0 1 0 0 0 26.09.2007GfK Polonia w szeregach IAA PolskaOd września polski oddział Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA zyskuje nowego członka wspierającego – producenta informacji rynkowej, firmę GfK Polonia.
0 1 0 0 1 26.09.2007Zrób sobie portal z Cafe News WEBPortal, który sam sobie poskładasz – pod takim hasłem rozpoczęła się kampania promująca nowy produkt Cafe News WEB. Akcję będą wspierać przede wszystkim działania marketingowe i PR-owe.
0 1 0 0 0 26.09.2007B-marketing podczas wrocławskiej Giełdy MieszkaniowejUczestnicy wrocławskiej Giełdy Mieszkaniowej, która odbyła się 15-16 września, mieli okazję zetknąć się z niecodzienną formą reklamy. Zanim jeszcze na dobre weszli do budynku na ich telefonach komórkowych pojawiło się pytanie "Czy chcesz otrzymać zdjęcie swojego przyszłego domu od firmy RAFIN"? Warunkiem otrzymania przekazu było posiadanie włączonego Bluetooth w swoim telefonie komórkowym. Po twierdzącej odpowiedzi na ich telefony w kilka sekund automatycznie ściągała się wizualizacja budowanego właśnie osiedla mieszkaniowego.
0 1 0 0 0 26.09.2007„Fit for the Future” – strategia biznesowa Coca-Cola„Fit for the Future” to wdrażana równolegle w całej Europie strategia biznesowa Coca-Cola, oparta na działaniach związanych ze zdrowiem, dietą, promocją zdrowego trybu życia, odpowiedzialnością marketingową i edukacją konsumencką. Strategia „Fit for the Future” jest zgodna z założeniami Związku Stowarzyszeń Europejskich Producentów Napojów (UNSDA).
0 1 0 0 0 26.09.2007Leo Burnett dla Commercial Union PolskaAgencja Leo Burnett Warszawa wygrała przetarg na obsługę reklamową ATL Commercial Union Polska – Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych SA w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych w systemie direct.
0 1 0 0 0 26.09.2007Star Media obsługuje KlosterfrauDom mediowy Star Media rozpoczyna współpracę z Grupą Klosterfrau. Na podstawie podpisanej właśnie umowy Star Media odpowiadać będzie za działania mediowe wszystkich marek należących do grupy. W pierwszej kolejności zaplanuje i zakupi kampanię prasową dla Melisany oraz telewizyjną dla Neo-angin – obie ruszą w październiku i potrwają do końca roku.
0 1 0 0 0 26.09.2007Ruszyła kampania promocyjna DHL – kierunek AzjaPod hasłami „Kierunek Azja. Teraz szybciej” i „Azja w obie strony. Szybciej” DHL Express rozpoczął nową kampanię promującą przesyłki lotnicze - kierunek Azja i usług, które są oferowane w tym kierunku - Import Express Online i TimeDefinite.
0 1 0 0 0 26.09.2007Tygodniki w góręNewsweek awansuje w zestawieniu, do rankingu wraca Polityka, PR1 i RMF FM mają najlepsze wyniki wśród stacji radiowych, a pierwsza trójka umacnia swoje pozycje – tak można opisać rywalizację o tytuł najbardziej opiniotwórczego medium w sierpniu na podstawie najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów.
0 1 0 0 0 26.09.2007Concept Publishing Polska wspomaga domy dzieckaConcept Publishing Polska wsparła akcję charytatywno-edukacyjną organizowaną przez Project Management Institute (PMI Gdańsk Poland Charter), w rezultacie 75 wychowanków domów dziecka w wieku 5-17 lat uczestniczyło w 4 edycji English Summer Camp - wakacyjnym kursie języka angielskiego.
0 1 0 0 0 26.09.2007Trzecia edycja badania rynku kosmetycznego – „Kosmetyczka Polki 2008”Agencja badawcza Inquiry rozpoczyna kolejną, trzecią edycję kompleksowego badania rynku kosmetycznego – „Kosmetyczka Polki 2008”. Jak co roku, projekt „Kosmetyczka Polki” budzi szczególne zainteresowanie i emocje branży. Każdy raport dostarcza bowiem istotnych informacji na temat aktualnej sytuacji na rynku. Badania te dowodzą, że branża kosmetyczna przeżywa dynamiczny rozwój, a w przyszłości można oczekiwać kolejnych przetasowań na rynku.