0 1 0 0 0 27.08.2021Ruszył konkurs Poster Play dla projektantów i projektantek grafiki użytkowejSTGU oraz OOHlife.org zapraszają do udziału w międzynarodowym konkursie graficznym w ramach projektu Poster Play. W konkursie należy stworzyć maksymalnie 8-sekundowe wideo przeznaczone do prezentacji w przestrzeni publicznej na nośnikach LCD. Prace mają stać się częścią wystawy poszukującej nowej estetyki reklamy.
0 4 0 0 0 27.08.2021Zdjęcia sportowców z niepełnosprawnościami w kampanii fundacji Kulawa WarszawaW centrum Warszawy można zobaczyć kampanię „Po pierwsze jestem sportowcem” Fundacji Kulawa Warszawa. Składają się na nią zdjęcia sportowców z niepełnosprawnościami umieszczone na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania potrwa 2 tygodnie.
2 2 0 0 0 27.08.2021„Jesteś gotowy. Możesz wygrywać” – STS z nową odsłoną kampaniiBukmacher STS wystartował z nową odsłoną kampanii „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Jej motywem przewodnim jest gotowość kibiców do potwierdzenia swoich kompetencji.
1 2 0 0 0 27.08.2021Maffashion i Wojciech Sokół w kampanii Galaxy Z Fold3 5G i Z Flip3 5GMaffashion i Wojtek Sokół powracają wspólnie w kampanii Samsunga pod hasłem „Otwórz swój świat”. Kampania promuje w Polsce najnowsze foldy (składane smartfony): Galaxy Z Flip3 5G i Z Fold3 5G.
0 3 0 0 0 27.08.2021Zeszyty Ekipy Friza w LidluZ okazji powrotu uczniów do szkół sieć Lidl zaoferuje klientom zeszyty Ekipy Friza z limitowanej kolekcji.
1 2 0 0 0 27.08.2021ING uczy nastolatków adopcji zwierząt i promuje usługi finansowe skierowane do nichING Bank Śląski opublikował poradnik o adopcji zwierząt, skierowany do nastolatków. Znajdą w nim odpowiedzi na pytania związane z przygarnianiem zwierząt i opieką nad nimi. Z tej okazji bank przygotował również nowe wzory kart płatniczych, zaprojektowane wspólnie z rysowniczką Psie Sucharki.
1 2 0 0 0 26.08.2021Miko Marczyk i Bartosz Huzarski w kampanii Škody Rok BezpieczeństwaRajdowiec Miko Marczyk i kolarz Bartosz Huzarski zostali bohaterami kolejnej odsłony akcji edukacyjnej Škody. Sportowcy zamieniają się środkami transportu i przemierzają wyznaczoną trasę. Akcja Zmiana Perspektywy ma podkreślić wagę koegzystencji na drogach wszystkich uczestników ruchu.
0 1 0 0 0 26.08.2021Answear.com wybiera Havas PR WarsawZ początkiem września do grona klientów Havas PR Warsaw dołącza Answear.com. W ramach współpracy agencja będzie odpowiadała za prowadzenie biura prasowego, wsparcie komunikacyjne marki oraz bieżącą obsługę PR.
0 1 0 0 0 26.08.2021Agencja ASAP & ASAP wygrała przetarg na obsługę online marki Hey ClayAgencja przygotowała kompleksową strategię digital. Zajmie się obsługą mediów społecznościowych, produkcją contentu foto i wideo, moderacją oraz zakupem mediów, w tym działaniami sprzedażowymi w e-sklepach oraz na platformie Allegro.
2 2 0 0 0 26.08.2021Wojciech Mecwaldowski jako młody mąż, przejęty tata, a właściwie to… pracownik salonu PlusaRuszyła emisja pierwszych spotów ofertowych Plusa opartych na nowej identyfikacji wizualnej i haśle „Ty rządzisz”. Kampania z udziałem Wojciecha Mecwaldowskiego promuje nową ofertę operatora, w której 5G jest dostępne w każdym abonamencie, zarówno w ofertach głosowych, jak i internetowych.