0 1 0 0 0 9.10.20078 nominacji dla McCann Erickson w PortorožAgencja McCann Erickson zdobyła 8 nominacji w ramach pierwszej edycji konkursu Corbis Photography Award. Konkurs towarzyszy uznanemu w branży festiwalowi Golden Drum w Portorož na Słowenii. Jego zadaniem jest wyróżnienie najlepszych fotografii wykorzystanych w reklamie.
0 1 0 0 0 9.10.2007Codec: MPC obejmie w PKO BP 600 oddziałówInformatyczna firma Codec Systems rozszerza zasięg centralnego systemu do controllingu w banku PKO BP. Poza centralą system MPC obsługiwać będzie 600 oddziałów banku. W przyszłym roku system obsłuży ponad tysiąc oddziałów.
0 1 0 0 0 9.10.2007Promosfera.pl rozpoczęła współpracę z Dziennikiem OnlinePromosfera.pl – pierwszy w Polsce serwis z ofertami promocyjnymi – została zaproszona do współpracy przez Dziennik Online – internetową wersją ogólnopolskiej gazety codziennej wydawanej przez koncern prasowy Axel Springer. Promocje prezentowane przez Promosfera.pl od września 2007 r. mogą obejrzeć również czytelnicy Dziennik.pl
0 1 0 0 0 9.10.2007Studenci wybiorą najlepszych dziennikarzyOd 1 października studenci dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu Wrocławskiego, Uniwersytetu Gdańskiego, Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie wybierają najlepszych, ich zdaniem dziennikarzy.
0 1 0 0 0 9.10.2007Nowości od Avon na nośnikach IMIGe PolandNa początku października wystartowała kampania reklamowa kolejnej nowości, jaką dla swoich klientek w katalogu 13/2007 przygotowała firma Avon.
0 1 0 0 0 9.10.2007S4 dla Grupy Goodyear na UkrainieAgencja Reklamowa S4 Ukraine przygotowała kreację materiałów reklamowych dla TM Ultra Grip Extreme. Kampania reklamowa tej marki potrwa przez 8 tygodni w ukraińskich mediach, obejmując swoim zasięgiem – radio, prasę oraz internet. Za dodatkowy kanał komunikacji służą stacje Gold Gepard.
0 1 0 0 0 9.10.2007Lodówki pełne dżemów w nowej akcji promocyjnej FrutaMarka Fruta rozpoczyna kampanię promocyjną skierowaną do konsumenta finalnego. Od października do grudnia br. konsumenci będą mogli wziąć udział w wielkiej loterii z cennymi nagrodami.
0 1 0 0 0 9.10.2007Kolejki po paczkę dla studentaZ myślą o studentach Uczelni Wyższych Agencja BTL Point Group zaplanowała i rozpoczęła, w pierwszym tygodniu października, realizację akcji promocyjnej skierowanej właśnie do tej grupy osób.
0 1 0 0 0 9.10.2007Oświadczenie Rady Etyki PR w sprawie trwającej kampanii wyborczejRada Etyki Public Relations przyjęła oświadczenie dotyczące działań PR w trwającej kampanii wyborczej.
0 1 0 0 0 9.10.2007Gruner + Jahr decyduje się na update CRMGruner+Jahr Polska – wydawca m.in. takich tytułów jak „Gala”, „Claudia”, „Glamour” i „National Geographic” – podjął decyzję o wyborze rozwiązania CRM update.seven firmy update CRM S.A.. Wersja branżowa systemu CRM (Zarządzanie Relacjami z Klientami) dla Mediów zostanie wdrożona w działach sprzedaży i marketingu G+J.