0 1 0 0 1 15.06.2007Figo objeżdża Polskę na Airboardach"Napój owocowy na fali" i "Odjazdowy napój owocowy" – takie slogany promujące napoje Figo firmy Tymbark można dostrzec na Airboardach Jet Line pojawiających się w miastach całej Polski.
0 1 0 0 0 15.06.2007Star Advertising dla Opoczno S.A.W połowie roku rusza kampania Opoczno S.A., promująca najnowsze kolekcje płytek ceramicznych. Kampania jest adresowana do kobiet i ma charakter wizerunkowy.
0 1 0 0 0 15.06.2007Odkryj Planetę HariboGry interaktywne i konkursy to atrakcje przygotowane dla młodych miłośników żelków, którzy odwiedzą Planetę Haribo nowy dział na stronie internetowej. Na uczestników konkursów czekają nagrody w postaci zestawów słodyczy i gadżetów firmowych.
0 1 0 0 0 15.06.2007Odbyło się piąte Śniadanie Zawodowców branży call centerZaczęło się niewinnie. Pan Jarek Skobejko podał szczegóły unijnych regulacji prawnych dotyczących hałasu, z wyjaśnieniem tła. Pan Krzysztof Kowalik objaśnił jak pomiary hałasu wyglądają od strony kontrolujących inspektorów. Wyjaśnione zostały wątpliwości dotyczące tego, gdzie i jak często należy dokonywać pomiarów oraz kto je może wykonywać.
0 1 0 0 0 15.06.2007Plebiscyt Studencki Produkt Roku 2007 zakończonyVII edycja plebiscytu Studencki Produkt Roku dobiegła końca. Wieczorem, 14 czerwca, podczas uroczystej Gali w warszawskiej Fabryce Trzciny, zostały ogłoszone wyniki oraz wręczone statuetki SPR 2007. Przyznane zostały także nagrody w plebiscycie Wielkie2 Wielkie5.
0 1 0 0 0 15.06.2007AdWorks i EMlab zmieniają siedzibęDynamiczny rozwój dwóch spółek: AdWorks (komunikacja TTL z naciskiem na narzędzia klasycznego BTL) oraz EMlab (experiential marketing) wymusił opuszczenie przez te dwie firmy wspólnej siedziby całej grupy Mothership przy Łowickiej 35. Od 15 czerwca obydwie firmy rozpoczynają działalność przy ul. Olimpijskiej 3.
0 1 0 0 0 15.06.2007Trzej nowi klienci Imago PRImago Public Relations rozpoczęła współpracę z trzema nowymi klientami: pierwszoligowym klubem piłkarskim Ruch Chorzów, Regionalną Izbą Gospodarczą w Katowicach oraz Górnośląskim Funduszem Restrukturyzacyjnym.
0 1 0 0 0 15.06.2007Martis satysfakcjonujeAgencja reklamowa Martis zajęła drugie miejsce w Smile Check - badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych i domów mediowych.
0 1 0 0 0 15.06.2007New Idea Mebel w portfolio duetu Primoloko i Po Prostu PRNajnowszym projektem ściśle współpracujących ze sobą warszawskich agencji Primoloko i Po Prostu PR została nowa marka meblarska – firma New Idea Mebel. Zadaniem agencji jest wykreowanie wizerunku New Idea Mebel w Polsce.
0 1 0 0 0 15.06.2007Religia jako wielki biznesKatarzyna Łasica, Anita Skiba, "Reklama dźwignią religii", Gazeta.pl , 08.06.2007Działania marketingowe związków wyznaniowych to zjawisko szeroko opisywane w ostatnim czasie w Polskich mediach . Autorki przedstawiają kampanie spod znaku churchonomics z Polski, Wielkiej Brytanii i Ameryki płn.. Jest nam tym bardziej miło, że w tekście widać wyraźne wykorzystanie tekstu opublikowanego wcześniej na łamach "Marketingu przy Kawie"...