0 1 0 0 0 27.07.2007Odpyta.pl – nowy serwis społecznościowyCzy chcesz mundurki w szkole? Lubisz korniszony? Czy upadnie koalicja? Nowy serwis społecznościowy odpyta.pl to jedna wielka, niekończąca się ankieta, której tematyka nie jest w żaden sposób ograniczona.
0 1 0 0 0 27.07.2007Tytuł „Solidnego Pracodawcy Roku 2006” dla OriflameFirma Oriflame Poland otrzymała tytuł "Solidnego Pracodawcy Roku 2006", przyznawany przez Przegląd Gospodarczy, dodatek do Gazety Prawnej. Główną ideą przyświecającą konkursowi jest zwrócenie uwagi opinii publicznej i środowiska pracodawców na kwestie solidności zatrudnienia.
0 1 0 0 0 27.07.2007Direct Publishing Group dla młodychMagazyn EURO<26 to klasyczny przykład Custom Publishing, obecnie jednego z najprężniej rozwijających się narzędzi komunikacji marketingowej na świecie. Pierwsze tegoroczne wydanie magazynu, autorstwa Direct Publishing Group, w zupełnie nowym formacie i ożywczej szacie graficznej, dostępne jest już na rynku.
0 1 0 0 0 27.07.2007Always robi dla kobiet odrobinę więcejBiałe, miękkie fotele w środku miasta? Darmowe samochody z szoferem? To nie wszystkie atrakcje zarezerwowane tylko dla pań, bowiem tego lata Always zamienia zwyczajny dzień kobiety w zupełnie wyjątkowe wydarzenie.
0 1 0 0 0 26.07.2007Nowy wizerunek IAAOd lipca Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) ma nową identyfikację wizualną. Relaunch objął wszystkie materiały firmowe Stowarzyszenia oraz strony internetowe: międzynarodową i regionalne.
0 1 0 0 0 26.07.2007Kampania radiowa przypraw marki Galeo26 lipca br ruszyła reklamowa kampania radiowa przypraw marki Galeo.
0 1 0 0 0 26.07.2007Pegasus Advertising w sieci InterpartnersOd lipca 2007 roku Agencja Pegasus Advertising została włączona do światowej sieci Interpartners Communication zrzeszającej niezależne agencje reklamowe i marketignowe.
0 1 0 0 0 26.07.2007Studio DN dla marki NobilesW ostatnim czasie na rynku pojawiły się preparaty Nobiles w opakowaniach opracowanych przez Studio DN.
0 1 0 0 0 26.07.2007Jeśli używany, to niemieckiMarki z jakiego kraju są najbardziej popularne wśród Polaków? Jeśli miałby decydować o tym wyłącznie rynek samochodów używanych, to odpowiedź mogłaby być tylko jedna – z Niemiec. Również patrząc na statystyki serwisu GEpard można dojść do tego samego wniosku.
0 1 0 0 0 26.07.2007Wirtualne biuro obsługi klientaE-videoBOK – czyli wirtualne Biuro Obsługi Klienta – stanowi przełom w komunikacji internetowej, umożliwiający prowadzenie rozmów wideo bezpośrednio ze strony WWW. Oferowane przez VidCom.pl narzędzie jest nowością na rynku polskim. Stanowi najnowocześniejszą formę kontaktu poprzez Internet i jest skuteczniejszą alternatywą dla czatu, e-maila czy też infolinii.