0 1 0 0 0 29.08.2007Nowa promocja konsumencka SpriteSprite nie raz już zaskakiwał i inspirował do twórczej inwencji. Wystarczy przypomnieć tegoroczne pomysły na dokończenie spotu reklamowego czy interaktywne historie komiksowe, których współautorami byli sami internauci. Tym razem szykuje się wyjątkowo oryginalna promocja konsumencka. Jej koncepcja wpisuje się w odwieczną walkę Sprite’a z Pragnieniem, a symbolem zwycięstwa jest nakrętka.
0 1 0 0 0 29.08.2007Partner of Promotion dla Gadu-Gadu na UkrainiePartner of Promotion wspólnie z ukraińską agencją Key Communication rozpoczynają działania PR dla Gadu-Gadu S.A. na Ukrainie w ramach swojej sieci agencji CEEPR-net. W przetargu CEEPR-net pokonała czołowe ukraińskie i międzynarodowe agencje PR.
0 1 0 0 0 28.08.2007Publicis dla Garnier Ultra LiftPublicis przygotował kampanię nowego kremu przeciwko głębokim zmarszczkom Garnier Ultra Lift.
0 1 0 0 0 28.08.2007Knorr rozstrzygnął przetarg na MiniKostki w InternecieKnorr przygotowuje zintegrowaną kampanię przypraw w MiniKostkach, która ma wystartować w połowie października. W tym celu zorganizował przetarg na innowacyjną prezentacje produktu w Internecie.
0 1 0 0 0 28.08.20074e dla „Dań gotowych” Agrovity4e Nowoczesna komunikacja marketingowa wyreżyserowała i wyprodukowała we własnym studiu graficznym 20 sekundowy, wizerunkowy spot reklamowy "Dania gotowe - zawsze naturalne składniki" dla firmy Agrovita.
0 1 0 0 0 28.08.2007Likus Hotele i Restauracje wdraża Software Mind Loyalty ManagementKrakowska sieć ekskluzywnych hoteli i restauracji będzie pierwszą polską siecią hoteli, która uruchomi własny Program Lojalnościowy dla klientów grupy. Biznesową koncepcję programu oraz narzędzie informatyczne - Software Mind Loyalty Management – dostarczy firma Software Mind.
0 1 0 0 0 28.08.2007Nagrody Laur Konsumenta 2007 dla kart MasterCard i MaestroKarta MasterCard została nagrodzona przez polskich konsumentów Złotym Laurem Konsumenta, natomiast karta Maestro - Laurem Brązowym.
0 1 0 0 0 28.08.2007Clear Channel Poland poszerza zasięg oferty reklamowejFirma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland, pionier i lider w segmencie reklamy w miejscu sprzedaży, rozszerza długoletnią współpracę z Tesco, wprowadzając do swojej oferty nowe obiekty handlowe tej sieci.
0 1 0 0 0 28.08.20073 000 drzew klientów TravelOne.pl1 sierpnia Grupa Portali TravelOne.pl i Fundacja Aeris Futuro rozpoczęły wspólną akcję "Posadzimy za Ciebie drzewo". Za każdą rezerwację dokonaną w TravelOne.pl firma funduje drzewo, przyczyniając się w ten sposób do redukcji szkodliwej emisji dwutlenku węgla, który powstaje podczas podróżowania.
0 1 0 0 0 28.08.2007Laur Konsumenta dla Hepason ComplexJuż po raz trzeci przeprowadzono badania, które pozwoliły wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Hepason Complex – produkt bardzo dobrze postrzegany na rynku, uplasował się na II miejscu w swojej kategorii ("Leki przewodu pokarmowego"), uzyskując tym samym srebrne godło "Laur Konsumenta 2007".