0 1 0 0 0 4.10.2007Play Squash For Kids – poznaj gwiazdy światowego squasha6 października 2007 (sobota) w nowo otwartym warszawskim klubie Squash City w CH Blue City obędzie się impreza pod hasłem "Play Squash For Kids". Jest to już druga impreza z gwiazdami światowego squasha, którą organizuje Fundacja Dziecięca Fantazja. Do Polski na zaproszenie Fundacji przyjeżdżają Peter Nicol (były nr 1 na świecie) oraz Laurens Jan Anjema (nr 26 w światowym rankingu), którzy zagrają mecz pokazowy na najwyższym poziomie.
0 1 0 0 0 4.10.2007Zdrowie każdego dnia z MarwitRozpoczęła się kampania wizerunkowo - produktowa wspierająca relaunch marki Marwit. Kampania została oparta na nowym wizerunku brandu opartym na haśle: Marwit - zdrowie każdego dnia!”.
1 1 0 0 0 4.10.2007Imprezy z Crunchips ciąg dalszyJust jest autorem najnowszego 30-sekundowego spotu telewizyjnego dla marki Crunchips. Film jest kolejną odsłoną tegorocznej kampanii „Jest Crunchips, jest impreza!”.
0 1 0 0 0 4.10.2007Siódme niebo w nowej odsłonieW październiku rusza kampania relauchingowa marki Siódme niebo. Przygotowany przez Demo Effective Lauching 8-sekundowy billboard sponsorski emitowany będzie przy najlepiej oglądanych programach stacji TVP1, TVP2 oraz TVN.
0 1 0 0 0 3.10.2007Amadeus Polska wyróżniony certyfikatem „Lider Polskiej Turystyki 2007”Polski oddział firmy Amadeus, światowego lidera w zakresie rozwiązań informatycznych w branży turystycznej, został wyróżniony przez redakcję miesięcznika „Rynek Podróży” certyfikatem Lider Polskiej Turystyki 2007.
0 1 0 0 0 3.10.2007Gwiazdy tańczą na ulicachW dniach 27 – 28. 09.2007 r. odbyła się akcja promująca najnowszy program rozrywkowy „Gwiazdy tańczą na lodzie”, emitowany w TVP 2. Koncepcja przedstawień artystycznych o charakterze informacyjnym oraz ich realizacja należały do Agencji Reklamowej Motive.
0 1 0 0 0 3.10.2007Lars Lawson ratuje kotka, czyli marketing wirusowy w branży ITLawson Software, globalny dostawca rozwiązań ERP, postanowił w niecodzienny sposób wyróżnić swoją ofertę na tle największych konkurentów.
1 1 0 0 0 3.10.2007Media Markt podgląda ukrytą kamerą (wideo)7 października ruszy ogólnopolska reklama telewizyjna sieci Media Markt. Techniką ukrytej kamery nagrane zostały autentyczne i spontaniczne reakcje ludzi na główny motyw kampanii: „Takiej okazji nie wypuszcza się z ręki”.
0 1 0 0 0 3.10.2007Schulz z kampanią dla MitsubishiZ początkiem października ruszyła nowa kampania reklamowa marki Mitsubishi. Głównym celem kampanii jest wzmocnienie pozycji brandu Mitsubishi wśród polskich klientów.
0 1 0 0 0 3.10.2007Animatic Studio dla nowego dziennika PolskapresseAnimatic Studio, pierwsza w Polsce firma wyspecjalizowana w tworzeniu animatików, uczestniczy w procesie badania konceptów reklamowych dla nowego dziennika wydawnictwa Polskapresse.