1 1 0 0 0 16.09.2020„Watch Me Now” – Avon zmienia logo, wprowadza nową strategię i startuje z kampaniąProducent i dystrybutor kosmetyków Avon rusza z nową globalną strategią i kampanią pod hasłem „Watch Me Now”. Ma ona zachęcić odbiorców do nowego spojrzenia na markę. Zmiany wizualne, m.in. nowe logo i szata graficzna, mają lepiej odzwierciedlać dzisiejszy charakter brandu i przedstawiać go jako innowacyjną, odważną i otwartą markę kosmetyczną dla wszystkich kobiet.
1 1 0 0 0 16.09.2020Apple Watch Series 6 promowany spotem z głosem Heleny Bonham CarterAktorka Helena Bonham Carter została lektorką spotu promującego Apple Watch Series 6. W reklamie z coraz większym niedowierzaniem i irytacją odkrywa kolejne funkcje nowego zegarka.
0 4 0 0 0 16.09.2020Sponsoring e-sportu. Badanie ARC Rynek i OpiniaPrawie 2 mln osób powyżej 15. roku życia ma kontakt z e-sportem. Ma on swoich oddanych widzów. Głównie są to mężczyźni, jednak spora jest również grupa kobiet (30%). Sponsoring e-sportu wpływa na postrzeganie marek – duża grupa odbiorców zna tych sponsorów i pozytywnie ich ocenia. Spontanicznie widzowie e-sportu najczęściej wymieniają marki: Intel, Redbull i Play – wynika z badania ARC Rynek i Opinia „Polski odbiorca e-sportu”.
1 4 0 0 0 16.09.2020Too Good To Go rusza z kampanią reklamową, w której walczy z marnowaniem żywnościRozpoczęła się kampania reklamowa Too Good To Go – aplikacji, której misją jest przeciwdziałanie marnotrawieniu żywności. Hasło działań brzmi: „1/3 się marnuje. Uratuj ją!”.
1 5 0 0 0 16.09.2020Katarzyna Cichopek stworzyła autorską markę biżuteriiYa – tak nazywa się marka biżuteryjna Katarzyny Cichopek. Kolekcja jest produkowana w Polsce ze srebra próby 925 i pokryta 18-karatowym złotem lub rodem.
0 1 0 0 0 15.09.2020Vistula Retail Group wybrała Hill+Knowlton Strategies do obsługi PRWe wrześniu Vistula Retail Group, do której należą marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler oraz W.Kruk, nawiązała współpracę z Hill+Knowlton Strategies. Agencja została wyłoniona w przetargu. Jej zadaniem jest doradztwo strategiczne dla marki korporacyjnej VRG i kompleksowa obsługa media relations spółki w roli zewnętrznego biura prasowego.
0 7 0 0 0 15.09.2020Zalando ekologicznymi muralami promuje kategorię premiumWe wrześniu w centrach Warszawy, Wrocławia, Gdańska oraz Katowic pojawiły się ekologiczne wielkoformatowe murale Zalando. Ręcznie stworzone malowidła są kluczowym elementem kampanii, w której platforma zakupowa promuje kategorię premium w swojej ofercie.
0 1 0 0 1 15.09.2020Generacja Z lepiej niż starsi przywołuje obejrzane reklamyMówi się, że pokolenie Z ma w porównaniu do innych większe problemy z koncentracją. A jednak przedstawiciele tego pokolenia, czyli osoby o sile nabywczej 1,2 bln dol., są w stanie lepiej przypominać sobie reklamy niż starsi odbiorcy. To główny wniosek z badania Kantar Media i firmy Snap.
1 22 0 0 0 15.09.2020 Aktualizacja: 18:0027.09.2020Spontaniczny Sztab Obywatelski odpowiada na billboardy Rot Marszu Niepodległości i prowadzi zbiórkęKilka dni temu organizacja Roty Marszu Niepodległości zamieściła w Warszawie plakaty z cytatami z Pisma Św., mającymi uderzać w osoby LGBT. Organizacja Spontaniczny Sztab Obywatelski postanowiła odpowiedzieć, cytując inne fragmenty, które nie przystają do dzisiejszych czasów.
0 3 0 0 0 15.09.2020Krytyczni wobec ekomarketingu, ale niekoniecznie wobec ekologii – to postawa 14% Polaków w badaniu SW ResearchZielony marketing nie każdemu przypada do gustu. Niektórych nawet irytuje. W dobie mody na ekologiczne przekazy 14% Polaków przejawia sceptycyzm wobec komunikacji proekologicznej. Nie oznacza to jednak, że odwracają się oni od samej ekologii – wynika z drugiej edycji badania „Ekobarometr” agencji SW Research.