Espresso

19 grudnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.12.2005

14 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Firma DHL Express (Poland) tradycyjnie weźmie udział w kolejnej, 14 już edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Finał odbędzie się 8 stycznia 2006, a środki zebrane podczas akcji zostaną przeznaczone na cel ratowania życia dzieci poszkodowanych w wypadkach, w tym na naukę udzielania pierwszej pomocy. DHL Express współpracuje z fundacją Jerzego Owsiaka od 12 lat, obsługując ją w zakresie transportu przesyłek na terenie całej Polski.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.12.2005

Wpłaty na WOŚP w punktach „VIA – Moje Rachunki”

W tym roku po raz pierwszy można zasilać fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w kasach oznaczonych logiem „VIA – Moje Rachunki”. Każdy kto dokona wpłaty w dowolnej wysokości, otrzyma charakterystyczny symbol Wielkiej Orkiestry - czerwone serduszko. Okres, w którym można wpłacać pieniądze na Wielką Orkiestrę w punktach „VIA – Moje Rachunki” rozpoczyna się 15 grudnia 2005, a kończy 15 stycznia 2006.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.12.2005

Raport Ipsos na temat kanału HoReCa już dostępny

Raport Ipsos pt.„Gastronomia – HoReCa – On Trade - terra incognita?” jest już dostępny. Jest to analiza tego segmentu jako kanału dystrybucji i jako zjawiska społecznego. Raport zawiera informacje na temat motywacji, preferencji, opinii, potrzeb i zachowań osób uczęszczających do klubów, dyskotek, pubów, barów, klubów nocnych i restauracji. Opisuje zwyczaje związane z chodzeniem do lokali, związane z tym mody, promocje, konsumpcję w podziale na kategorie, segmentację konsumentów, segmentację lokali, rolę barmana. Jest to pierwsza tego typu analiza na rynku polskim.

16 grudnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.12.2005

Wielka aukcja prezentów na Manhattanie

Agencja Domino Siły Kreatywne, zajmująca się planowaniem i wdrażaniem działań marketingowych dla Centrum Handlowego Manhattan w Gdańsku, przygotowała wiele ciekawych wydarzeń dla Klientów Centrum. Spośród wszystkich propozycji szczególną uwagę zwraca „Aukcja prezentów”. Jest to działanie innowacyjne, wyróżniające się na tle działań konkurencji. Do tej pory bowiem żadne centrum handlowe w Polsce nie przeprowadziło tego typu akcji.

Poprzednie Następne