Espresso

20 sierpnia 2007

17 sierpnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.08.2007

Kampania reklamowa wody mineralnej „Perła Sudetów”

Trwa kampania reklamowa wody mineralnej - Perła Sudetów. Kampanię zaplanowano na dwa wakacyjne miesiące: lipiec i sierpień. Do działań reklamowych wykorzystane zostały nośniki outdoor typu megaboard i billboard, Internet, TVP3 oraz dolnośląskie oddziały stacji radiowych takich jak Eska, RMF MAXXX oraz Radio Aplauz. Kampania reklamowa wody mineralnej Perła Sudetów objęła także sponsoring sportowy oraz eventy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.08.2007

ISC – Badanie europejskich sklepów samoobsługowych metodą Mystery Shopping

W dniach od 19 marca do 4 kwietnia 2007 roku firma International Service Check, specjalizująca się w badaniach typu Mystery Shopping (Tajemniczy Klient), sporządziła ankietę mierzącą jakość obsługi oferowaną w europejskich sklepach samoobsługowych. Celem było pokazanie, że kluczem do sukcesu nie jest tylko zapewnienie pełnych półek towarów najwyższej jakości i okazyjnych cen, ale również porządek na sklepie oraz fachowa obsługa ze strony sprzedawców.

Poprzednie Następne