0 1 0 0 0 13.11.2019Unilever dołącza do pilotażowego programu blockchainowegoBrytyjska międzybranżowa organizacja Joint Industry Committee for Web Standards ogłosiła nowych uczestników swojego pilotażowego programu blockchainowego dla marketingu internetowego. Jego celem jest ocena możliwości wykorzystania blockchaina do rozwiązania problemów związanych z zaufaniem, przejrzystością i brakiem efektywności, z jakimi boryka się przemysł reklamy cyfrowej.
0 1 0 0 0 13.11.2019Instagram testuje nowe narzędzie do edycji wideo, które do złudzenia przypomina funkcje TikTokaInstagram wprowadził w Brazylii nowe narzędzie do edycji wideo. Reels kopiuje funkcje dobrze znane z TikToka.
0 3 0 0 2 13.11.2019Plastikowe kubki z Gretą Thunberg mają skłonić pracowników biur do refleksjiO 16-letniej Grecie Thunberg zrobiło się głośno po szczycie klimatycznym ONZ, na którym zabrała głos w sprawie katastrofalnych zmian klimatu. Teraz jej wizerunek zaczął pojawiać się na jednorazowych naczyniach w niektórych biurach. Ma skłonić pracowników do zastanowienia się, czy naprawdę potrzebują plastikowych jednorazówek.
0 1 0 0 0 13.11.2019Sektor beauty ze wzrostem wydatków reklamowych dzięki e-commerce i Internetowi – odnotowuje ZenithWydatki na reklamę w kategorii kosmetyków na świecie mają za sobą dwa lata spadku. W okresie 2019–2021 mają utrzymać stabilny wzrost. Już w tym roku reklama internetowa wyprzedziła telewizję, która jeszcze w 2018 r. była największym medium reklamowym w kategorii beauty. Jak wynika z raportu „Beauty Advertising Expenditure Forecasts”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith, do 2021 Internet przejmie 50% wszystkich wydatków na reklamę w tym sektorze.
1 1 0 0 0 13.11.2019Dickensowski Londyn w świątecznym spocie Sainsbury’sBrytyjska sieć hipermarketów Sainsbury’s rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową. Mówi w niej o swojej 150-letniej historii. Fabuła spotu przypomina historię rodem z powieści Karola Dickensa.
0 1 0 0 0 13.11.2019Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa stawiają na organiczną reklamę online. Wyniki badaniaPolskie małe i średnie przedsiębiorstwa przeznaczają 20% ogólnych budżetów na działania online marketingowe. Jest to jeden z najniższych wskaźników w Europie. Połowa rodzimych MŚP planuje zwiększenie wydatków marketingowych w najbliższych dwóch latach. 1/4 przyznaje, że nie ma odpowiednio wysokich budżetów ani czasu, jaki może przeznaczyć na działania marketingowe – pokazuje badanie przeprowadzone przez Opinium Research dla Grouponu.
2 3 0 0 0 12.11.2019T‑Mobile rozpoczyna kampanię świąteczną12 listopada T‑Mobile startuje z kampanią świąteczną w dwóch odsłonach. W pierwszej z nich podkreśla, jak ważna w okresie świątecznym jest możliwość kontaktu z najbliższymi. W drugiej klienci mogą zapoznać się z ofertą produktową.
2 2 0 0 0 12.11.2019Ballantine’s startuje z nową odsłoną serialu internetowego „Kropla prawdy”Marka Ballantine’s stworzyła trzecią odsłonę serialu internetowego „Kropla prawdy”. Fabuła została osnuta wokół procesu powstawania whisky. W produkcji występują m.in. Piotr Stramowski, Krzysztof Czeczot, Monika Pikuła, Karolina Porcari i Philip Lenkovsky.
0 1 0 0 1 12.11.2019„Sprzedam opla”. Powstał paradokument o sprzedaży samochoduMichał Barszczewski, kierowca z Kamiennej Góry, wystawił na sprzedaż opla astrę. Oprócz zamieszczenia ogłoszenia w serwisie Otomoto przygotował wideo w konwencji paradokumentu.
1 1 0 0 0 12.11.2019Utwór „Paddymania” promuje musical o Paderewskim8 listopada Teatr Muzyczny w Poznaniu premierowo opublikował wyreżyserowany przez duet Kissinger Twins teledysk „Paddymania”. Wystąpił w nim Sifiso Mazibuko, gwiazda londyńskiego West Endu oraz soliści i balet teatru. Film promuje musical o Ignacym Janie Paderewskim.