0 1 0 0 0 26.03.2007Innowacyjne pomysły 3M Poland na targach Euroreklama Outdoor Expo 2007W dniach 27-30 marca w Poznaniu odbędą się targi Euroreklama Outdoor Expo 2007. Wśród stoisk z propozycjami najnowszych innowacyjnych rozwiązań dla reklamy, znajdzie się prezentacja 3M.
0 1 0 0 0 26.03.2007Nowy projekt Cruso PRW lutym 2007 roku agencja Cruso Public Relations rozpoczęła realizację nowego projektu PR dla produktu RAID przeciw molom spożywczym firmy SC Johnson. Głównym celem podejmowanych działań jest edukacja konsumentów w zakresie problemu oraz ich poinformowanie o skutecznej metodzie walki z kłopotliwymi insektami. Do zadań agencji należy również uświadomienie konsumentom cech użytkowych nowego produktu oraz sposobu jego zastosowania.
0 1 0 0 0 26.03.2007Nietypowa akcja promocyjna firmy Haxel Adventure Tours. Zabawa Wielkanocna „Jaja z Haxelem”We wtorek 27 marca 2007 rusza specjalny serwis Wielkanocny firmy Haxel Adventure Tours www.haxel.pl/alejaja/. Strona będzie nawiązywała swoją ideą do mechanizmu Tamagotchi. Przez okres poprzedzający Wielkanoc zalogowany użytkownik będzie miał możliwość interaktywnego opiekowania się jajkiem, z którego w piątek 6 kwietnia wykluje się no właśnie… powstaje pytanie: co?
0 1 0 0 0 26.03.2007Brand Connection zdobył budżet mediowy Gazety PrawnejBudżet Gazety Prawnej zdobył dom mediowy Brand Connection. Spośród zaproszonych, w przetargu wzięło udział sześć domów: Brand Connection, Effective Media, Equinox Media, Mediaedge:CIA, Media Planning i Pan Media Western.
0 1 0 0 0 26.03.2007Cruso Public Relations DLA GOSH CosmeticsW dniach 27 i 28 lutego 2007 r. w warszawskim hotelu Le Regina odbyła się prezentacja najnowszego looku GOSH Attitude 2007, zorganizowana przez agencję Cruso Public Relations. Celem wydarzenia było przedstawienie trendów kolorystycznych kreowanych przez wizażystów marki GOSH na wiosnę/lato 2007.
0 1 0 0 0 26.03.2007STS nowym klientem NeuronaNeuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę ze Student Travel Schools Polska, wiodącą firmą w branży turystyki edukacyjnej. Neuron zajmie się doradztwem strategicznym oraz bieżącą obsługą firmy, a także zaprojektowaniem nowego serwisu internetowego STS Polska.
0 1 0 0 0 26.03.2007Praca vs. „normalne” życieD. Bigman & M. Noer (Eds.), Life-Work Ballance, "Forbes", 19.03.2007Artykuły zebrane w jednym miejscu nie tylko po to, by uzmysłowić pracownikom, że "nie samą pracą żyje człowiek", ale by nauczyć ich, jak radzić sobie z podziałem czasu pomiędzy obowiązki zawodowe i rodzinę.
0 1 0 0 0 26.03.2007Max Arpp kroczy z SchollemFirma SSL Healthcare wprowadza wiosną 2007 nową kolekcję obuwia marki Scholl. Na jej zlecenie agencja Max Arpp przygotowała materiały reklamujące najnowszą ofertę.
0 1 0 0 0 23.03.2007Konkurs TVP dla designerówDolina Kreatywna to projekt stypendialny Telewizji Polskiej, skierowany do młodych artystów projektujących przedmioty użytkowe, logotypy, opakowania, a nawet stroje czy samochody. Konkurs przeznaczony jest dla młodych designerów w wieku 14 - 17 lat.
0 1 0 0 1 23.03.2007Tak Tak po raz drugi partnerem Festiwalu Eska Music AwardsKontynuując szeroko zakrojone działania związane z muzyką, Tak Tak po raz kolejny został jednym z dwóch głównych partnerów Festiwalu Eska Music Awards. W tym roku, wśród tradycyjnych kategorii Festiwalu, znajdzie się nowa kategoria Mobilny Hit Tak Taka. To nagroda dla artysty, którego utwór pojawił się wcześniej na tworzonej przez słuchaczy Eski i posiadaczy telefonów komórkowych, mobilnej liście Top Transfer i był najczęściej ściągany jako ulubiony dzwonek telefoniczny.