0 1 0 0 0 19.09.2007Grupa Fresh wygrywa przetargPortfolio Grupy Fresh wzmocnione nowym Klientem. Świeżym nabytkiem została Fota – czołowy polski dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych.
0 1 0 0 0 19.09.2007Walk Group dla Caelum DevelopmentAgencja Walk Group wygrała przetarg na kompleksową obsługę projektu związanego z otwarciem Galerii Handlowej Askana w Gorzowie Wielkopolskim.
0 1 0 0 0 19.09.2007„Podziel się posiłkiem” po raz piątyRozpoczęła się 5. edycja programu „Podziel się posiłkiem”, którego inicjatorem i organizatorem jest firma Danone, a współorganizatorami Fundacja Polsat oraz Banki Żywności (partner strategiczny).
0 1 0 0 0 19.09.2007Opinia Rady Etyki Public Relations w sprawie wybranych praktyk rynkowychNa prośbę Pana Marka Woźniaka Rada Etyki Public Relations wydała opinię w sprawie etycznego aspektu opisanych niżej praktyk rynkowych. Opinia ta ma na celu wskazanie działań nagannych z punktu widzenia etyki w obszarze częściowo nowym dla public relations, a co za tym idzie w obszarze, w którym normy etyczne nie są dla wszystkich jednoznaczne.
0 1 0 0 0 19.09.2007Nowe wersje językowe Google AppsFirma Google Inc. wprowadza nowe funkcje do Google Apps - pakietu aplikacji służących do komunikacji i pracy zespołowej w firmach i placówkach oświatowych.
0 1 0 0 2 19.09.2007Ruszyła pierwsza w Polsce kampania reklamowa Wild Bean CafeKampania „Napędzany smakiem” obejmuje działania ATL i BTL, a jej celem jest odróżnienie Wild Bean Cafe od miejsc typu „fast food” i podkreślenie walorów serwowanej kawy. Przygotowana przez agencję GPD Advertising kampania BTL odnosi się do spotu telewizyjnego i stanowi odpowiedź na pytanie, dlaczego główny bohater wolał wypić kawę w Wild Bean Cafe niż w towarzystwie pięknej dziewczyny. Materiały promocyjne na stacjach BP obejmują między innymi plakaty, hangery, banery i standy.
0 1 0 0 0 19.09.2007Electronic Arts promuje skate.Już wkrótce premiera gry Electronic Arts – skate., a z nią IV edycja skate. Town Tour07 – najgłośniejszego wydarzenia polskiego świata deskorolkowego.
1 1 0 0 0 19.09.2007Jeżyki w nowej kampanii reklamowejW październiku rozpocznie się nowa kampania Jeżyków - flagowej marki portfela Jutrzenki. Kampania ma przypomnieć nabywcom o marce oraz „sprzedać” kolejną jej odsłonę - Jeżyk baton.
0 1 0 0 0 19.09.2007Startuje GfK Single Source PanelGfK Single Source Panel to jednoźródłowe, nieoparte na pamięci respondenta badanie konsumpcji radia, prasy, telewizji, internetu, kina, direct mailingu oraz produktów i usług. Dane, jakie może dostarczyć nowy pomiar są unikalne.
0 1 0 0 0 19.09.2007TimesSelect uwolniony!R. Perez-Pena, Times to Stop Charging for Parts of Its Web Site, "The New York Times", 18.09.2007Tę wiadomość można znaleźć niemal wszędzie - w nocy z 18 na 19 września TimesSelect, część The New York Times umożliwiająca dostęp do dużej części artykułów i archiwów, przestała być serwisem płatnym.