1 1 0 30.10.2007Tworząc inny światUnia Europejska rozpoczęła właśnie najnowszy konkurs, którego głównym zadaniem jest podniesienie świadomości na temat równości oraz potrzeby walki z przejawami dyskryminacji. W tym celu powstał 30 sek. spot reklamowy, jaki będzie emitowany przez MTV - największą stację młodzieżową na świecie. Krótki filmik reklamowy będzie zachęcać widzów do zgłaszania swoich prac w formie zdjęć, filmów wideo oraz kolaży poświęconych różnorodności i równości.
0 1 0 30.10.2007Kuc dla Millenium HallFirma Reklamowa Kuc z Krakowa podpisała z developerem Millenium Hall umowę na kompleksową realizację projektów architektury wnętrz oraz grafiki informacyjnej i środowiskowej dla przestrzeni publicznych obiektu Millenium Hall. Firma Kuc skoordynuje pracę własnego zespołu projektowego i marketingowego z pracą architektów wnętrz.
0 1 0 30.10.2007Business Superbrands dla Cityboard MediaCityboard Media, otrzymała prestiżowy tytuł Business Superbrands 2007. To tym cenniejsze wyróżnienie dla Cityboard Media, bo jest to pierwsza w Polsce edycja Business Superbrands, której celem jest wyłonienie najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek kategorii B2B, obecnych na polskim rynku.
0 1 0 30.10.2007Konkurs 3M – Scotch z Post-it po samochód”Agencja Interaktywna Emarketing Experts przygotowała dla firmy 3M konkurs „Scotch z Post-It po samochód”, który rozpoczął się w połowie października. Konkurs jest skierowany do wszystkich klientów 3M i ma na celu odświeżenie wizerunku marki i promocję nowych produktów. Do zadań agencji, oprócz całej koordynacji konkursu, należało m.in. wykonanie strony konkursowej www.konkurs3m.pl oraz spotu reklamowego ukazującego się w TVN24 w okresie trwania konkursu, czyli do 30 listopada.
0 1 0 30.10.2007Effie bo „Dojeżdżają i załatwiają”Kampania reklamowa „Dojeżdżamy, załatwiamy” kredytów hipotecznych ING Banku Śląskiego została nagrodzona srebrnym Effie w kategorii usługi finansowe. Kampanię internetową przygotowała agencja interaktywna OS3 multimedia. W tym roku było to najwyższe wyróżnienie w tej kategorii.
0 1 0 30.10.2007Leo Burnett dla Ikei – połączenie kreacji z efektywnością potwierdzone nagrodamiW ostatnim czasie prace warszawskiej agencji zostały docenione na dwóch festiwalach reklamy – międzynarodowym Golden Drum i polskim Effie. Trofeum Golden Watch agencja otrzymała za kampanię „Better Living Starts at Home”. W trakcie gali Effie 2007 Leo Burnett Warszawa została również wyróżniona brązem za kampanie „Complete kitchen” w kategorii artykuły nieżywnościowe. Wszystkie powyższe prace zostały zrealizowane dla Ikei.
0 1 0 30.10.2007Chimery dla Direct Publishing GroupWydawnictwo Direct Publisihng Group Sp. z o.o. podczas Gali wręczania nagród Chimery 2007 w dniu 25.10.2007 otrzymało brązową Chimerę w kategorii custom publishing za magazyn „LEEnia” , ukazujący się na rynku od 2006 r.
0 1 0 30.10.2007Wiktoria dla Amway OnlinePlatforma Amway Online została nagrodzona w X edycji konkursu "Warszawski Znak Jakości". 27 października 2007 roku o godz.16.30 w Wielkiej Sali Ansamblowej na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się uroczystość wręczenia statuetek Wiktorii najlepszym firmom z Warszawy i Mazowsza.
0 1 0 30.10.2007Inteligentne zakupy onlineUżytkownicy platformy e-commerce, umożliwiajacej zakup towarów oferowanych przez Amway Polska, mogą korzystać z funkcji płatności online za pośrednictwem konta Inteligo. Pozwala to wyeliminować wizytę w banku lub płatność gotówką przy odbiorze towaru.
0 1 0 29.10.2007Artegence wyodrębnia Dział BadańNową jednostką organizacyjną w ramach Artegence jest Dział Badań wydzielony z Działu Strategii.