0 1 0 0 0 29.10.2007Misme New Media dla Millennium Bank S.A.17 Października ruszyła internetowa kampania reklamowa Millennium Bank pod hasłem ‘Eksplozja bezpłatności’ promująca konta osobiste przygotowana przez Wrocławską agencję Misme New Media.
0 1 0 0 0 29.10.2007Konkurs Mobile Startup-IT rozstrzygniętyProjekt „e-park” autorstwa zespołu w składzie: Jacek Jelonek, Olgierd Stankiewicz, Wojciech Świtała zwyciężył w konkursie na najciekawsze pomysły wykorzystania wiedzy z zakresu technologii i marketingu mobilnego w zastosowaniach komercyjnych.
0 1 0 0 0 29.10.2007Diners Club Polska nowym klientem Twenty Four Seven PRDiners Club Polska Sp. z o.o. - polski oddział pierwszego wystawcy kart płatniczych na świecie – rozpoczął współpracę z agencją Twenty Four Seven PR. Zadaniem agencji jest przygotowanie strategii komunikacyjnej dla firmy na 2008 rok.
0 1 0 0 0 29.10.2007Walmark wybrał Omnicom GroupOmnicom Group zwyciężył w międzynarodowym przetargu, który Wakmark ogłosił w lipcu bieżącego roku. Firmy uzgadniają jeszcze ostateczne warunki umowy.
0 1 0 0 0 29.10.2007Stalowa Magnolia dla Comarch za najlepszy program lojalnościowySystem informatyczny Comarch Loyalty Management otrzymał główną nagrodę w konkursie na najlepszy program lojalnościowy 2007 roku, organizowanym przez ABG Centrum Biznesu Sp. z o.o. Głosowanie odbywało się w ramach warszawskiej konferencji „Lojalność na zawsze”.
0 1 0 0 0 29.10.2007Chimery dla „Gazety Wyborczej”„Gazeta Wyborcza” otrzymała złotą oraz trzy brązowe nagrody w piątej edycji Międzynarodowego Konkursu Projektowania Prasowego „Chimera”. „Gazeta na Majówkę” zwyciężyła w swojej kategorii.
0 1 0 0 0 29.10.2007Citrix wprowadza technologię EasyCallPodczas iForum, największej światowej konferencji, poświęconej dostarczaniu aplikacji, Citrix Systems, Inc. (Nasdaq: CTXS) przedstawił EasyCall, nową technologię, która stanowi najprostszą i najbardziej intuicyjną drogę zintegrowania komunikacji w aplikacjach. Dzięki EasyCall aplikacje, umożliwiające komunikację pozwalają użytkownikom na natychmiastowe zainicjowanie połączenia typu ‘click-to-call’ z dowolnego numeru telefonu w ramach dowolnej aplikacji, przy użyciu istniejącego systemu telefonicznego firmy.
0 1 0 0 0 27.10.2007Rynek reklamy internetowej na Ukrainie (Internet Standard)Anna Meller "Internetowe oblicza: Ukraina", "Internet Standard" 15.10.2007Wartość reklamowy tortu w ukraińskim internecie to około 11 milionów dolarów. Według cytowanego w tekście Adama Dyby w ukraińskim internecie nie ma jeszcze wielu dobrych witryn - daje to spore możliwości nowym portalom, wortalom i serwisom społecznościowym, ale stanowi przeszkodę we wprowadzaniu zaawansowanych metod prowadzenia reklamy w sieci. Oprócz perspektyw rozwoju autorka opisuje też specyfikę rynku internetowego na wschodzie i perypetie polskich firm, które tam zainwestowały. W artykule również część poradnicza: o tym jak rozpocząć działalność na Ukrainie, jak radzić sobie z innymi zasadami księgowości i biurokracją. Lektura obowiązkowa dla wszystkich planujących ekspansję na wschodnie rynki.
0 1 0 0 0 26.10.2007Bezpieczny Maluch – jak chronić dzieci przed wypadkami domowymi?PReria - firma zajmująca się marketingiem strategicznym i komunikacją społeczną zrealizowała dla swojego Klienta z branży e-commerce - Megamedia.pl niecodzienną akcję społeczną pod hasłem Bezpieczny Maluch. Wraz z zespołem psychologów i grafików opracowano naklejkę, którą należy oznaczać sprzęty domowe RTV/AGD (typu: kuchenka, pralka, mikrofalówka, kino domowe).
0 1 0 0 0 26.10.2007Warsztaty trade marketingu organizowane przez Media Profi16 października 2007 roku., w krakowskim Centrum Hotelowo – Konferencyjnym Witek, odbyły się pierwsze Warsztaty z zakresu Trade Marketingu organizowane przez Media Profi Sp. z o.o.