj. nośników outdoorowych, reklamy tranzytowej (np. na autobusach), a także niekonwencjonalnych form komunikacji wizualnej, jak ambient media, reklama świetlna, sign (systemy oznaczeń i identyfikacji wizualnej) czy meble miejskie (przystanki, fotele, itp.).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2006

4fun.tv wyprodukowała nowy program dla TV 4

Przygotowująca się do debiutu giełdowego Spółka 4fun.tv S.A., właściciel interaktywnej telewizji dla młodzieży, korzystając z posiadanych zasobów technicznych oraz wykorzystując własne studnio, przystosowane do prowadzenia programów „na żywo”, uruchomiła nowy program „Casino Night”, emitowany w TV4. Został on wyprodukowany we współpracy z węgierską firmą MFactory, renomowanym europejskim dostawcą formatów interaktywnej TV.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2006

Mc Cann Worldgroup pomaga przy wprowadzeniu na rynek nowego Opla Corsy

Outdoor jest ostatnią częścią kampanii reklamowej przygotowanej przez McCann Erickson dla General Motors Poland. Celem rozpoczętej w październiku komunikacji jest zwrócenie uwagi na frajdę, jaką sprawia jazda samochodem. Zabawa jest jeszcze lepsza, kiedy podróżuje się z grupą najbliższych przyjaciół. Zwieńczeniem komunikacji jest hasło C’MON!, zachęcające do zapoznania się z nową Corsą i jej zaletami. Do zakupu samochodu powinna skłaniać również jego atrakcyjna cena.

Poprzednie Następne