0 1 0 0 0 11.10.2007Spółka B3System S.A. i spółka ATM S.A. podpisały umowę partnerskąDzięki podpisaniu umowy z ATM S.A. Spółka B3System S.A stała się partnerem upoważnionym do sprzedaży, wdrażania, konfiguracji i dostosowywania systemu Atmosfera v.5.0 do potrzeb klienta.
0 1 0 0 0 11.10.2007Sprawdź silnik podczas Lotos Expert TourAgencja marketingowa Axel Studio wygrała przetarg na obsługę cyklu eventów firmy Lotos Oil S.A. Rezultatem tego była kampania „Lotos Expert Tour. Sprawdź z nami swój silnik!”, realizowana od września do października, w 10 największych polskich aglomeracjach.
1 1 0 0 0 11.10.2007Roberto Cavalli w H&MPodczas promocji kolekcji „Roberto Cavalli w H&M” dla pań i panów biuro reklamy H&M, Red Room, współpracowało z reżyserem Johanem Renckiem przy tworzeniu filmu reklamowego dla telewizji i kina.
0 1 0 0 0 11.10.2007On Board PR dla akcji „Boniek!”On Board PR wspiera projekt „Boniek!”, którego organizatorami są: Fundacja Laury Palmer, Fundacja Bęc Zmiana, Radio Kampus, Szwajcarska Fundacja dla Kultury Pro Helvetia, Stołeczna Estrada i agencja reklamowa Euro RSCG.
0 1 0 0 0 11.10.2007Zielony ranking – ranking najlepszych i najgorszych miejsc na świecieGdzie na świecie środowisko jest najczystsze i jednocześnie warunki życia są najlepsze? W obejmującym 141 państw rankingu miesięcznika Reader’s Digest zwyciężyła „zielona“ Finlandia, a najniższą ocenę dostała Etiopia. Polska zajęła całkiem niezłe, bo 48. miejsce. Niestety w rankingu wybranych 72 miast świata Kraków znalazł się na 7. pozycji od końca.
0 1 0 0 0 11.10.2007Gdzie kawa… tam rozmowa„Zapraszam na kawę” to zdanie, które stało się synonimem spotkań biznesowych, randek czy towarzyskich wizyt u dawno nie widzianych znajomych. Nie zależnie od tego gdzie idziemy i co w efekcie pijemy, punktem wyjścia do rozmowy staje się kawa. Dlatego producent kawy Prima postanowił przyjrzeć się bliżej rozmowom Polaków w XXI wieku.
0 1 0 0 0 11.10.2007Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2007Znamy już zwycięzców Konkursu Biuletynów Firmowych 2007.
0 1 0 0 0 11.10.2007Focus Advertising przejmuje obsługę Dominet BankuDominet Bank, to już drugi klient z grupy Fortis, który zdecydował się na pracę z agencją Focus Advertising. Trwająca od początku września, przygotowana przez Focus Advertising kampania dla Dominet Banku pod hasłem "Wielokont - każdy portfel chce mieć konto" promuje nowe konta dla klientów indywidualnych.
0 1 0 0 0 11.10.2007Nowe kanały sportowe w portfolio At MediaDzięki powiększającemu się portfolio kanałów sportowych, dom sprzedaży At Media może zaoferować marketerom efektywną realizację kampanii adresowanych do wybranych grup odbiorców. Kanały sportowe gromadzą cenną dla reklamodawców widownię - zamożnych mężczyzn, mieszkańców dużych miast. Kanały te oferują marketerom także wyjątkowe otoczenie programowe.
0 1 0 0 0 11.10.2007Nowe modele motocykli Harley-Davidson opanowały Zamek CzochaW dniach 3-5 października br. na Zamku Czocha odbyła się medialna premiera w regionie Europy Środkowo-Wschodniej najnowszych modeli motocykli Harley-Davidson na rok 2008 – rok jubileuszowy, w którym Harley-Davidson Motor Company obchodzi 105-tą rocznicę istnienia. W wydarzeniu wzięli udział dziennikarze z Czech, Polski i Węgier.