0 1 0 0 0 20.09.200724 godziny wspólnego blogowaniaJuż jutro o godzinie 18.00 rozpocznie się w Warszawie Maraton Blogów. Podczas gdy w niedzielę w Maratonie Warszawskim będzie można sprawdzić swoje siły fizyczne, od piątku (21 IX) do soboty (22 IX) przez 24 godziny polscy blogerzy staną przed wyzwaniem intelektualnym - stworzą jednego bloga pisanego przez 24 godziny non stop!
0 1 0 0 0 20.09.2007Słodkie Upominki i Nobilia uruchamiają Słodkiego BlogaSłodkie Upominki - firma specjalizująca się w projektowaniu i produkcji słodyczy reklamowych - oraz Nobilia - zajmująca się komponowaniem delikatesowych koszy upominkowych - uruchomiły Słodkiego Bloga (www.slodkiblog.pl). Debiutowi bloga towarzyszy start nowej witryny firmowej Słodkich Upominków.
0 1 0 0 0 20.09.2007Jedz zdrowo z Carrefour PolskaW dniach 22-23 września Carrefour Polska organizuje w Krakowie Dni Zdrowego Odżywiania. Klienci krakowskich sklepów Carrefour będą mogli skorzystać z bezpłatnych, indywidualnych porad dotyczących prawidłowego odżywiania się udzielanych przez ekspertów z Instytutu Żywności i Żywienia.
0 1 0 0 0 20.09.2007DougFaberFamily autorem strategii komunikacji i kreacji kampanii dla marki Ardo18 września ruszyła pierwsza kampania dla Ardo Polska we współpracy z DougFaberFamily. W pierwszym etapie Agencja opracowała pozycjonowanie oraz strategię komunikacji marki, w kolejnym natomiast kampanię.
0 1 0 0 0 20.09.2007Communication Unlimited dla Mark-MedCommunication Unlimited od września wspiera Niepubliczny Specjalistyczny Zespół Opieki Medycznej Mark-Med. – pierwszy dzienny oddział psychiatryczny w byłym województwie sieradzkim.
0 1 0 0 0 20.09.2007Europejskie spotkanie WorldcomKilkudziesięciu specjalistów public relations spotka się w hiszpańskim Palma de Mallorca, aby wymienić doświadczenia i omówić standardy jakości. Poprzednie europejskie spotkanie Worldcom PR Group odbyło się w Warszawie i zostało przygotowane przez Glaubicz Garwolińska Consultants, polskiego partnera grupy.
0 1 0 0 0 20.09.2007Kampania reklamowa Volvo Auto PolskaVolvo Auto Polska rozpoczęło kampanię swojej najmniejszej limuzyny Volvo S40. Jej celem jest prezentacja konsumentom nowej linii stylistycznej modelu, czerpiącej z najlepszych tradycji skandynawskiego wzornictwa. Kampania ma produktowo – wizerunkowy charakter. Potrwa do połowy listopada.
0 1 0 0 0 20.09.2007Kostrzewa PR dla Teatru na WoliTeatr na Woli im. Tadeusza Łomnickiego w Warszawie rozpoczął współpracę z agencją Kostrzewa PR.
0 1 0 0 0 20.09.2007Wygraj komputer podczas „Intel Racing Tour”Już dziś rozpocznie się Intel Racing Tour. Główną atrakcją imprezy, która odbędzie się w pięciu miastach Polski będą symulatory bolidu Formuły 1. Każda kobieta ma szansę wygrać atrakcyjny zestaw komputerowy marki Vobis. Wystarczy wygrać turniej w swoim mieście.
0 1 0 0 0 20.09.2007Media Connect z MT PartnersMedia Connect rozpoczęła współpracę z firmą MT Partners inicjatorem i organizatorem żeglarskich regat Polish Match Tour.