0 1 0 0 0 26.10.2007Pszczoły na wiatach przystankowych AMSDachy kilkunastu wiat przystankowych AMS w centrum Warszawy pokryły wielkie plastry miodu, na których ustawiono kolorowe pszczoły. Dwumetrowe, ważące blisko 30 kg owady są częścią kampanii promocyjnej superprodukcji „Film o pszczołach”, którą 16 listopada wprowadza do polskich kin UIP.
0 1 0 0 0 26.10.2007Dominet Bank i O-I obsługiwane przez Euro RSCG SensorsDo grona klientów Euro RSCG Sensors dołączył Dominet Bank, należący do grupy Fortis. Agencja odpowiedzialna jest za całościową obsługę public relations banku w zakresie komunikacji korporacyjnej. Do zadań Euro RSCG Sensors należy m.in. prowadzenie biura prasowego, wsparcie klienta w obszarze komunikacji wewnętrznej oraz bieżące relacje z mediami. Dominent Bank jest drugą spółką z grupy Fortis obsługiwaną przez Euro RSCG Sensors - agencja pracuje rownież dla Fortis Banku.
0 1 0 0 0 26.10.2007Kampania reklamowa TNT ExpressPolski oddział TNT Express, światowego dostawcy ekspresowych usług transportowych dla klientów instytucjonalnych, prowadzi kampanię promującą nowe usługi ze zdefiniowaną, poranną godziną doręczenia. „Dzień dobry” – oto hasło kampanii. Jej osią jest budowanie świadomości porannego doręczenia przesyłki – które, według przewidywań firmy, w niedalekiej przyszłości stanie się standardem w usługach kurierskich - jako jednego z miłych rytuałów związanych z początkiem każdego nowego dnia, takim jak śniadanie, filiżanka kawy, poranna gazeta. Ofertę usług TNT z porannym, zdefiniowanym terminem doręczenia wprowadzono 17 września br.
0 1 0 0 0 26.10.2007Grupa Fresh edukuje studentówRusza trzecia edycja programu „Fresh Academy” - cyklu wykładów i ćwiczeń dla studentów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu prowadzonych przez pracowników agencji
0 1 0 0 0 26.10.2007Konta osobiste Banku BGŻ w kampanii McCann EricksonAgencja McCann Erickson przygotowała drugą odsłonę kampanii kont osobistych i loterii dla Banku BGŻ.
0 1 0 0 0 26.10.2007Konkurs fotograficzny Zobacz Absolut roztrzygniętyOd 23 lipca do 17 września 2007 trwał konkurs fotograficzny "Zobacz Absolut" przeznaczony dla amatorów fotografii. Zadaniem uczestników konkursu było odnalezienie w codziennym życiu, pasjach i podróżach kształtu butelki Absolut i sfotografowanie go. Efekty przeszły najśmielsze oczekiwania organizatorów.
0 1 0 0 0 26.10.2007Student wygrywa, czyli nowa kampania Lukas BankRównocześnie z rozpoczęciem roku akademickiego Lukas Bank wystartował z ogólnopolską kampanią skierowaną do studentów, a przeprowadzenie akcji zostało po raz kolejny powierzone IMIGe Poland.
0 1 0 0 0 26.10.2007Arcus wdraża system Pitney Bowes APSArcus rozpoczął proces wdrożenia u pierwszego klienta nowoczesnego systemu kopertującego - Pitney Bowes APS (Advanced Productivity System).
0 1 0 0 0 26.10.2007Samsung partnerem VI Kongresu TechnologicznegoPodczas VI Kongresu Technologicznego, który odbędzie się w dniach 26 i 27 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, firma Samsung - partner kongresu - zaprezentuje swoją ofertę telefonów dla biznesu. Nie zabraknie wśród nich nowości, które będą zapowiedzią przyszłorocznych premier….a także rapera Tede, który pokaże, jak ściągnąć trochę muzyki na własną komórkę.
0 1 0 0 0 26.10.2007Małopolska wybiera najlepszych lekarzyAgencja Image Line Communications wraz z Gazetą Krakowską już po raz czwarty poprowadzi akcję „Małopolska wybiera najlepszych lekarzy”. Projekt rusza 26 października pod patronatem Okręgowej Izby Lekarskiej. Głównym celem jest zbudowanie pozytywnych, opartych na zaufaniu, relacji między lekarzem i pacjentem.