0 1 0 0 4 18.07.2007Konkurs Mediafun i ArtegenceAutor blog.mediafun.pl oraz agencja interaktywna Artegence zapraszają do udziału w W-F, czyli Wakacyjnym Fotokonkursie na zdjęcie najbardziej interesującej, śmiesznej czy zaskakującą reklamy. Główną nagrodą jest staż w dziale kreacji lub strategii agencji Artegence.
0 1 0 0 0 18.07.2007Zmiany w krakowskiej agencji UndergroundŁukasz Nikliński i Łukasz Nowicki, zarządzający krakowską agencją marketing services Underground Sp. z o.o., postanowili zmienić swój profil biznesowy.
0 1 0 0 0 18.07.2007Eniro Polska Solidnym PracodawcąPodczas uroczystej gali, która odbyła się na Zamku w Gniewie, Eniro Polska odebrała nagrodę "Solidny Pracodawca 2006".
0 1 0 0 0 18.07.2007Marka – to więcej niż tylko logoA. Santicola, Branding: It's More Than Just a Logo, "FundRaising Success", 17.07.2007By efektywnie zarządzać marką, trzeba zdawać sobie sprawę z tego, czym tak naprawdę "marka" jest, co na przykład odróżnia ją od "organizacji". Opisane w artykule ćwiczenie pozwala nie tylko na ewaluację, ale także na właściwe zdefiniowanie omawianego pojęcia.
2 1 0 0 0 17.07.2007Kampania Dove w Internecie (wideo)Ruszyła kampania internetowa z udziałem ambasadorek kampanii „Prawdziwe piękno” – Katarzyną Figurą i Dorotą Wellman.
0 1 0 0 0 17.07.2007Poznańskie koziołki na billboardach Grupy StröerPoznań, jako pierwsze z czterech miast wyróżnionych podczas prestiżowego konkursu Złote Formaty, wykorzystuje możliwości reklamowe, jakie daje zdobyta nagroda. Kampania jest zaproszeniem do odwiedzenia Poznania w okresie wakacyjnym.
0 1 0 0 0 17.07.2007Glaubicz Garwolińska Consultants organizuje Help Summer TourGlaubicz Garwolińska Consultants organizuje "Help Summer Tour" - w ośmiu nadmorskich miejscowościach będzie promować niepalenie i walkę z nałogiem wśród młodych ludzi.
0 1 0 0 0 17.07.2007Empik.com monitoruje sprzedaż on-lineW ostatnich dniach czerwca Intercon wdrożył zaawansowane narzędzie do monitorowania efektów kampanii sprzedażowych dla internetowego sklepu empik.com. Narzędzie to umożliwia badanie ruchu użytkowników klikających w banery, odbierających maile lub zachęconych do dokonania zakupu z wykorzystaniem innej formy reklamy.
0 1 0 0 0 17.07.2007Bacówkowy szlak ze smakiem"Nowy Targ-Miasto ze smakiem" – pod tym hasłem władze samorządowe we współpracy z Koalicją Marek Ziem Górskich promują górski region z akcentem lokalnych rarytasów, które rozpozna każdy turysta.
0 1 0 0 0 17.07.2007Kasztelan nagrodzony Laurem KonsumentaMarka Kasztelan, z portfolio Carlsberg Polska, została uhonorowana agrodą "Laur Konsumenta 2007" w kategorii "Produkt regionalny roku", w ogólnopolskim plebiscycie organizowanym przez Grupę Media Partner we współpracy z Instytutem Gallupa.