0 1 0 0 0 16.10.20079sekund.pl rozpoczęła współpracę z Kostrzewa PRInternetowy serwis porównywania cen www.9sekund.pl rozpoczął współpracę z agencją Kostrzewa PR. Nawiązanie współpracy z agencją public relations spowodowane jest nie tylko dynamicznym rozwojem firmy, ale również dalekosiężnymi planami rozbudowy portalu o kolejne porównywarki tematyczne.
0 1 0 0 0 16.10.2007VoIPer.pl na sprzedażLider informacyjny o technologii VoIP – www.voiper.pl został wystawiony na sprzedaż w serwisie Allegro.pl. Jest to największy wortal o tematyce telefonii internetowej w Polsce, przyciągający szerokie grono internatutów.
0 1 0 0 0 16.10.2007Pentacomp oferuje system do przeszukiwania i analizy dokumentówPentacomp SA nawiązał współpracę z czeską firmą Tovek, poszerzając w ten sposób swoją ofertę o system przeszukiwania i analizy treści dokumentów elektronicznych.
0 1 0 0 0 16.10.2007System Prophix w delikatesach Bomi i w Dr. Marcus InternationalOgólnopolska sieć sklepów delikatesowych Bomi oraz producent i dystrybutor zapachów samochodowych firma Dr. Marcus to kolejne dwie firmy wykorzystujące kanadyjski system Prophix - narzędzie do budżetowania, planowania, prognozowania i controllingu, którego dystrybutorem w Polsce jest Solemis Group S.A.
0 1 0 0 0 16.10.2007MEC Access – nowa marka stworzona przez Mediaedge:ciaDecyzją Mediaedge:cia trzy dotąd niezależne działy jak MEC Sponsorship, The Leverage Group i Sponsorcom połączą się tworząc nową organizację – MEC Access. Zadaniem tego nowego połączonego działu będzie przygotowywanie i wdrażanie kompleksowych rozwiązań komunikacji marketingowej z wykorzystaniem sportu, rozrywki, marketingu społecznego.
0 1 0 0 0 16.10.2007Konkurs dla sieci dystrybucji chłodziarek firmy ArdoAgencja Reklamowa Pegasus Advertising Sp. z o. o. od września 2007 roku podjęła współpracę z firmą Antonio Merloni S.p.A. znanej powszechnie jako ARDO. Owocem tej współpracy stał się konkurs o charakterze programu lojalnościowego o nazwie „LeonArdo” skierowany do sieci dystrybucji, związany z najnowszą linią produktów Vintage.K
0 1 0 0 0 16.10.2007At Media partnerem BBC Global ChannelsBBC Global Channels, jedna z sześciu spółek należących do koncernu BBC Worldwide, wybrała dom sprzedaży At Media partnerem w zakresie sprzedaży czasu reklamowego i akcji specjalnych dla wprowadzanych do Polski kanałów z portfolio BBC.
0 1 0 0 0 16.10.2007HealthWay na Pharmaceutical Summit 2007W dniach 23 - 25 października br. w Hotelu Le Royal Meridien Bristol w Warszawie odbędzie się jedno z największych wydarzeń na polskim rynku farmaceutycznym – konferencja Pharmaceutical Summit 2007. Sponsorem i jednym z uczestników imprezy jest agencja marketingu medycznego HealthWay, która zaprezentuje platformę e-learningową dla osób związanych z marketingiem medycznym.
0 1 0 0 0 16.10.2007Jeżyki w nowej kampanii telewizyjnej1 października 2007 roku ruszyła nowa kampania wizerunkowa ciastek Jeżyki.
0 1 0 0 0 15.10.2007Wrzesień – początek żniw w branży internetowejWrzesień nie okazał się najaktywniejszym reklamowo miesiącem mijających trzech kwartałów 2007 roku. Mimo to zaobserwowano wyraźny wzrost aktywności reklamodawców po przerwie wakacyjnej.