Espresso

26 września 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.09.2007

B-marketing podczas wrocławskiej Giełdy Mieszkaniowej

Uczestnicy wrocławskiej Giełdy Mieszkaniowej, która odbyła się 15-16 września, mieli okazję zetknąć się z niecodzienną formą reklamy. Zanim jeszcze na dobre weszli do budynku na ich telefonach komórkowych pojawiło się pytanie "Czy chcesz otrzymać zdjęcie swojego przyszłego domu od firmy RAFIN"? Warunkiem otrzymania przekazu było posiadanie włączonego Bluetooth w swoim telefonie komórkowym. Po twierdzącej odpowiedzi na ich telefony w kilka sekund automatycznie ściągała się wizualizacja budowanego właśnie osiedla mieszkaniowego.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.09.2007

Trzecia edycja badania rynku kosmetycznego – „Kosmetyczka Polki 2008”

Agencja badawcza Inquiry rozpoczyna kolejną, trzecią edycję kompleksowego badania rynku kosmetycznego – „Kosmetyczka Polki 2008”. Jak co roku, projekt „Kosmetyczka Polki” budzi szczególne zainteresowanie i emocje branży. Każdy raport dostarcza bowiem istotnych informacji na temat aktualnej sytuacji na rynku. Badania te dowodzą, że branża kosmetyczna przeżywa dynamiczny rozwój, a w przyszłości można oczekiwać kolejnych przetasowań na rynku.

Poprzednie Następne