0 1 0 5.11.20074e buduje wizerunek Emperia Holding S.A.4e Nowoczesna komunikacja marketingowa wygrała przetarg na opracowanie i produkcję prezentacji firmowej dla jednego z liderów polskiego handlu - Emperia Holding S.A.
0 1 0 5.11.2007Reserved, Cropp Town i Re-Kids z Kuponami Sodexho PassSodexho Pass rozpoczął współpracę z LPP S.A., właścicielem marek Reserved, Cropp Town i Re-Kids. Kupony Podarunkowe i Premiowe Sodexho Pass można już realizować we wszystkich sklepach należących do LPP.
0 1 0 5.11.2007Telepraca dla ekspertów z całej PolskiNa rynku pojawiła się niedawno usługa oferowana przez firmę Eksperci24 Sp. z o.o., dzięki której specjaliści z różnych branż mogą rozwinąć swoją działalności na terytorium całej Polski. Osoby poszukujące informacji mają natomiast możliwość uzyskania fachowej i rzetelnej porady z ust eksperta za sprawą jednego połączenia telefonicznego. Usługa możliwa jest dzięki zaawansowanej centrali telefonicznej, która przekierowuje połączenia z numeru infolinii serwisu na numer telefonu eksperta.
0 1 0 5.11.2007Cały świat w jednym miejscuBłyskawiczny rozwój Internetu spowodował lawinowy przyrost rejestrowanych domen, czyli „wizytówek” w Sieci. Obecnie coraz trudniej znaleźć jakąś prostą i ciągle wolną nazwę. Starając się wyjść naprzeciw zjawisku rosnącego „tłoku” w świecie domen powstał serwis DomenyNarodowe.pl, który umożliwia polskim internautom rejestrowanie adresów z niemal całego świata.
0 1 0 5.11.2007Zbuduj zysk na solidnym gruncie – BPH TFI z S4Agencja Reklamowa S4 przygotowała wspólnie z BPH Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA kampanię ogólnopolską promującą Fundusz BPH FIO Nieruchomości Europy Wschodzącej. Będzie ona trwała ponad miesiąc obejmując telewizję, prasę ogólnopolską, Internet, marketing bezpośredni oraz materiały POS.
0 1 0 5.11.2007Charytatywny spacer Ecco Walkathon 200715 września 2007 roku odbyła się trzecia edycja Ecco Walkathonu, charytatywnego spaceru organizowanego przez duńskiego producenta obuwia, firmę Ecco. Na Polu Mokotowskim w Warszawie bawiło się wspólnie 18,6 tysiąca warszawiaków, którzy przeszli razem 135 tysięcy kilometrów i uzbierali 598 000 złotych na cele charytatywne. Już po raz drugi największe wsparcie otrzymał projekt realizowany przez fundację ekologiczną WWF.
0 1 0 5.11.2007Licence Agency wspiera projekt KAPELicence Agency dostawca rozwiązań z zakresu produkcji multimedialnych na płytach kompaktowych zrealizował kontrakt dla Krajowej Agencji Poszanowania Energii (KAPE). W ramach kontraktu Licence Agency dokonało pełnej lokalizacji filmów instruktażowych oraz wykonało tłoczenie znacznej ilości płyt typu DVD na potrzeby kampanii informacyjnej „Ekojazda”.
0 1 0 5.11.20073. edycja Barcamp w Poznaniu10 listopada (sobota) o 13 w klubie Johnny Rocker (ul. Wielka 9) odbędzie się kolejna edycja Barcampu. Będzie to już trzecie spotkanie osób zawodowo związanych z branżą internetową.
0 1 0 5.11.2007Znak czasu – najnowszy numer Visual CommunicationSignum temporis, czyli znak czasu - to łacińska maksyma, która stała się mottem najnowszego numeru Visual Communication.
0 1 0 5.11.2007Grey Warszawa – najbardziej effektywnaPodczas tegorocznej, ósmej polskiej edycji konkursu Effie, Grey Warszawa otrzymała trzy nagrody za efektywność swoich kampanii reklamowych. Tym samym agencja potwierdziła pozycję lidera w budowaniu marek na polskim rynku. Grey Warszawa zebrała w sumie 22 nagrody od początku przyznawania Effie w Polsce – to więcej niż jakakolwiek inna agencja.