0 1 0 0 0 22.02.2007Soul and Mind Opakowania dla Labovital Żeń-SzeńProducent i dystrybutor produktów z linii Labovital firma Optivit Sp. z o.o. wprowadza nowy preparat. Labovital Żeń – Szeń dostępny będzie na rynku na początku marca. Autorem layoutu opakowań dla nowego produktu jest agencja Soul and Mind Opakowania.
0 1 0 0 0 22.02.2007ComputerLand Toyota World Cup po raz czwartyW dniach 22-25 marca 2007 roku na warszawskim Torwarze odbędzie się czwarta już edycja międzynarodowych zawodów jeździeckich w skokach przez przeszkody i ujeżdżeniu, w randze Finału Pucharu Świata Ligi Europy Centralnej - ComputerLand Toyota World Cup.
0 1 0 0 0 22.02.2007S4 promuje preparat MethodDraine DetoxWkrótce rozpocznie się wiosenna kampania „W rytmie twojego ciała”, którą Agencja Reklamowa S4 przygotowała w ramach wygranego przetargu dla oczyszczającego organizm preparatu MethodDraine Detox, produkowanego przez belgijską firmę Laboratoires Ortis.
0 1 0 0 0 22.02.2007TBWAPR i premiera nowego Nissana QASHQAI w PolsceAgencja TBWAPR wygrała przetarg na zorganizowanie pierwszego w Europie Środkowej launch’u Nissana QASHQAI. Firma Nissan Sales Central & Eastern Europe KFT miała do wyboru propozycje 16 agencji. TBWAPR wygrała dzięki najbardziej kreatywnym rozwiązaniom, doświadczeniu i „know - how”.
0 1 0 0 0 22.02.2007Zakończył się pierwszy etap konkursu RMF FM i magazynu Playboy: „Dziewczyny, które budzą!”Wczoraj upłynął termin nadsyłania zgłoszeń na konkurs "Dziewczyny, które budzą". Zabawa, organizowana wspólnie przez RMF FM i magazyn Playboy, cieszyła się olbrzymią popularnością.
0 1 0 0 0 22.02.2007ZenithOptimedia stworzył ranking globalnych holdingów mediowychSieć domów mediowych ZenithOptimedia opublikowała swój pierwszy ranking dotyczący przychodów globalnych holdingów mediowych związanych z działalnością reklamową.
0 1 0 0 0 22.02.2007VIII konferencja hurtowni danych i Business Inteligence20 marca w Warszawie odbędzie się VIII edycja konferencji z cyklu hurtownie danych i Business Intelligence (HD i BI) organizowanych przez Centrum Promocji Informatyki. Referaty konferencji będą omawiały m.in. doświadczenia z budowy i wdrażania systemów HD i BI oraz wybrane narzędzia i technologie wspierające HD i BI.
0 1 0 0 0 22.02.2007Poznaj tajemnice reklamy zewnętrzenej1 marca w Warszawie odbędzie się II Konferencja Badaczy Outdooru „Jak działa Outdoor?". O tym jak działa reklama zewnętrzna opowiedzą wybitni eksperci z Wielkiej Brytanii - Ivor Hussein, Brian Jacobs i David Gordon.
0 1 0 0 0 21.02.2007Piracki tosterNajnowszy przebój – toster niemieckiej produkcji oznaczający znakiem Wesołego Rogera każdą porcję pieczywa. Piracka bandera to dopiero początek. Nie będzie zaskoczeniem, jeśli ten ciekawy i zabawny pomysł znajdzie wielu naśladowców. I tak będzie można wypalić sobie na grzance serduszko, pieska, uśmiechniętą buźkę, Jin i Jang, Che Guevarę oraz różne inne popularne znaki graficzne. tomwet.de
0 1 0 0 0 21.02.2007Święty odtwarzacz„Saint B” to przyszłościowy prototyp odtwarzacza mp3. Ma zaskakująco zadowalające parametry techniczne, ale jego siłą jest oczywiście kształt. Rosyjskie studio Manworks Design uprzejmie wyjaśnia - forma odtwarzacza została zainspirowana przez chrześcijański symbol krzyża. Naprawdę? Według zamysłów projektantów odtwarzacz ma być swoistą filozoficzną zagwozdką i prowokować do pytań. Czy można słuchać na nim każdego gatunku muzyki? Czy każdy ma moralne prawo go nosić? Czy święty odtwarzacz to wyznanie wiary w boga czy raczej we współczesną technologię? manworksdesign.com