0 1 0 0 0 12.04.2007Sales Network Service rozszerza współpracę z firmą UnileverSales Network Service, struktura specjalizująca się w outsourcingu sił sprzedaży, doradztwie sprzedażowym i działaniach merchandisingowych rozszerzyła zasięg realizacji akcji sprzedażowej dla firmy Unilever.
0 1 0 0 0 12.04.2007Nowa kampania prostego kredytu hipotecznego banku DOMNa początku kwietnia na billboardach w największych miastach Polski, pojawiły się czarno-białe zdjęcia ponuro wyglądających postaci z intrygującymi podpisami „Zmień dzielnicowego”, „Zmień dozorcę” i „Zmień sąsiada”.
0 1 0 0 0 11.04.2007Prawie 1 300 DRIverów w PoznaniuW realizowanym w poznańskich klubach programie Prowadzący – niepijący wzięło udział ponad 13 000 osób. Co dziesiąty z uczestników został DRIverem – niepijącym wyznaczonym kierowcą. Akcja był prowadzona przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie.
0 1 0 0 0 11.04.2007Rola sponsoringu i działań prospołecznych w budowaniu reputacji marki na PremiumBrand 2007Jak najefektywniej wykorzystać sponsoring oraz działania prospołeczne z korzyścią dla wizerunku marki?– to temat wykładu Sebastiana Łuczaka Członka Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Podczas konferencji PremiumBrand 2007 zostaną omówione zagadnienia związane z skutecznym zarządzaniem reputacją marki.
0 1 0 0 0 11.04.2007Kampania Hepatilu na kolei 'Wątroba – nie wysiada!’W kwietniu 2007 roku agencja Begimo realizuje kampanię marki Hepatil w pociągach podmiejskich. Jest to pierwsza kampania reklamowa tego preparatu za pośrednictwem kolei jako kanału komunikacji. W tym samym czasie prowadzona jest również kampania telewizyjna.
0 1 0 0 0 11.04.2007pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne w tele.DOMtele.DOM – firma zajmująca się interaktywnymi rozwiązaniami dla telewizji cyfrowej, będąca spółką córką firmy ADB (Advanced Digital Broadcast) zaprosiła pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne do współpracy przy interaktywnym serwisie tele.DOM. Serwis tele.DOM to innowacyjne aplikacje zawierające treści stworzone z myślą o użytkownikach telewizji cyfrowej. Autorami aplikacji w poszczególnych kategoriach są najlepsze polskie portale internetowe, do których grona dołączyła firma pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.
0 1 0 0 0 11.04.2007Martis Consulting w Związku Firm Public RelationsNowym członkiem Związku Firm Public Relations została agencja MARTIS Consulting. To druga firma, która w tym roku dołączyła do Związku. Aktualnie ZFPR zrzesza 25 podmiotów.
0 1 0 0 0 11.04.2007HealthWay twórcą spotu telewizyjnego Ketonal LekPod hasłem „Przekazujemy fakty” realizowana jest ogólnopolska kampania telewizyjna marki Ketonal Lek, nowego produktu firmy Lek Polska Sp. z o.o. Spot telewizyjny przygotowała agencja marketingu medycznego HealthWay w ramach kompleksowej obsługi marki. Żel przeciwbólowy Ketonal Lek to pierwszy lek bez recepty, który dołączył do grupy produktów znanych pod marką Ketonal.
0 1 0 0 0 11.04.2007Sodexho Pass i Monnari – modny duetSodexho Pass - ekspert w zarządzaniu korzyściami pracowniczymi i systemami motywacyjnymi oraz obecna na Giełdzie Papierów Wartościowych łódzka odzieżowa spółka Monnari Trade S.A. podpisały umowę o współpracy. Dzięki niej, kupony Podarunkowe i Premiowe Sodexho Pass będzie można realizować we wszystkich salonach Monnari i Molton (sieci należącej do Monnari Trade S.A.) w całej Polsce. Umowa pomiędzy firmami została zawarta na czas nieokreślony, a za kupony Sodexho Pass będzie można kupować zarówno ubrania, jak i dodatki.
0 1 0 0 0 11.04.2007Manufaktura potrójną finalistką nagród ICSC Solal Marketing AwardsManufaktura została potrójną finalistką nagród Solal Marketing Awards organizowanych przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych. Wyróżnione zostały wszystkie trzy kampanie zgłoszone w konkursie- otwarcie centrum, tydzień mody oraz letnia akcja „Raj na ziemi”.