0 1 0 0 0 4.09.2007Wyszukiwarka programów UE w Banku BPHBank BPH stworzył i nieodpłatnie udostępnił na swoich stronach internetowych wyszukiwarkę programów Unii Europejskiej na lata 2007-2013. Przy jej pomocy, potencjalni beneficjenci mogą w prosty sposób uzyskać informacje na temat możliwości sfinansowania własnych przedsięwzięć rozwojowych ze środków publicznych.
0 1 0 0 0 4.09.2007Rusza 9. edycja akcji Podaruj Dzieciom SłońcePo raz dziewiąty rusza akcja Podaruj Dzieciom Słońce, największy program marketingu społecznego w Polsce. Tym razem środki finansowe zebrane podczas jego trwania przekazane będą na sprzęt medyczny potrzebny w oddziałach pediatrycznych szpitali w całym kraju. Po raz pierwszy w historii akcji, tak duży nacisk został położony na pomoc szpitalom regionalnym.
0 1 0 0 0 4.09.2007Kontekst dla sieci sklepów IntesportW 2007 roku firma Kontekst autor konceptu wizerunkowego sklepów Intersport zrealizuje projekty co najmniej sześciu wielkopowierzchniowych sklepów sportowych tej marki. W trzech z nich trwają już prace budowlano-montażowe. Pozostałe trzy są projektowane.
0 1 0 0 0 4.09.2007ITBC Communication dla Maina Gran PanettoneAgencja ITBC Communication zajmuje się działaniami PR dla marki Maina Gran Panettone. Zakres prac agencji obejmuje doradztwo i działania wspierające budowanie marki producenta po raz pierwszy wprowadzającego swój produkt na polski rynek.
0 1 0 0 0 4.09.2007Międzynarodowy Festiwal Ziem Górskich on-lineNa stronie telewizji internetowej www.zakopanetv.pl można obejrzeć retransmisję z Koncertu Finałowego 39. Międzynarodowego Festiwalu Folkloru Ziem Górskich, który odbył się 24. sierpnia w Zakopanem.
0 1 0 0 0 4.09.2007Strategia PR na Uniwersytecie WarszawskimTylko przez dwa tygodnie, od 3 do 17 września br., trwają zapisy na Podyplomowe Studia Strategii Public Relations i Komunikacji Społecznej w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. To pierwsze w Polsce studia PR przeznaczone dla specjalistów komunikowania z dłuższym doświadczeniem zawodowym, a nie wyłącznie dla nowicjuszy. Zajęcia poprowadzą konsultanci z wieloletnią praktyką przy programach public relations.
0 1 0 0 0 4.09.2007Dziennik Polski w internetowym kioskuOd 3 września cyfrowe wydania Dziennika Polskiego są dostępne w eGazetach. Możliwość czytania dziennika regionalnego z każdego miejsca na świecie to rewolucja na rynku prasy codziennej.
0 1 0 0 0 4.09.2007Grupa Fresh otwiera market w Poznaniu12 września o godz. 7:00 rano Agencja Reklamowa Fresh, w bliskiej współpracy z Działem Marketingu Billa, oficjalnie otworzy pierwszy market tej sieci w Poznaniu. To już trzecie, wspólne otwarcie obiektu Billa w tym roku.
0 1 0 0 0 4.09.2007Wizerunek interaktywnego Madonetu w rękach Q&AConsultingAgencja Public Relations Q&AConsulting rozpoczęła współpracę ze spółką Madonet. Umowa podpisana w sierpniu została zawarta na czas nieokreślony. W ramach współpracy Q&AConsulting zajmie się budową wizerunku firmy Madonet w mediach.
0 1 0 0 0 4.09.2007Mariusz Czerkawski gwiazdą Business Sport SolutionsMariusz Czerkawski - najbardziej rozpoznawalny polski hokeista zaufał Business Sport Solutions i z końcem miesiąca sierpnia powierzył im swój wizerunek.