0 1 0 0 0 12.09.2007Tic Tac wkracza do kinTylko teraz w ramach promocji Tic Tac w sieci kin Cinema City można obejrzeć dowolny film z bieżącego repertuaru, płacąc za bilet 25% mniej. O wyjątkowej ofercie producenta drażetek informuje nowa kampania reklamowa przygotowana przez polski oddział agencji reklamowej Publicis. Głównymi adresatami przekazu są młodzi ludzie w wieku 18-25 lat.
0 1 0 0 0 12.09.2007Lenovo wprowadza limitowaną serię notebooków ReserveFirma Lenovo wprowadza nową, limitowaną serię notebooków Reserve. Te długo oczekiwane, oprawione w skórę laptopy bazują na najlepiej zaprojektowanych przez Lenovo technologiach i są niezwykle funkcjonalne. Komputery te zapewniają ich użytkownikom ekskluzywną, spersonalizowaną obsługę Klienta oraz wsparcie.
0 1 0 0 0 12.09.2007Moblogi DJ’ów na witrynie RadiostacjiSłuchacze Radiostacji mogą teraz spojrzeć na świat oczami swoich ulubionych DJ’ów. Jest to możliwe dzięki moblogom, nowemu serwisowi na www.radiostacja.pl, gdzie najpopularniejsze głosy Radiostacji za pomocą telefonów komórkowych zamieszczają zdjęcia i krótkie filmiki.
0 1 0 0 0 12.09.2007PR w mediach trzyma się mocnoW sierpniowym zestawieniu publikacji na temat public relations na pierwszym miejscu uplasowały się materiały dotyczące zagadnień ogólnych z branży. Jednym z głównych tematów poruszanych przez media była korzystna dla PR-owców sytuacja na rynku pracy. Gazety ogólnopolskie i regionalne zwróciły na nią uwagę za sprawą opublikowanego na PRoto raportu, w którym analizowano oferty pracy przeznaczone dla PR-owców.
0 1 0 0 0 12.09.2007Homest Swiss zadamawia się z Double BrandAgencja Double Brand została wybrana przez firmę Homest Swiss, nowego na polskim rynku doradcę finansowego, do kompleksowego opracowania key visual materiałów promocyjnych, które zostaną wykorzystane w kampanii reklamowej.
0 1 0 0 0 12.09.2007IQ Marketing dla marki Delma ExtraPod hasłem "Kuchnia na czas!" realizowana jest promocja konsumencka Delmy Extra, w której co tydzień do wygrania jest „kuchnia marzeń”. Za opracowanie koncepcji, kreację oraz realizację promocji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.
0 1 0 0 0 12.09.2007Ozone Laboratories rozpoczyna współpracę z agencją ToolboxAgencja Toolbox pozyskała nowego klienta - firmę farmaceutyczną Ozone Laboratories. Współpraca prowadzona na zasadzie projektowej będzie opierała się przede wszystkim na doradztwie wizerunkowym i wzmocnieniu komunikacji wewnętrznej tej prężnie rozwijającej się firmy. Wspólne działania rozpoczęto od opracowania koncepcji rozwoju procesu komunikowania wewnętrz firmy i zacieśniania więzów między pracownikami.
0 1 0 0 0 12.09.2007Cappuccino PR dla marki AnnaWiodący producent dzbankowych filtrów do wody i właściciel marki Anna rozpoczął drugi etap kampanii public relations pod hasłem "Kwestia dobrego smaku".
0 1 0 0 0 12.09.2007Studio DN na targach poznańskichW dniach od 17 do 20 września na terenie kompleksu międzynarodowych targów Poznańskich odbędą się największe w Polsce targi przemysłu opakowanego Pakfood 2007. Jednym z wystawców, który po raz pierwszy zaprezentuje swój dorobek tak szerokiej grupie odwiedzających osób będzie firma projektowa Studio DN.
0 1 0 0 0 12.09.2007Internet w Europie Środkowo – Wschodniej – Konferencja Internet CEEWarszawa na dwa dni stanie się europejskim centrum e-biznesu. Wszystko za sprawą Internet CEE - pierwszej międzynarodowej konferencji na temat internetu w Europie Środkowo-Wschodniej, która w dniach 20-21 listopada skupi branżę z całego regionu.