0 1 0 0 0 8.10.2007Silna marka House of SkillsPo raz pierwszy w Polsce zostały przyznane tytuły „Business Superbrands”. Firma House of Skills została wybrana jedną z najsilniejszych marek sektora B2B.
0 1 0 0 0 8.10.2007Agencja Allegro dla bezpieczeństwaAgencja Allegro wygrała przetarg na obsługę public relations VIII edycji międzynarodowego programu edukacyjnego Bezpieczeństwo dla Wszystkich, którego pomysłodawcą i organizatorem jest firma Renault.
0 1 0 0 0 8.10.2007Ruszyła czwarta edycja Programu Grantowego Danone„Multimedialny przewodnik po skromnej kuchni”, warsztaty „Mały Jacek piecze placek”, „Rodzinne Regionalne Warsztaty Kulinarne” a przede wszystkim 124 725 wydanych posiłków i około 1300 dożywianych dzieci - to tylko część efektów ubiegłorocznego Programu Grantowego Danone „Masz pomysł! Podziel się posiłkiem!” Właśnie rozpoczęła się czwarta edycja Programu, w którym firma Danone przyzna 32 dotacje - po 5 tysięcy złotych każda - na wsparcie najlepszych pomysłów na dożywianie dzieci i młodzieży w tym roku szkolnym.
0 1 0 0 0 8.10.2007Na giełdę z Ciszewski Public Relations8 października bieżącego roku Agencja Ciszewski Public Relations uruchomiła dział Relacji Inwestorskich. Agencja Ciszewski Public Relations zdecydowała się na uruchomienie nowego działu w związku z rosnącym zapotrzebowaniem na profesjonalne usługi relacji inwestorskich, jak i stale rosnącą liczbę Spółek debiutujących na giełdzie.
0 1 0 0 0 8.10.2007Concept Publishing Polska dla klientów IvecoFirma Concept Publishing Polska na zlecenie Iveco Poland przygotowała koncepcję cyklicznej publikacji której celem jest wzmocnienie więzi z klientami i partnerami biznesowymi oraz chęć szerszego zaprezentowania marki. W rezultacie latem został wydany pierwszy numer dwumiesięcznika o dźwięcznym tytule Ciao!
0 1 0 0 0 8.10.2007Hewlett-Packard 24 godziny na dobęNajnowsza kampania reklamowa firmy HP wspiera sprzedaż laserowych urządzeń drukujących, silnie akcentując ich niezawodność. Hasło przygotowanej lokalnie przez agencję reklamową Publicis kreacji brzmi: „Pracuje 24 godziny na dobę bez przerw. Nawet po godzinach!”. Przekaz kierowany jest do właścicieli małych i średnich firm.
0 1 0 0 0 8.10.2007Wrangler poszerza portfolio klientów Front Design28 września ruszyła pierwsza akcja promocyjna zrealizowana przez agencję Front Design dla marki Wrangler. Działania mają na celu zwiększenie trafficu i sprzedaży we flagowym sklepie Wrangler w centrum handlowym Arkady Wrocławskie.
0 1 0 0 0 8.10.2007Spójny wizerunek rodziny ChellomediaChellomedia ujednolica wizerunek swoich jednostek biznesowych. Proces ten będzie trwał kilka miesięcy. Sześć istniejących firm Chellomedia zmieni nazwę na: Chello Interactive, Chello on Demand, Chello Multicanal, Chello Zone, Chello Central Europe oraz Chello Benelux.
0 1 0 0 0 8.10.2007ITBC Communication obsłuży debiut giełdowy Security System IntegrationAgencja ITBC Communication podpisała umowę na obsługę komunikacyjną emisji akcji zmierzającej na rynek NewConnect spółki Security System Integration.
0 1 0 0 0 8.10.2007Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego ma nadzieję na ugodę z Pocztą PolskąStowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego zaproponowało Poczcie Polskiej ponowne przystąpienie do stowarzyszenia. Dyrektor Generalny SMB Piotr Pokrzywa spotkał się na początku października z przedstawicielami narodowego operatora pocztowego w tej sprawie. Podczas spotkania Pokrzywa zaproponował polubowne rozwiązanie sporu, który toczy się od 3 lat.