0 5 0 28.07.2022O technologiach w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwie i dezinformacji – XXII Kongres Public Relations już za półtora miesiącaXXII Kongres Public Relations odbędzie się 15 i 16 września w Rzeszowie. Gościem specjalnym wydarzenia będzie podpułkownik Brett Lea – oficer ds. public affairs z 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej. Tematem przewodnim spotkania będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany, które następują w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów PR.
0 2 0 27.07.2022Nowa szata graficzna produktów SonkoMarka żywności na bazie ryżu, zbóż i kasz Sonko jest obecna na rynku od trzydziestu lat. Poszerzająca się gama produktów i wejście w nowe kategorie sprawiły, że marka zmienia identyfikację wizualną i design opakowań. Ma to wprowadzić spójność i jedność identyfikacji. Odzwierciedla też wdrożenie nowej strategii bazującej na esencji marki, czyli pozytywnej energii.
0 3 0 27.07.2022Na czym będą oszczędzać Polacy? Badanie „EY – Future Consumer Index”Polacy mają inne oczekiwania inflacyjne w porównaniu do Europejczyków. W związku z tym przewidują stosunkowo większy wzrost wydatków na świeżą żywność (33% vs. 21%) i środki czystości (24% vs. 15%). W znacznym stopniu zamierzają zaś ograniczyć zakupy napojów alkoholowych (27% vs. 19%). Równocześnie Polacy w zbliżonym stopniu jak Europejczycy (28% i 31%) planują zwiększenie wydatków na wakacje oraz redukcję produktów luksusowych (37% i 30%). Takie wyniki przynosi „EY – Future Consumer Index”.
0 3 0 27.07.2022Kampania Chivas Regal „Jak w górę, to z Wami!”Marka whisky Chivas Regal rozpoczęła kampanię „Jak w górę, to z Wami!”. Celem akcji jest pokazanie, że osobiste i zawodowe sukcesy zawdzięczamy nie tylko sobie, ale także pomocy tych, którzy nas wspierają i inspirują. Kampania pokazuje, że na drodze, którą podążamy, ważni są ludzie. Ambasadorką akcji została m.in. Anja Rubik – polska supermodelka i aktywistka. Do kampanii marka zaprosiła także inne znane osobowości. Działania z nimi wystartują jesienią br. Organizatorzy mają w planach również konkursy z nagrodami dla konsumentów.
1 1 0 26.07.2022„Wszystko czego potrzebuje twój mały artysta” – kampania BIC KidsWystartowała ogólnopolska kampania marki BIC Kids. Marka podkreśla w niej znaczenie szkolnej wyprawki i kompleksowość oferty dla dzieci.
0 2 0 25.07.2022Podcasty umacniają pozycję w Polsce – raz w tygodniu słucha ich już co piąty internautaMiesięczny zasięg podcastów wyniósł w 2021 r. ponad 31%. Słucha ich już prawie co trzeci internauta w Polsce. Minimum raz w tygodniu podcasty włącza co piąty polski użytkownik sieci. Audycje internetowe na żądanie wybierane są przez słuchaczy częściej niż w poprzednich latach. Odbiorcy coraz bardziej doceniają ich wartościowe i eksperckie treści. Jednocześnie deklarują wysoką akceptację przekazów reklamowych z nimi związanych. Tandem Media (Grupa Radiowa Agory) prezentuje raport „Słuchacz podcastów w Polsce 2021".
0 1 0 25.07.2022Avon zaprosił influencerów do ślepych testów. Druga odsłona kampanii „Szok! Ale jakość”Druga odsłona kampanii „Szok! Ale jakość” marki Avon polegała na testowaniu w ciemno z udziałem influencerów beauty. Później influencerzy testowali produkty i przygotowali recenzje do social media.
0 1 0 25.07.2022UOKiK stawia zarzuty kolejnym influencerom z branży fitness i firmie Olimp LaboratoriesUOKiK postawił zarzuty influencerom z branży fitness: Katarzynie Dziurskiej, Katarzynie Oleśkiewicz-Szubie oraz Piotrowi Liskowi. Powodem jest nieprawidłowe oznaczanie treści reklamowych na Instagramie. Czwarte postępowanie dotyczy także ich reklamodawcy – Olimp Laboratories.
0 1 0 24.07.2022Kraft-Heinz stworzył drinka o smaku żółtego sera VelveetaKraft-Heinz w ramach platformy kreatywnej „La Dolce Velveeta” stworzył drinka o smaku żółtego sera. Veltini w limitowanej edycji będzie sprzedawany w restauracjach.
0 1 0 22.07.2022Home i Feeds – nowe zakładki na FacebookuFeeds to kolejny sposób na przeglądanie najnowszych postów znajomych oraz ulubionych stron i grup. Użytkownicy mogą tworzyć listę ulubionych, do której dodawać można wybranych znajomych oraz najciekawsze strony. Home (strona główna) to nowa nazwa zakładki, która wyświetlać się będzie jako pierwsza strona po otwarciu Facebooka. Z Home będzie można łatwo przenieść się do Rolek i Relacji, aby przeglądać spersonalizowane propozycje treści.