0 1 0 0 0 23.05.2007Źdźbło Inna Noc w Krakowie26 maja w krakowskim klubie Midgard zagra holenderska gwiazda z Rootz Rec – Olaf Basoski. Impreza odbędzie się w ramach ogólnopolskiego cyklu imprez klubowych Żubrówki "Źdźbło Inna Noc".
0 1 0 0 0 23.05.2007Grupa Fresh promuje F16Agencja Fresh wygrała przetarg na kreację dla eventu "Festyn Lotniczy Thunderbirds Poznań Krzesiny 2007" organizowanego przez Siły Powietrzne RP oraz Urząd Miasta Poznania.
0 1 0 0 0 23.05.2007HiPP wprowadza nowe produktyAgencja Max Arpp przygotowała kreację materiałów wprowadzających nowe produkty HiPP.
0 1 0 0 0 23.05.2007Dynamiczny wzrost Discovery NetworksDiscovery Networks ogłosiło w dniu 23 maja br. utworzenie 12 nowych stanowisk pracy w Polsce, na Węgrzech i w Rumunii. Nowe osoby będą odpowiedzialne za rozwój i koordynację kanałów telewizyjnych Discovery Networks w regionie, marketing oraz badania.
0 1 0 0 0 23.05.2007Headlines dla Lexus Polish Golfers ChampionshipHeadlines Brand & Corporate Communication po raz trzeci zostało współorganizatorem turnieju Polish Golfers Championship. Headlines zajęło się całościową obsługą wydarzenia, angażując dział organizacji eventów oraz dział mediowy.
0 1 0 0 0 23.05.2007Kampania Mio DigiWalker w PolsceOd początku maja trwa kampania produktowo – wizerunkowa Mio Technology Ltd., producenta urządzeń GPS. Jej celem jest promocja najnowszego nawigatora Mio DigiWalker C520 oraz umocnienie wizerunku Mio Technology jako dostawcy innowacyjnych urządzeń nawigacji satelitarnej.
0 1 0 0 0 23.05.2007Jak zwiększać wartość rynkową produktów firmy sportowej?13 czerwca br. w Hotelu Mercure Panorama we Wrocławiu odbędzie się Konferencja szkoleniowa - "Produkty firmy sportowej - jak zwiększać ich wartość rynkową?".
0 1 0 0 0 23.05.2007NewsPR dla VobisW dniu 22 maja 2007 br., NewsPR Sp. z o.o., w której PMPG ma 50,05% udziałów - podpisała ze spółką Vobis S.A. z siedzibą w Szczecinie, umowę na prowadzenie usług w zakresie Relacji Inwestorskich.
0 1 0 0 0 23.05.2007GoodFellows wspomaga HIT’yAgencja GoodFellows zorganizowała dla miesięcznika "Mamo, to ja" uroczystą galę z okazji dwóch ważnych wydarzeń – 10-lecia powstania miesięcznika i kolejnej edycji rozdania nagród "HIT – Najlepsze dla dziecka 2006".
0 1 0 0 0 23.05.2007„Viva Las Vegas” z DanoneNa zlecenie firmy Danone, Linea Recta Polska przygotowała konkurs i sprzedaż premiową skierowaną do dystrybutorów hurtowych produktów Danone pod hasłem "Viva Las Vegas!". Celem sprzedaży premiowej jest wsparcie sprzedaży i zwiększenie dystrybucji następujących produktów ADA: Activia, Danonki, Actimel.