0 1 0 0 0 19.10.2007Projekt Grupy Fresh w DubajuGrupa Fresh ponownie pracuje dla poznańskiego magistratu. Na zlecenie Biura Obsługi Inwestorów i Promocji Inwestycji UMP agencja jest odpowiedzialna za kreację stoiska wystawienniczego.
0 1 0 0 0 19.10.2007Kampania reklamowa soków Hortex Leon18 października ruszyła kampania telewizyjna nowej linii produktów firmy Hortex – soków Hortex Leon. Spot reklamowy będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych dla najmłodszych widzów.
0 1 0 0 0 19.10.2007Lokal bez Papierosa w WarszawieDzięki kampanii społecznej Lokal Bez Papierosa.pl organizowanej przez Stowarzyszenie Manko, już nie tylko Kraków, ale również Warszawa ma swoją mapę lokali bez papierosa.
0 1 0 0 0 19.10.2007Eko-Forum 2007 – spotkanie z cyklu Oblicza Ziemi„Kiedy zabraknie energii ze źródeł tradycyjnych? Jakie są ekonomiczne i społeczne koszty inwestycji w odnawialne i tradycyjne źródła energii?” – to pytania, na które będą się starali odpowiedzieć uczestnicy tegorocznej debaty ekologicznej Eko-Forum 2007.
0 1 0 0 0 19.10.2007Nowa strona firmy Perfect OneFirma Perfect One, specjalizująca się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych, uruchomiła nową witrynę www. Serwis został gruntownie zmieniony, przede wszystkim w sferze graficznej i wizualnej. Nawigacja po nowej stronie została zaprojektowana po testach z użytkownikami.
0 1 0 0 0 19.10.2007Najpopularniejsze kanały RSS w raporcie Cafe NewsWirtualna Polska najpopularniejszym kanałem informacyjnym w rankingu przygotowywanym przez Cafe News i RSSy.pl. Na szczycie uplasowała się tuż przed Gazetą.pl i Interią. Po raz pierwszy badanym okresem był kwartał. Wcześniejsze rankingi odbywały się co miesiąc.
0 1 0 0 0 19.10.2007Wirusowa kampania dla United International Pictures15 października ruszyła kampania promująca nowy film ‘Supersamiec’ zrealizowana dla United International Pictures przez Biuro Podróży Reklamy.
0 1 0 0 0 18.10.2007„Strategia błękitnego oceanu” W. Chan Kima i Renée MauborgneWe wrześniu pojawiło się w sprzedaży nowe wydanie światowego bestsellera „Strategia błękitnego oceanu”. Autorzy, profesorowie W. Chan Kim i Renée Mauborgne z INSEAD, proponują nowe spojrzenie na współczesny biznes. Opierają się na przekonaniu, że nie należy walczyć z konkurencją, ale zbudować własny rynek, wdrażając strategię odróżniania się od innych.
0 1 0 0 0 18.10.2007Inteligentne opakowania (Pro-KREACJA 4/2007)W najnowszej „Prokreacji” artykuł Adama Mrozińskiego „Co potrafią inteligentne opakowania?”. Najważniejszą cechą inteligentnych opakowań (smart packagings) jest ich zdolność do reagowania na zmiany otoczenia lub produktu, który chronią. Pokrywki do kawy i herbaty są w stanie zmianą koloru informować o nieszczelnym zamknięciu lub osiągnięciu temperatury, w jakiej produkt powinien być spożywany. Etykiety opakowań wyposażone w RFID (Radio Frequency IDentification) mogą być na też cennym nośnikiem informacji o produkcie i marce. Podobną funkcję mają inteligentne zamknięcia – korki, pokrywki i nakrętki.
0 1 0 0 0 18.10.2007Soul and Mind i Kompania Piwowarska w Świecie Przyjaciół PiwaAgencja Reklamowa Soul and Mind wygrała przetarg na realizację programu lojalnościowego „Świat Przyjaciół Piwa” dla Kompanii Piwowarskiej S.A.. Agencja zajmie się kompleksową obsługą programu już drugi rok z rzędu. Przetarg zakończył się we wrześniu br.