Espresso - Strona 448 z 5644 - Marketing przy Kawie

Espresso

28 lipca 2022

  • 0
  • 5
  • 0
28.07.2022

O technologiach w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwie i dezinformacji – XXII Kongres Public Relations już za półtora miesiąca

XXII Kongres Public Relations odbędzie się 15 i 16 września w Rzeszowie. Gościem specjalnym wydarzenia będzie podpułkownik Brett Lea – oficer ds. public affairs z 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej. Tematem przewodnim spotkania będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany, które następują w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów PR.

27 lipca 2022

  • 0
  • 3
  • 0
27.07.2022

Na czym będą oszczędzać Polacy? Badanie „EY – Future Consumer Index”

Polacy mają inne oczekiwania inflacyjne w porównaniu do Europejczyków. W związku z tym przewidują stosunkowo większy wzrost wydatków na świeżą żywność (33% vs. 21%) i środki czystości (24% vs. 15%). W znacznym stopniu zamierzają zaś ograniczyć zakupy napojów alkoholowych (27% vs. 19%). Równocześnie Polacy w zbliżonym stopniu jak Europejczycy (28% i 31%) planują zwiększenie wydatków na wakacje oraz redukcję produktów luksusowych (37% i 30%). Takie wyniki przynosi „EY – Future Consumer Index”.

  • 0
  • 3
  • 0
27.07.2022

Kampania Chivas Regal „Jak w górę, to z Wami!”

Marka whisky Chivas Regal rozpoczęła kampanię „Jak w górę, to z Wami!”. Celem akcji jest pokazanie, że osobiste i zawodowe sukcesy zawdzięczamy nie tylko sobie, ale także pomocy tych, którzy nas wspierają i inspirują. Kampania pokazuje, że na drodze, którą podążamy, ważni są ludzie. Ambasadorką akcji została m.in. Anja Rubik – polska supermodelka i aktywistka. Do kampanii marka zaprosiła także inne znane osobowości. Działania z nimi wystartują jesienią br. Organizatorzy mają w planach również konkursy z nagrodami dla konsumentów.

26 lipca 2022

25 lipca 2022

  • 0
  • 2
  • 0
25.07.2022

Podcasty umacniają pozycję w Polsce – raz w tygodniu słucha ich już co piąty internauta

Miesięczny zasięg podcastów wyniósł w 2021 r. ponad 31%. Słucha ich już prawie co trzeci internauta w Polsce. Minimum raz w tygodniu podcasty włącza co piąty polski użytkownik sieci. Audycje internetowe na żądanie wybierane są przez słuchaczy częściej niż w poprzednich latach. Odbiorcy coraz bardziej doceniają ich wartościowe i eksperckie treści. Jednocześnie deklarują wysoką akceptację przekazów reklamowych z nimi związanych. Tandem Media (Grupa Radiowa Agory) prezentuje raport „Słuchacz podcastów w Polsce 2021".

24 lipca 2022

22 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
22.07.2022

Home i Feeds – nowe zakładki na Facebooku

Feeds to kolejny sposób na przeglądanie najnowszych postów znajomych oraz ulubionych stron i grup. Użytkownicy mogą tworzyć listę ulubionych, do której dodawać można wybranych znajomych oraz najciekawsze strony. Home (strona główna) to nowa nazwa zakładki, która wyświetlać się będzie jako pierwsza strona po otwarciu Facebooka. Z Home będzie można łatwo przenieść się do Rolek i Relacji, aby przeglądać spersonalizowane propozycje treści.

Poprzednie Następne