0 1 0 0 0 23.10.2007Konkurs Mokate Cappuccino w telewizji i w radiuRuszyła „Wielka Włoska Loteria Mokate” – nowa kampania promocyjna firmy Mokate S.A. – polskiego producenta kaw i herbat.
0 1 0 0 0 23.10.2007Słodkie Upominki na EFFIE 2007Firma Słodkie Upominki była jednym ze sponsorów Gali EFFIE 2007. W ramach współpracy sponsorskiej zaprojektowano i przygotowano dwa projekty promujące konkurs efektywności reklamowej.
0 1 0 0 0 23.10.2007Smolar realizuje kampanię re-launchową dla marki Tchibo ExclusiveAgencja Smolar po wygranym przetargu zrealizuje kampanię Re-launchową dla marki Tchibo Exclusive w kanale rynku tradycyjnego i nowoczesnego. Hasłem przewodnim będzie „Doskonałość ma teraz nowy smak”.
0 1 0 0 0 23.10.2007Asa w elitarnym gronie Fundacji Dajesz Pracę PLPolski produkt Artresan, produkowany przez spółkę Asa został wyróżniony w kategorii suplementów diety znakiem „Kupując polskie produkty – dajesz pracę”.
0 1 0 0 0 23.10.2007PRO Media House dla Cinema ParkTrwa najnowsza kampania nowoczesnego, interaktywnego kina – Cinema Park, które znajduje się na warszawskim Bemowie.
0 1 0 0 0 23.10.2007SalonFryzur.pl nawiązuje współpracę z Your HairRedakcje obu mediów podjęły decyzję o rozpoczęciu współpracy. Będzie ona odbywać się w dwóch wymiarach – redakcyjnym i reklamowym.
0 1 0 0 0 23.10.2007Publicis zdobywcą dwóch statuetek EFFIEAgencja reklamowa Publicis zdobyła 2 statuetki w polskiej edycji jednego z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych EFFIE.
0 1 0 0 0 23.10.2007Mobilna książka kucharska Winiary15 października rozpoczęła się promocja „Mobilnej Książki Kucharskiej Winiary”. Przygotowanie aplikacji oraz promocję narzędzia w internecie powierzono agencji Adv.pl.
0 1 0 0 0 23.10.2007Citrix finalizuje przejęcie XenSourcePodczas iForum, największej światowej konferencji, poświęconej dostarczaniu aplikacji, Citrix Systems, Inc. (Nasdaq: CTXS) ogłosił, że zakończył proces przejęcia XenSource, Inc., lidera w dziedzinie oprogramowania wirtualizacyjnego klasy Enterprise. Koszt przejęcia XenSource wynosi około 500 milionów USD.
0 1 0 0 0 23.10.2007Neuron i Bakalie dla Prosta TowerInwestor Prosta Tower, firma Marvipol Development, rozpoczęła współpracę z dwoma agencjami. Bakalie Studio Brandingowe oraz Neuron Agencja Public Relations będą współtwórcami i wykonawcami strategii promocyjnej.