0 1 0 0 0 18.10.2007Pierwsza w Polsce debata wyborcza w Second LifeWe środę (17.10.07) o godzinie 20 zmierzyli się ze sobą dwaj kandydaci do Sejmu RP: Mirosław Gilarski (PiS) z Krakowa oraz Łukasz Foltyn (PSL) z Warszawy. Nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że debata odbyła się w wirtualnym świecie Second Life. Była to pierwsza w Polsce debata wyborcza, która została przeprowadzona za pośrednictwem Second Life.
0 1 0 0 0 18.10.2007Kreacja i efektywność – Forum IAB Polska8 listopada w warszawskim Hotelu Radisson odbędzie się konferencja - Forum IAB Polska. Impreza będzie pierwszym w Polsce wydarzeniem poświęconym w całości marketingowi interaktywnemu organizowanym na tak szeroką skalę. Konferencja adresowana jest do marketerów i profesjonalistów z branży internetowej, którzy są zainteresowani najnowszymi trendami w branży reklamowej.
0 1 0 0 0 18.10.2007Bieg po Euro – Program motywacji sprzedaży w kanale B2B dla Franke PolskaOd pierwszych dni października trwa opracowany przez Euro RSCG Marketing House program motywacji sprzedaży dla dystrybutorów produktów firmy Franke. Program dedykowany jest partnerom handlowym, posiadającym w swojej ofercie produkty Franke z określonych grup produktowych. Celem akcji jest motywacja sprzedaży, podniesienie świadomości marki oraz wzmacnianie relacji biznesowych w kanale B2B.
0 1 0 0 0 18.10.2007Case study i prasówka 2.0 na spotkaniu Kraków PRVIII spotkanie Stowarzyszenia Kraków PR rozpocznie się 25 października o godz. 19.00 w Hotelu Royal (wejście od strony Wawelu). Tym razem odbędą się dwie prezentacje, przygotowane przez firmy PRESS SERVICE oraz Grupa Eskadra.
0 1 0 0 0 18.10.2007Sieć reklamowa IDMnet coraz mocniejszaW zbliżającą się 10-tą rocznicę swojego funkcjonowania, sieć reklamy internetowej IDMnet znacząco wzmacnia swoją pozycję na rynku reklamy on-line. W ostatnich dniach spółka podpisała umowy, dzięki którym pozyskała istotnych partnerów z branży budowlanej, turystycznej, zdrowotnej i rozrywkowej. Zapewni to dynamiczny rozwój produktów tematycznych oferowanych przez sieć oraz stworzenie ofert w obszarach dotychczas nieobsługiwanych przez spółkę.
0 1 0 0 0 18.10.2007Jelp wspiera wieloraczkiOd przeszło dwóch lat firma Danlind, producent hipoalergicznych i ekologicznych środków do prania JELP dla niemowląt i alergików, prowadzi specjalny program sponsorski dla dzieci z ciąż mnogich. Programem objęte są czworaczki i pięcioraczki z całej Polski.
0 1 0 0 0 18.10.2007Nowe wyzwania – nowy Informator KarieraW dobie intensywnych zmian na rynku pracy, które należy poznać i zaakceptować Grupa Modus wydała najnowszy Informator Kariera 2007/2008. Publikacja trafiła już na większość uczelni wyższych w Polsce. Tegoroczne wydanie Informator ma pomóc studentom, absolwentom, pracującym oraz wszystkim aktywnie dokształcającym się i szukającym dodatkowych kwalifikacji, stawić czoła wyzwaniom, jakie czekają na nich na drodze ich własnej kariery.
0 1 0 0 0 18.10.2007Tele5 i At Media rozpoczynają współpracęOd 1 stycznia 2008 roku telewizja Tele5 i dom sprzedaży At Media rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego i akcji specjalnych. Tym samym Tele5 będzie drugą w portfolio At Media, obok telewizji Puls, ogólnotematyczną stacją telewizyjną. Dzięki współpracy z Tele5, dom sprzedaży At Media może zaoferować klientom budowanie większego zasięgu kampanii.
0 1 0 0 0 18.10.2007Nowości na rynku internetowych sklepów zoologicznychNa przełomie września i października serwis EuroAnimal.eu uruchomił Pasaż sklepów zoologicznych. Celem przedsięwzięcia jest zgromadzenie ofert internetowych sklepów zoologicznych w jednym miejscu. Dzięki takiemu rozwiązaniu klienci będą mogli szybko i sprawnie odnaleźć i zakupić potrzebny produkt, bez marnowania czasu na żmudne poszukiwania.
0 1 0 0 0 18.10.2007Kosmiczny PR w Grupie AdwebAgencja Interaktywna Grupa Adweb konsekwentnie wzmacnia dział E-PR – w skład jej struktur weszła agencja public relations Planet PR.