Espresso

6 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2007

Jak będzie wyglądało podróżowanie w roku 2020

Firma Amadeus, światowy lider w zakresie rozwiązań informatycznych w branży turystycznej wspólnie z brytyjską firmą konsultingową Hanley Center HeadlightVision opracowała raport „Traveller Tribes 2020” przedstawiający prognozy dotyczące kształtu rynku usług turystycznych w ciągu najbliższych kilkunastu lat. Jest to pierwsze tego typu opracowanie, zawierające analizę trendów społecznych, politycznych i ekonomicznych oraz prognozę zmian w nowoczesnych technologiach, jakie będą miały wpływ zarówno na funkcjonowanie międzynarodowych przewoźników, jak i zachowanie turystów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2007

Klienci Vero Moda w bazie Acxiom Polska

Firmy uruchomiły wspólny program pozyskania informacji o klientach sklepów Vero Moda. Zebrane dane pomogą marce lepiej poznać swoich nabywców oraz wzbogacą zasoby Acxiom. Chcąc uzyskać użyteczną marketingowo wiedzę o swoich klientach oraz nawiązać z nimi bliższe relacje firma Bestseller Retail Poland (właściciel marki Vero Moda) postanowiła zapytać samych zainteresowanych o ich preferencje zakupowe, ulubione marki oraz styl życia.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2007

Tydzień reklamowy z observer.pl

Portal observer.pl dokonał przeglądu mijającego tygodnia pod kątem pojawiających się kreacji reklamowych. Nie był to czas obfitujący w nowe projekty, choć pojawiły się sygnały zwiastujące ożywienie. Obserwujemy to przede wszystkim w sektorze finansowym, gdzie banki, przed świętami Wielkanocnymi, oferują przede wszystkim kredyty i pożyczki gotówkowe. Przykładami są: GE Money Bank ze swoim Kredytem Gotówkowym, Lukas Bank promujący "Pożyczki Gotówkowe akcją na Święta Taniej Gotówki!" i Getin Bank z Prostą Pożyczką. Z tego grona wyłamał się największy bankowy detalista – PKO BP, który wystartował z intensywną kampanią Lokaty Żywiołowe Oszczędzanie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2007

Boiron i Aurora Communication – PR dla homeopatii

Agencja Aurora Communication, należąca do grupy Pegasus, podpisała umowę na dalszą współpracę z BOIRON - światowym liderem w homeopatii. W ramach współpracy Agencja prowadzi dla Klienta pełen zakres działań public relations: PR produktowy, korporacyjny oraz media relations. Aurora Communication będzie pracować nad dalszym zwiększeniem rozpoznawalności leków Boiron oraz budową pozytywnego wizerunku homeopatii, jako metody terapeutycznej.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2007

„Cream” docenił kampanię Coca-Cola Light zrealizowaną przez Starcom i Next

W najnowszym wydaniu kwartalnika „Cream Magazine”, jednego z najbardziej prestiżowych na świecie tytułów zajmujących się promowaniem kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych, zaprezentowana została kampania marki Coca – Cola Light, zrealizowana przez dom mediowy Starcom i Next, departament mediów interaktywnych grupy Starcom MediaVest. Projekt, jako jedyny przykład z polskiego rynku, znalazł się wśród 36 najciekawszych zdaniem „Cream Magazine” akcji reklamowych na świecie.

Poprzednie Następne