Espresso

16 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2006

10. piknik naukowy BIS Polskiego Radia

Piknik Naukowy BIS Polskiego Radia odbędzie się 3 czerwca 2006 roku na Rynku Nowego Miasta i Podzamczu w Warszawie. Motyw przewodni tegorocznego Pikniku Naukowego to „Świat za 10 lat”. Zaprezentowane zostaną najnowsze osiągnięcia w dziedzinie praktycznych zastosowań europejskich badań naukowych oraz aktualnie prowadzone badania, które mogą zaowocować w ciągu najbliższych 10 lat. W ten niebanalny sposób, spojrzeniem w przyszłość, podkreślony zostanie jubileuszowy charakter Pikniku Naukowego.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2006

Dekadu Inc. planuje uruchomienie nowego serwisu umożliwiającego polskim firmom sprzedaż przez Google

30 marca 2006, firma Dekadu Inc., która oferuje polską wersję swojej międzynarodowej platformy e-commerce na www.dekadu.pl, uruchamia nowy, interesujący serwis. Dzięki niemu, listy produktów wystawionych na sprzedaż przez polskie firmy i indywidualnych sprzedawców na stronach Dekadu, będą również widoczne na serwisie Froogle firmy Google. Dzięki temu, produkty polskich sprzedawców będą dostępne dla milionów potencjalnych klientów ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Niemiec.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2006

Sukces „EFEKT-ownej” kampanii reklamowej Pakietów BRE Banku dla MSP

Kampania reklamowa usług BRE Banku dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw zakończyła się sukcesem. Od 14 listopada 2005 roku do końca lutego 2006 roku liczba udostępnionych produktów linii EFEKT dla MSP wzrosła o 20% do ponad 2400 Pakietów. Liczba Klientów tego sektora obsługiwanych przez BRE Bank na koniec kampanii przekroczyła 6000. Rekordowe wyniki sprzedaży Pakietów EFEKT (nawet do 160% miesięcznych wzrostów) to między innymi zasługa odważnej kreacji i przemyślanej strategii reklamowej, która wspiera zmiany modelu biznesowego oraz nową formę sprzedaży usług.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2006

Znakomity rok Publicis Groupe

Publicis Groupe przedstawiła wyniki za 2005 r. Grupa zanotowała m.in. znaczący wzrost organiczny, wzrost zysku netto oraz rekordową w historii przemysłu reklamowego wartość pozyskanych budżetów. Wzrost organiczny Publicis Groupe wyniósł w 2005 r. 6,8 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku 2004. Zysk netto wzrósł o 39 proc. z poziomu 278 mln euro w 2004 r. do 386 mln euro w roku ubiegłym. Wartość budżetów pozyskanych przez Grupę w 2005 r. osiągnęła rekordową w całej historii światowego przemysłu reklamowego wartość 7,8 mld euro. Te dane dają Publicis Groupe pierwsze miejsce w rankingach New Business opublikowanych przez firmę inwestycyjno-konsultingową Bear Stearns. Margines operacyjny grupy wzrósł z 15,1 proc. w 2004 r. do 15,7 proc. w 2005 r. Jest to najlepszy wynik w całym światowym przemyśle.

Poprzednie Następne