0 1 0 0 0 11.05.2007Zbierz swoją drużynę z KasztelanemRuszyła nowa promocja marki Kasztelan z portfela Carlsberg Polska, przygotowana dla wielbicieli koszykówki i sponsorowanej przez markę Kasztelan czołowej polskiej drużyny ekstraligi koszykarskiej - Anwil Włocławek.
0 1 0 0 0 11.05.2007Podravka kupuje marki Warzywko i PerfectaPodravka podpisała umowę z firmą Kamis-Przyprawy dotyczącą zakupu marki Warzywko. Wraz z marką Warzywko do portfolio Podravki trafi również Perfecta
0 1 0 0 0 11.05.2007Kolejne zmiany w Folplex S.JFirma reklamowa Folplex powiększyła swoje zaplecze o nową halę produkcyjną.
0 1 0 0 0 11.05.2007Konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku 2006”21 maja 2007 roku w Sali Koncertowej Pałacu Kultury i Nauki podczas Gali Finałowej Konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku 2006” ogłoszone zostaną wyniki Konkursu organizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Nagrodzone zostaną firmy, które w 2006 roku realizowały działania społeczne we współpracy z organizacjami pozarządowymi, a także te, które swojej aktywności społecznej nadały charakter strategiczny.
0 1 0 0 0 11.05.2007Nowy konkurs TelepizzyPod hasłem "Zamów Mobilne Menu i wygraj zaproszenie do Telepizzy" rozpoczął się konkurs organizowany przez Telepizzę.
0 1 0 0 0 11.05.2007Symetria w gronie najlepszych na polu usabilityPoznańska agencja Symetria dołączyła do światowej organizacji The Usability Professionals’ Association, zrzeszającej specjalistów z zakresu usability i user centered design.
0 1 0 0 0 11.05.2007Konkurs Bramy Kraju na najlepszy System Informacji Miejskiej rozstrzygnięty10 maja 2007 roku podczas uroczystej gali Festiwalu Plakatu Reklamowego w Collegium Maius w Krakowie odbyło się ogłoszenie wyników drugiej edycji konkursu Bramy Kraju, zorganizowanego przez firmę AMS.
0 1 0 0 0 11.05.20073M na targach Fespa 2007W dniach 5-9 czerwca 2007 r. w Berlinie odbędzie się największa na świecie impreza targowa dotycząca sitodruku i druku cyfrowego. Światowy koncern 3M zaprezentuje na niej liczne innowacje w dziedzinie reklamy wizualnej pod hasłem "3M – your future now".
0 1 0 0 0 11.05.2007Jak sprzedać nudę?J. Bader, Six Steps to Give a Boring Product Some Buzz, "MarketingProfs", 8.05.2007Czy można zrobić ciekawą prezentację dowolnego produktu? Np. papieru ściernego? Na pewno można jednak próbować, szczególnie posiłkując się radami autora artykułu.
0 1 0 0 0 11.05.2007Marki wiernych wyznawcówG. Kosson, Marki wiernych wyznawców, "Marketing w Praktyce", maj 2007Czy wszechobecne królestwo marki stara się zająć miejsce religii w życiu człowieka? A może jest odwrotnie i jednostki same nadają markom status bóstw?(A może nie ma już jednostek...?)