0 1 0 0 0 11.01.2007Śladami Grey GooseW grudniu zakończyła się akcja promocyjna wspierająca sprzedaż luksusowej wódki Grey Goose. Przez cztery miesiące klienci wybranych lokali w całej Polsce mogli wziąć udział w degustacji niezwykłych drinków na bazie wódki Grey Goose, podążając „Śladami Grey Goose”.
0 1 0 0 0 11.01.2007MRM Worldwide pomaga przy legalizacji systemu WindowsW październiku zakończyła się kampania informująca o legalnym systemie operacyjnym dla domu Windows XP Home za 330 zł. Od 11 grudnia do końca stycznia trwa kampania informująca o możliwości legalizacji Windows XP Professional i Home.
0 1 0 0 0 11.01.2007mBank gra dla WOŚPmBank zaprasza do udziału w aukcji gadżetów, z której całkowity dochód zostanie przekazany na konto Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Ponadto mBank zachęca do udziału w kolejnej akcji mKilienci potrzebującym.
0 1 0 0 0 11.01.2007Janmedia zwiększa efektywność serwisów ING Banku ŚląskiegoAgencja interaktywna Janmedia w grudniu i styczniu przeprowadziła badania użyteczności serwisów ING Banku Śląskiego.
0 1 0 0 0 10.01.2007„Polska 15 tematów. Historia z »Gazety« 1989-2006″ – nowy bezpłatny cykl „Gazety Wyborczej”Redakcja „Gazety Wyborczej" przygotowała wyjątkowy przewodnik po najnowszej historii Polski. Pierwszy zeszyt cyklu („Pożegnanie z cenzurą?" i „Historia bez białych plam") ukaże się 10 stycznia wraz z teczką do zbierania kolekcji.
0 1 0 0 0 10.01.2007Agencja Niceday dla OCMER Sp. z o.o.Ruszył nowy serwis internetowy generalnego wykonawcy hal przemysłowych w konstrukcji stalowej, firmy OCMER – www.ocmer.com.pl. Autorem projektu graficznego oraz oprogramowania strony jest Agencja Reklamowa NICEDAY z Łodzi, która obsługuje kompleksowo firmę OCMER w zakresie reklamy.
0 1 0 0 0 10.01.2007ROGGE – (wie)czysta satysfakcja!ROGGE to nowa marka wysokiej jakości akcesoriów czyszczących wprowadzona do oferty firmy Multioffice.
0 2 0 0 0 10.01.2007Takie są Fakty RMF FMRośnie liczba słuchaczy RMF FM wśród mężczyzn w wieku 16-49 lat. Jak wynika z najnowszej fali badań Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, radio RMF FM jest liderem słuchalności w tej grupie, osiągając zasięg dzienny na poziomie 37% i dystansując bezpośredniego konkurenta o blisko 5 punktów procentowych.
0 1 0 0 0 10.01.2007IDMnet stawia na rozrywkę i muzykęSieć reklamy internetowej IDMnet w roku 2007 planuje intensywnie rozbudować swoje portfolio witryn o charakterze rozrywkowo-muzycznym. Jest to jeden z elementów nowej strategii sprzedaży przyjętej przez sieć. Pierwszym krokiem w tym kierunku jest rozpoczęcie współpracy z serwisem cmg.pl - Codzienną Gazetą Muzyczną.
0 1 0 0 0 10.01.2007Płeć zegarkaJak wynika z badań zrealizowanych na zamówienie TIME TREND (ZIBI) przez instytut Millward Brown SMG/KRC kobiety kupując zegarek zwracają uwagę na wygląd, a mężczyźni na użyteczność.