0 1 0 0 0 11.10.2007Money.pl inwestuje w serwis prawny E-prawnik.plMoney.pl rozszerza swoją działalność i rozpoczyna budowę grupy kapitałowej internetowych serwisów biznesowych. Jako pierwszy przystępuje do niej lider informacji prawnej – portal E-prawnik.pl.
0 1 0 0 0 11.10.2007Echo Miasta promuje się w MultikiniePod hasłem "Echo Miasta – miejska gazeta ogłoszeniowa" 5 października b.r. ruszyła kampania promocyjna Echa Miasta w sieci kin Multikino. Jako nośnik wykorzystane zostały infotixy (monitory kasowe na każdym stanowisku) oraz monitory plazmowe. Akcja promocyjna w Multikinach potrwa do 08. listopada b.r. i obejmie swoim zasięgiem kina w Warszawie, Zabrzu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku.
0 1 0 0 0 11.10.2007Kontent, gdy wpływa na kontekst (Brief 96/9, 25.09. – 24.10.2007)Tematem październikowego wydania „Briefu” jest planowanie mediów. W obszernym materiale „W przedsionku communication planning” oraz „Przez pryzmat prowizji” Karolina Błońska relacjonuje obecną sytuację w domach mediowych, ich zmieniającą się rolę i dalekosiężne plany. Najważniejszą zmianą jest ogromny apetyt domów na doradztwo strategiczne oraz wpływanie na zawartość przekazu reklamowego. Przez sporą część klientów nadal uważane za hurtownie czasu reklamowego, same czynią wiele, aby to zmienić.
0 1 0 0 0 11.10.2007Pierwszy polski poradnik skutecznej reklamyPod koniec października ukaże się poradnik „Skuteczna reklama” autorstwa Moniki Bartnik. Książka będzie stanowić skrótowy przewodnik po zagadnieniach związanych z planowaniem, realizacją i oceną działań reklamowych.
0 1 0 0 0 11.10.2007Polacy w konkursie fotograficznym Lee Make History50 tys. euro - taką kwotę może wygrać każdy fotograf, zarówno amator, jak i zawodowiec, w konkursie fotograficznym Make History, który organizuje w całej Europie marka Lee. Z kilkuset wybranych do finału prac wyróżnionych zostało już sześć fotografii autorstwa Polaków.
0 1 0 0 0 11.10.2007GM Records mecenasem wystawy 120. lat płyty gramofonowejZ okazji 120. rocznicy opatentowania przez Emila Berlinera płyty gramofonowej Biblioteka Narodowa prezentuje swoje bogate zbiory na specjalnie zorganizowanej wystawie. GM Records, jedna z największych tłoczni nośników optycznych w Polsce, jako mecenas wydarzenia przyczynia się do krzewienia kultury i historii związanej z szeroko rozumianą dziedziną multimediów.
0 1 0 0 0 11.10.2007Janmedia buduje wizerunek MarsDo klientów Janmedia Interactive dołączyła europejska centrala koncernu Mars Inc., dla którego agencja pracowała nad budową internetowego wizerunku nowej marki - Perfect Fit.
0 1 0 0 0 11.10.2007Spółka B3System S.A. i spółka ATM S.A. podpisały umowę partnerskąDzięki podpisaniu umowy z ATM S.A. Spółka B3System S.A stała się partnerem upoważnionym do sprzedaży, wdrażania, konfiguracji i dostosowywania systemu Atmosfera v.5.0 do potrzeb klienta.
0 1 0 0 0 11.10.2007Sprawdź silnik podczas Lotos Expert TourAgencja marketingowa Axel Studio wygrała przetarg na obsługę cyklu eventów firmy Lotos Oil S.A. Rezultatem tego była kampania „Lotos Expert Tour. Sprawdź z nami swój silnik!”, realizowana od września do października, w 10 największych polskich aglomeracjach.
1 1 0 0 0 11.10.2007Roberto Cavalli w H&MPodczas promocji kolekcji „Roberto Cavalli w H&M” dla pań i panów biuro reklamy H&M, Red Room, współpracowało z reżyserem Johanem Renckiem przy tworzeniu filmu reklamowego dla telewizji i kina.