0 1 0 0 0 10.08.2007Cykl imprez Belvedere Diamond NightKażdy z uczestników Belvedere Diamond Night, cyklu imprez, które odbędą się w najlepszych klubach w całej Polsce, może stać się właścicielem 2-karatowego diamentu.
0 1 0 0 0 10.08.2007Option One – Sales & Marketing Services członkiem European Field Marketing PartnersAgencja Option One – Sales & Marketing Services została członkiem European Field Marketing Partners (EFMP), organizacji zrzeszającej firmy świadczące usługi field marketingowe na terenie Europy. Firmy zrzeszone w EFMP obejmują swoim działaniem 17 krajów, zamieszkałych przez niemal 70% europejskiej populacji.
0 1 0 0 0 10.08.2007Cztery firmy z ZFPR wśród największych agencji PR na świecieW opublikowanym w Nowym Jorku pierwszym rankingu 251 największych agencji PR na świecie znalazły się cztery firmy należące do Związku Firm Public Relations: Sigma International, Partner of Promotion, On Board PR oraz Profile. Ranking jest częścią The Holmes Report - publikacji poświęconej analizom i informacjom na temat branży PR na świecie.
0 1 0 0 0 9.08.2007Sigma International wśród największych firm PRPolska agencja public relations Sigma International znalazła się wśród dwustu największych agencji public relations w rankingu opublikowanym w Nowym Jorku.
0 1 0 0 0 9.08.2007Raport Starlink o rynku reklamowym po II kwartale 2007Finanse i telekomunikacja napędzały rynek reklamowy w I półroczu 2007, wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink.
0 1 0 0 0 9.08.2007Czekoladowe kreacje w nowych opakowaniachChocolate Creations - czekoladki produkowane przez firmę Solidarność otrzymały nowe, zmodernizowane opakowania. Autorem kreacji jest Studio DN.
0 1 0 0 0 9.08.2007Telma Group Communications dla BSHAgencja PR Telma Group Communications podpisała kontrakt na obsługę obchodów 40-lecia istnienia koncernu BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH, 10-lecia działalności łódzkiej fabryki pralek oraz 5–lecia fabryki zmywarek (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego).
0 1 0 0 1 9.08.2007Digital One zbadała lojalność polskich internautów42 proc. polskich użytkowników przyznało, że strony konkursowe należą do ich ulubionych kategorii serwisów, które najczęściej odwiedzają w internecie – wynika z badania przeprowadzonego przez agencję interaktywną Digital One.
0 1 0 0 0 9.08.2007Zenithmedia obsłuży Mio TechnologyFirma Mio Technology, jeden z wiodących, globalnych graczy na rynku urządzeń do nawigacji GPS, powierzyła obsługę swojego budżetu mediowego w regionie Europy Środkowo – Wschodniej domowi mediowemu Zenithmedia.
0 1 0 0 0 9.08.2007Toolbox Creative Communications dla Gedeon Richter Plc. SAFirma Gedeon Richter Plc. SA Przedstawicielstwo w Polsce powierzyła agencji Toolbox Creative Communications realizację kolejnej kampanii komunikacyjnej, tym razem dla preparatu Avonex.