0 1 0 0 0 26.02.2007Idealny kontakt z dziennikarzemOd 26 lutego Instytut Monitorowania Mediów udostępnia nową usługę – MediaContact.pl -ogólnopolską bazę kontaktów do dziennikarzy i redakcji.
0 1 0 0 0 26.02.2007Napisz o VOIP – złap bramkę! Wzrosły szanse na zdobycie nagrodyZostały już tylko 2 tygodnie do rozstrzygnięcia pierwszej edycji konkursu VoIPera na najlepszy tekst o tematyce VoIP.
0 1 0 0 0 26.02.2007Osmosys- spółka Holdingu ADB, dostawcą kompleksowego rozwiązania opartego na MHP dla Grupy ITI Neovision, PolskaOsmosys S.A. wiodący dostawca middleware, aplikacji, systemów i usług dla telewizji interaktywnej, ogłosił rozpoczęcie dostarczania dla telewizji nowej generacji “n” z Grupy ITI , systemów i urządzeń nadawczych oraz technologii opartej na otwartym standardzie MHP.
0 1 0 0 0 26.02.2007PLAKATIV dla GermanwingsSpółka PLAKATIV Poland specjalizująca się w realizacji niestandardowych kampanii outdoorowych po raz kolejny łączy wielki format działaniami ambientowymi.
0 1 0 0 0 23.02.2007PR w promocji miastaWrocław przeżywa obecnie bezprecedensowy boom inwestycyjny. Modne stają się wrocławskie miejsca, teatry, lokale. Przedsiębiorcy pragnąc odpowiedzieć na napływ obcego kapitału i zasobów ludzkich tworzą miejsca pozwalające odnaleźć się przedstawicielom obcych kultur we wrocławskiej rzeczywistości.
0 1 0 0 0 23.02.2007TEQUILAPolska po raz siódmy agencją BTL rokuAgencja marketing services TEQUILAPolska została uznana agencją BTL roku w IX edycji konkursu Impactor. Impactory to nagrody dla najwybitniejszych ludzi, firm oraz mediów, których działalność w największym stopniu przyczynia się do rozwoju branży reklamowej i którzy swoimi działaniami w branży reklamowej i mediowej wzbudzili szczególny podziw i szacunek. TEQUILAPolska została uznana agencją BTL roku już po raz siódmy w trakcie swojej działalności i jest jedną z najczęściej nagradzanych agencji reklamowych w Polsce.
0 1 0 0 0 23.02.2007Starcom najbardziej podziwianym domem mediowym 2006 rokuDom mediowy Starcom otrzymał nagrodę Impactor 2006 dla „Najbardziej podziwianego domu mediowego 2006 roku”. Wyboru laureatów Impactorów dokonuje Akademia Mediów i Reklamy, złożona z najbardziej doświadczonych managerów sektora reklamowego i mediów. W tym roku, w kategorii Domy Mediowe nominacje otrzymali również MediaCom Warszawa i Mediaedge:cia.
0 1 0 0 1 23.02.2007Euro RSCG Sensors dla ECCOW warszawskim centrum artystycznym Montownia odbyła się światowa premiera wiosenno-letniej kolekcji skandynawskiej marki ECCO. Za całość działań związanych z przeprowadzeniem imprezy, w tym jej koncept i przygotowanie oraz media relations wokół wydarzenia odpowiedzialna była agencja Euro RSCG Sensors.
0 1 0 0 0 23.02.2007Czwarty Impactor dla RowlandRowland Communications – firma należąca do światowego holdingu Publicis Groupe - została uznana za najbardziej podziwianą agencję Public Relations 2006 roku w konkursie Impactory. Jury składające się z przedstawicieli mediów oraz branży PR przyznało tę prestiżową nagrodę firmie Rowland, za „nieustająco najwyższy poziom profesjonalizmu, skuteczność oraz trwale wysokie standardy”. Rowland Communications już po raz czwarty została nagrodzona w konkursie.
0 1 0 0 0 23.02.2007Kampania Weblocus dla Winiary.plW okresie koniec listopada 2006 - początek stycznia 2007 przeprowadzona została promocja serwisu www.winiary.pl w wyszukiwarkach Google, Onet.pl i Wp.pl. Przygotowaniem, optymalizacją i obsługą całej kampanii reklamowej z wykorzystaniem płatnych linków zajął się WEBLOCUS – dział agencji interaktywnej Adv.pl specjalizujący się w reklamie w wyszukiwarkach internetowych. Do promocji w Google wykorzystane zostały boksy reklamowe, w Onet.pl i Wp.pl pojawiły się natomiast linki sponsorowane.