0 1 0 0 0 5.03.2007Delecta cieszmy się smakiem! … parasolowa kampania na WielkanocOd 09 marca do 09 kwietnia potrwa parasolowa kampania reklamowa ciast w proszku, deserów i przypraw do ciast Delecta, pod nowym hasłem - „Delecta cieszmy się smakiem!”. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki, jako eksperta w pieczeniu oraz pogłębianie pozycjonowania marki jako rodzinnej, ale zarazem nowoczesnej.
0 1 0 0 0 5.03.2007Bosman sponsorem Pogoni Szczecin2 marca br. w hali sportowej przy ulicy Twardowskiego odbyło się uroczyste podpisanie umowy sponsorskiej między Klubem Sportowym Pogoń Szczecin S.A. i Bosman Browar Szczecin.
0 1 0 0 0 5.03.2007Ciszewski Public Relations rozpoczęła pracę ze studentIX.plAgencja Ciszewski Public Relations podpisała kontrakt z firmą studiVZ, właścicielem portalu społecznościowego sudentów studentIX.pl
0 1 0 0 0 5.03.2007Wiosna w Domeny.plKrakowski serwis Domeny.pl rozpoczął kampanię "Wiosna przynosi tanie domeny". Jest to pierwsza z serii akcji promocyjnych na 10-lecie firmy.
0 1 0 0 0 5.03.2007Rusza najnowsza kampania VegetyPodravka, producent Vegety - wiodącej marki przypraw uniwersalnych, przygotował nową kampanię reklamową obecną w TV w marcu br.
0 1 0 0 0 5.03.2007Platforma Mediowa Point Group S.A. udziałowcem News PRZarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (PMPG) informuje, że w dniu 1 marca 2006 roku podpisana została notarialna umowa założycielska spółki z ograniczoną odpowiedzialnością pod firmą News PR z siedzibą w Warszawie. PMPG stała się właścicielem 50,05% udziałów w kapitale zakładowym i ogólnej liczbie głosów News PR Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 5.03.2007On Board PR dla GTX Hanex PlasticOn Board PR przygotowuje strategię komunikacji dla GTX Hanex Plastic - jednego z czołowych polskich producentów opakowań z tworzyw sztucznych.
0 1 0 0 0 5.03.2007PremiumBrand wspiera Warszawskie Hospicjum dla DzieciMMT Management, organizator badania PremiumBrand 2007 rozpoczął współpracę z Fundacją Warszawskie Hospicjum dla Dzieci. 10 proc. od wartości badań B2B przeprowadzonych podczas 2. edycji PremiumBrand zostanie przekazane na Hospicjum.
0 1 0 0 0 5.03.2007Łódź- Europejska Stolica Kultury 2016 -identyfikacja wizualnaDnia 23.02.2007 r. odbyło się posiedzenie komisji konkursowej, podczas którego dokonano wyboru projektu na identyfikację wizualną projektu Łódź Europejska Stolica Kultury 2016.
0 1 0 0 0 5.03.2007PSP zadba o wizerunek UnibetuAgencja Polish Sport Promotion (PSP) rozpoczęła współpracę z firmą Unibet (London) Ltd. Podpisana umowa dotyczy kompleksowej obsługi public relations firmy. Agencja odpowiedzialna będzie za: działania wizerunkowe, opracowanie i realizację strategii komunikacyjnej, relacje z mediami, e-PR, organizację eventów i wydarzeń specjalnych oraz doradztwo marketingowe.