0 1 0 0 0 11.10.2007Calling Polska promuje I Międzynarodowe Targi out-of-home i poligrafii reklamowejFirma Best Media, organizator Targów branżowych OUTDOOR&MEDIA EXPO 2008 podpisała umowę z firma telemarketingu Calling Polska. W ramach współpracy Calling Polska przeprowadzi szeroko zakrojone działania promocyjne wpierające sprzedaż powierzchni wystawienniczej.
0 1 0 0 0 11.10.2007Jesień z Piastem na ekranach kinMarka Piast z portfolio Carlsberg Polska rozpoczęła pierwszą w historii marki kampanię kinową. Przez dwa miesiące, od października do początku grudnia, na ekranach kin Wrocławia, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Świdnicy, zobaczyć będzie można spot reklamowy marki, wykorzystujący hasło „Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo.” Kampania jest kontynuacją prowadzonej w miesiącach letnich kampanii telewizyjnej oraz dwóch poprzednich kampanii outdoor marki, o tym samym tytule.
0 1 0 0 0 11.10.2007Medal dla FrateraFrater Pszeniczny na XV Jesiennym Spotkaniu Browarników zdobył srebrny medal w kategorii piw pszenicznych. Tym samym został najlepszym piwem pszenicznym wśród piw polskich.
0 1 0 0 0 11.10.2007Menforum.pl – pierwszy społecznościowy portal dla mężczyznMenforum.pl to pierwszy społecznościowy portal stworzony specjalnie dla mężczyzn. Jego wyróżnikiem jest własna, tworzona specjalnie dla niego telewizja – menforum TV.
0 1 0 0 0 11.10.2007Link4 z Headlines – przetarg na agencję PR rozstrzygniętyLink4 rozstrzygnął przetarg na agencję PR i od 3 października rozpoczął współpracę z agencją Headlines należącą do sieci Porter Novelli. W ramach współpracy Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie biura prasowego, kompleksową obsługę i doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji zewnętrznej oraz społecznej odpowiedzialności biznesu.
0 1 0 0 0 11.10.2007Założenie nr 1: Student wygrywaZ początkiem października ruszył nowy konkurs Lukas Banku. Skierowany jest on do studentów i uczniów powyżej 18. roku życia. Promocja ma na celu zachęcenie młodych ludzi do założenia Konta Student, aktywnego korzystania z kart płatniczych oraz serwisu Lukas e-Bank.
0 1 0 0 0 11.10.2007Infolinia medyczna dla Hammer – MedTelefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o., jedna z wiodących firm na rynku informacji gospodarczej, uruchomiła infolinię medyczną dla klientów firmy Hammer - Med.
0 1 0 0 0 11.10.2007Artegence dla Gorącego Kubka KnorrOd początku października w Internecie trwa kampania promująca nowy smak Gorącego Kubka Knorra. Wariant serowy poszerzył portfolio zup instant w saszetkach. Jego wprowadzenie ma na celu umocnienie pozycji Unilever, jako lidera sprzedaży słonych przekąsek zupnych.
0 1 0 0 0 11.10.2007Korespondent Drogowy – drogi w stylu Web 2.0Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl uruchomiła kolejny serwis dedykowany kierowcom. Tym razem serwis dla zainteresowanych budową infrastruktury drogowej w Polsce.
0 1 0 0 0 11.10.2007Zmiana nazwy firmy Haxel Adventure Tours na Haxel Events & IncentiveHaxel Adventure Tours informuje, iż zmianie ulega nazwa firmy. Począwszy od dnia 11 października 2007 roku Haxel Adventure Tours nosić będzie nazwę Haxel Events & Incentive.