Espresso

26 lutego 2007

23 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2007

TEQUILAPolska po raz siódmy agencją BTL roku

Agencja marketing services TEQUILAPolska została uznana agencją BTL roku w IX edycji konkursu Impactor. Impactory to nagrody dla najwybitniejszych ludzi, firm oraz mediów, których działalność w największym stopniu przyczynia się do rozwoju branży reklamowej i którzy swoimi działaniami w branży reklamowej i mediowej wzbudzili szczególny podziw i szacunek. TEQUILAPolska została uznana agencją BTL roku już po raz siódmy w trakcie swojej działalności i jest jedną z najczęściej nagradzanych agencji reklamowych w Polsce.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2007

Czwarty Impactor dla Rowland

Rowland Communications – firma należąca do światowego holdingu Publicis Groupe - została uznana za najbardziej podziwianą agencję Public Relations 2006 roku w konkursie Impactory. Jury składające się z przedstawicieli mediów oraz branży PR przyznało tę prestiżową nagrodę firmie Rowland, za „nieustająco najwyższy poziom profesjonalizmu, skuteczność oraz trwale wysokie standardy”. Rowland Communications już po raz czwarty została nagrodzona w konkursie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2007

Kampania Weblocus dla Winiary.pl

W okresie koniec listopada 2006 - początek stycznia 2007 przeprowadzona została promocja serwisu www.winiary.pl w wyszukiwarkach Google, Onet.pl i Wp.pl. Przygotowaniem, optymalizacją i obsługą całej kampanii reklamowej z wykorzystaniem płatnych linków zajął się WEBLOCUS – dział agencji interaktywnej Adv.pl specjalizujący się w reklamie w wyszukiwarkach internetowych. Do promocji w Google wykorzystane zostały boksy reklamowe, w Onet.pl i Wp.pl pojawiły się natomiast linki sponsorowane.

Poprzednie Następne