0 1 0 0 0 13.08.2007Nowa siedziba Kei.plOd 1 sierpnia Kei.pl zmienia adres. Dzięki nowej siedzibie wszystkie działy firmy będą znajdować się w budynku na ul. Zakopiańskiej w Krakowie.
0 1 0 0 0 13.08.2007Konkurs AmRest i PepsiPepsi Cola General Bottlers, producent soków i nektarów marki Toma oraz AmRest, właściciel restauracji Pizza Hut, prowadzą wspólnie letnie działania promocyjne dla konsumentów.
0 1 0 0 0 13.08.2007Ruszają trzy kolejne edycje programu Professional Diploma in MarketingW sierpniu i w październiku ruszają trzy kolejne edycje programu Professional Diploma in Marketing, realizowanego przez Instytut Rozwoju Biznesu na licencji The Chartered Institute of Marketing. Zajęcia są prowadzone w języku angielskim (edycja XX i XXI) i w języku polskim (edycja XXII).
0 1 0 0 0 13.08.2007Wirtualizacja jest nieuniknionaŻyjemy w wieku wirtualizacji. Kiedy konsumenci zanurzają się w wirtualnych światach, takich jak Second Life – technologia ta rozprzestrzenia się na wszystkie warstwy architektury IT. Termin ma jednak tak wiele zastosowań, że pojawia się ryzyko utraty jego rzeczywistego znaczenia. Citrix Systems zdecydował, że jest to więc odpowiednia pora, by wyjaśnić, czym jest wirtualizacja.
0 1 0 0 0 13.08.2007Cumulus dla największej galerii wnętrzarskiej we wschodniej PolsceCumulus podpisał umowę o stałej współpracy reklamowej z największą we wschodniej Polsce wnętrzarską galerią Gala „Dom i Wnętrze”. Zgodnie z umową agencja będzie odpowiedzialna za reklamę telewizyjną, outdoor, prasę i internet oraz część eventów.
0 1 0 0 0 13.08.2007Network PR dla Podziel się PosiłkiemNetwork Public Relations po raz trzeci odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań PR ogólnopolskiego programu Podziel się Posiłkiem. Organizatorami programu są Danone i Fundacja Polsat, a Partnerem Strategicznym – Banki Żywności.
0 1 0 0 0 13.08.2007Kolporter mobilnie z BiznesMobi.plRuszyła mobilna wersja sklepu internetowego Kolporter.pl. Mobilny serwis internetowy mobi.kolporter.pl umożliwia dostęp do najciekawszej oferty ze sklepu Kolporter.pl. Użytkownicy mogą czytać recenzje bestsellerów, zamawiać ulubione książki oraz poznać nowości. W serwisie dostępne są cztery grupy produktów – książki, muzyka, gry i filmy.
0 1 0 0 0 13.08.2007Złoty Laur Konsumenta dla FerroFirma Ferro została liderem branży technika sanitarna. Przeprowadzone badania pokazały, że marka ta jest dobrze rozpoznawalna przez konsumentów, budzi ich pozytywne skojarzenia i chęć rekomendowania jej krewnym i znajomym. W wyścigu po "Laur Konsumenta 2007" Ferro pokonało rywali i zdobyło złoty laur.
0 1 0 0 0 10.08.2007Arbovision dla Quelle PolskaAgencja Arbovision podpisała umowę z Quelle Polska. Quelle jest pierwszym klientem polskiego oddziału Arbovision, który rozpoczął działalność w lipcu br.
0 1 0 0 0 10.08.2007Data Solutions zwiększa obroty ZelmeraPod hasłem "Zelmer – Niezawodnie Zwiększamy Obroty" firma Zelmer S.A. uruchomiła kompleksowy program motywacyjny skierowany do punktów sprzedaży detalicznej. Program ma na celu budowę pozytywnych relacji pomiędzy firmą Zelmer a pracownikami sklepów AGD. Za przygotowanie i obsługę programu oraz stworzenie wielokanałowej platformy komunikacji związanej z jego realizacją odpowiada agencja Data Solutions.