0 1 0 0 0 24.10.2007Sztuka, sponsor, sukces, czyli konferencja „Sponsoring w Kulturze”Trzecia edycja ogólnopolskiej konferencji „Sponsoring w Kulturze” zorganizowana zostanie 16 listopada 2007 r. w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Uczestnicy konferencji odbywającej się pod hasłem „Sztuka. Sponsor. Sukces” dyskutować będą o możliwościach współpracy pomiędzy kulturą a biznesem w Polsce.
0 1 0 0 0 24.10.2007Mojeauto.pl uruchamia Blog KierowcyInternetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl uruchomiła serwis blogowy dedykowany kierowcom.
0 1 0 0 0 24.10.20077 marzeń GoplanyRozpoznawalna przez wszystkich marka wyrobów cukierniczych Goplana odświeża swój wizerunek. Dążąc do połączenia tradycji z aktualnymi trendami uzyskała nowoczesny, elegancki styl, który został przedstawiony na stronie internetowej www.goplana.pl. Za pomysł i kreację serwisu odpowiedzialna jest agencja interaktywna Wide Open.
0 1 0 0 0 24.10.2007Miraculum sponsorem komedii „Nigdy nie będę Twoja”Miraculum jest jednym ze sponsorów filmu „Nigdy nie będę Twoja” z Michelle Pfeiffer w roli głównej, który wchodzi na ekrany polskich kin na początku listopada. W związku z tym na stronie internetowej www.miraculum.pl uruchomiony został specjalny konkurs, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody: 10 podwójnych zaproszeń na pokaz przedpremierowy filmu oraz wyjątkowe zestawy kosmetyków z serii Architekt Skóry. Konkurs potrwa do 4 listopada 2007 roku.
0 1 0 0 0 24.10.2007Gratka w Second LifeW najbliższą niedzielę (28.10) o godzinie 20:00, w kamienicy mieszczącej się na wirtualnym krakowskim Rynku Głównym (Second Krakow) zostanie otwarte biuro ogłoszeń Gratka.pl.
0 1 0 0 0 24.10.2007Hard&Smart zorganizowała event dla VolkswagenaAgencja Hard&Smart przygotowała event integracyjny dla kadry kierowniczej Volkswagen Poznań. Temat wydarzenia to "Jeden Zespół pod Jedną Dyrekcją". W scenariuszu wykorzystano koncert jako metaforę pracy zespołowej.
0 1 0 0 0 24.10.2007Blue Grass współtwórcą akcji promocyjnej Emepria Holding.W najbliższym czasie podmioty skupione w Emperia Holding ruszą z akcją promocyjną „Takie Tanie” skierowaną głównie do sprzedawców detalicznych. Logo oraz materiały POS związane z akcją dzięki wygranemu konkursowi stworzyła agencja Blue Grass.
0 1 0 0 0 24.10.2007Blue Grass dla LibelliAgencja reklamowa Blue Grass obsługuje kreacyjnie wybrane marki Libelli.
0 1 0 0 0 24.10.2007Przegląd Kielecki dostępny od 9 listopadaPo kilku miesiącach przygotowań powstał w Kielcach nowy, bezpłatny dwutygodnik – Przegląd Kielecki.
0 1 0 0 0 24.10.2007Zlatá Koruna 2007 dla ATS DisplayW dniach 18-19 października 2007r. w Republice Czeskiej odbył się coroczny międzynarodowy konkurs Zlatá Koruna 2007. Organizatorem konkursu byli: POPAI Central Europe i Vyber Media. Celem konkursu było wyłonienie najlepszych materiałów wspierających sprzedaż w punktach zakupów. Udział w nim wzięły firmy należące do branży POSM, w tym ATS Display Sp. z o.o.