0 1 0 0 0 20.08.2007Weber Shandwick obsługuje Grupę SEB w PolsceSkandynawska grupa finansowa SEB podpisała z polskim biurem Weber Shandwick umowę o współpracy w zakresie działań PR do końca 2008 roku. Agencja zajmie się przygotowaniem strategii komunikowania oraz wsparciem działań PR Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych, a także nowo rozwijanych w SEB usług: private banking, leasing i bankowość dla przedsiębiorstw. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
0 1 0 0 0 20.08.2007Gadu-Gadu coraz częściej na głosAż 6-krotny wzrost ilości bezpłatnych rozmów głosowych (PC2PC) zanotował w ostatnich dniach komunikator Gadu-Gadu, używany przez co drugiego internautę popularny program do pogawędek w sieci.
0 1 0 0 0 20.08.2007Ruszyła kampania ECCO WalkathonW tym roku tysiące Warszawiaków spotka się 15 września 2007 roku na Polu Mokotowskim w Warszawie, aby wziąć udział w największej międzynarodowej imprezie Ecco Walkathon – Spacer Ludzi Dobrej Woli, organizowanej przez duńskiego producenta obuwia firmę Ecco.
0 1 0 0 0 20.08.2007Lądowanie na kanapce, czyli niecodzienna manifestacja przed warszawskim terminalem Etiuda"Niesmacznym daniom mówimy nie!", "Żądamy godziwego posiłku w samolotach!", "Precz z pokładowym jedzeniem!" - to tylko przykładowe hasła wykrzykiwane przez grupę manifestantów protestujących przed terminalem Etiuda na warszawskim lotnisku im. F. Chopina. Protest rozpoczął się dziś o godz. 13:00 i potrwa do godz. 17.00.
0 1 0 0 0 17.08.2007Kampania reklamowa wody mineralnej „Perła Sudetów”Trwa kampania reklamowa wody mineralnej - Perła Sudetów. Kampanię zaplanowano na dwa wakacyjne miesiące: lipiec i sierpień. Do działań reklamowych wykorzystane zostały nośniki outdoor typu megaboard i billboard, Internet, TVP3 oraz dolnośląskie oddziały stacji radiowych takich jak Eska, RMF MAXXX oraz Radio Aplauz. Kampania reklamowa wody mineralnej Perła Sudetów objęła także sponsoring sportowy oraz eventy.
0 1 0 0 0 17.08.2007Bombay Sapphire promuje młodych twórcówWiele organizacji i instytucji na całym świecie zajmuje się wspieraniem młodych, obiecujących artystów. Organizują warsztaty, konkursy, w których uzdolnieni twórcy, oprócz prezentacji swoich prac mają szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród. Od wielu lat patronem młodych artystów jest gin Bombay Sapphire.
0 1 0 0 0 17.08.2007ISC – Badanie europejskich sklepów samoobsługowych metodą Mystery ShoppingW dniach od 19 marca do 4 kwietnia 2007 roku firma International Service Check, specjalizująca się w badaniach typu Mystery Shopping (Tajemniczy Klient), sporządziła ankietę mierzącą jakość obsługi oferowaną w europejskich sklepach samoobsługowych. Celem było pokazanie, że kluczem do sukcesu nie jest tylko zapewnienie pełnych półek towarów najwyższej jakości i okazyjnych cen, ale również porządek na sklepie oraz fachowa obsługa ze strony sprzedawców.
0 1 0 0 0 17.08.2007Brytyjska Grape Group wspólnie z Ancla ConsultingAgencja Grape Group mająca siedzibę w Londynie oraz Ancla Consulting z Krakowa ogłosiły zawarcie porozumienia o szerokiej współpracy strategicznej. Porozumienie zakłada wspólne realizowanie projektów na terenie Wielkiej Brytanii i Polski.
0 1 0 0 0 17.08.2007Waluty.com w sieci reklamowej IDMnetW dniu 15 lipca 2007 r. do sieci reklamowej IDMnet dołączył drugi z portali finansowych E-financial Sp. z o.o., Waluty.com.
0 1 0 0 0 17.08.2007Mozilla zorganizuje 24-godzinną konferencję internetową"Mozilla 24" ma na celu przyciągnięcie osób zainteresowanych kształtowaniem przyszłości Internetu w wymiarze technicznym, społecznym i kulturowym, czyli programistów internetowych, naukowców, inżynierów oraz użytkowników. Konferencja rozpocznie się 14 września 2007 w Stanach Zjednoczonych.