0 1 0 0 0 30.07.2007IMR advertising by PR dla ICB PharmaZapowiada się pracowity czas dla warszawskiej agencji IMR advertising by PR, której klientem została ICB Pharma z Jaworzna. Umowa podpisana na rok ma na celu odświeżenie wizerunku preparatu Allergoff. Inauguracja współpracy nastąpi podczas konferencji prasowej we wrześniu. Szczególny nacisk będzie kładziony na popularyzację inteligentnej walki z roztoczami kurzu domowego.
0 1 0 0 0 30.07.2007Rozstrzygnięcie konkursu „Złote Stoisko”Kieleckie targi Sacro Expo, to trzydniowe zmagania wystawców z potrzebami polskich parafii. Wprawdzie targowe stoiska zostały zdemontowane ostatniego dnia targów, ale niektórzy z wystawców postanowili przedłużyć ich żywot o kolejne 3 tygodnie, biorąc udział w konkursie o tytuł "Złotego Stoiska" portalu Stoisko.pl.
0 1 0 0 0 30.07.2007Marin’s Central Europe poszerza swoją ofertę o ekspozytoryMarin's Central Europe, producent opatentowanych stadnów Lama poszerza swoją ofertę.
0 1 0 0 0 30.07.2007Google skraca czas przechowywania plików cookiesFirma Google poinformowała o nowej polityce, która skraca czas przechowywania PREF cookies z 30+ lat do 2 lat.
0 1 0 0 0 30.07.2007AdSearch – system reklamy kontekstowej w Interia.plInteria.pl wprowadziła własny system reklamy kontekstowej - AdSearch. Dzięki współpracy z siecią reklamową ARBOmedia, oferowany produkt obejmuje swym zasięgiem ok. 90% polskich internautów.
0 1 0 0 0 30.07.2007Pokoje, podboje i bezpieczny seksJak przekonać ludzi do bezpiecznego seksu? To pytanie stawia sobie wiele organizacji, lekarzy, psychologów. Komunikat wprost nie daje dziś wymiernych efektów – zaangażowane podmioty szukają zatem nowych sposobów dotarcia do społeczeństwa. Ciekawą drogę wybrała firma Unimil, która wsparła swoją marką projekt Pokoje i Podboje.
0 1 0 0 0 30.07.2007Grupa Eskadra dla Nestle18 lipca w kilkunastu nadmorskich miejscowościach rozpoczęła się letnia akcja promocyjna płatków z pełnego ziarna pszenicy Nestle Fitness. Na zlecenie CPP Toruń-Pacific, za kreację i realizację akcji odpowiada Grupa Eskadra.
0 1 0 0 0 30.07.2007Złoty i srebrny „Laur Konsumenta 2007” dla produktów Ciba VisionFirma Ciba Vision została uhonorowana w dwóch kategoriach wyróżnieniem - godłem "Laur Konsumenta 2007". Konkurs ten organizowany jest od 2004 roku przez Przegląd Gospodarczy Gazety Prawnej.
0 1 0 0 0 30.07.2007Midea dla Traffic FMAgencja reklamowa Midea zajmie się kreacją wizerunku nowej wrocławskiej rozgłośni radiowej - Radio Traffic FM.
0 1 0 0 0 28.07.2007Warka nagrodzona Laurem KonsumentaMarka WARKA otrzymała nagrodę "Laur Konsumenta" w kategorii "Najlepszy smak". Oficjalne wręczenie nagrody odbyło się w Centrum Konferencyjnym wareckiego browaru.