0 1 0 0 0 6.11.2007E-integracja mediówDynamika zmian w środkach masowego przekazu związana jest w przeważającej części z rozwojem Internetu. Jak dalej ta światowa sieć zmieni naszą rzeczywistość? - na to pytanie poszukają odpowiedzi uczestnicy Kongresu "Internet i Media", który odbędzie się w dniach 21-22 listopada w warszawskim Hotelu Marriott.
0 1 0 0 0 6.11.2007Certyfikaty z godłem Produkt Roku 2007 przyznaneMiesięcznik Reader’s Digest po raz trzeci przyznał certyfikaty Produkt Roku. Certyfikaty z godłem Produkt Roku 2007 w 36 kategoriach otrzymały firmy, których produkty były najchętniej kupowane przez czytelników miesięcznika. Dodatkowo przyznano również certyfikat w kategorii Supermarket Roku. Laureatem w tej kategorii została sieć Tesco.
0 1 0 0 0 6.11.2007Agencja Image Line Communications w trosce o zdrowie kobiet24 października 2007 r. w Krakowie wystartowały debaty społecznomedialne pt. Porozmawiajmy o Zdrowiu. Cykl spotkań z udziałem wybitnych lekarzy specjalistów i znanych osobistości, organizuje agencja PR Image Line Communications przy współpracy z Gazetą Krakowską Polska The Times.
0 1 0 0 0 6.11.2007Nowy serwis internetowy Akademii Górniczo-HutniczejPod adresem www.agh.edu.pl uruchomiony został nowy serwis internetowy Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. Projekt stanowi jeden z pierwszych etapów zmiany wizerunku AGH poprzez wprowadzenie spójnego Systemu Identyfikacji Wizualnej. Za wdrożenie odpowiedzialna jest firma Empathy Interactive.
0 1 0 0 0 6.11.2007Kolejny etap kampanii Programu 10+Kolejnym elementem kampanii wizerunkowej Programu 10+ Grupy Lotos SA jest reklama, którą od 5 listopada br. można zobaczyć w TVN 24.
0 1 0 0 0 6.11.2007Infinity Group dla Fortis Bank Polska SAInfinity Group zrealizowała serwis www.fortisbank.com.pl . Serwis powstał w ramach kompleksowej obsługi e-marketingowej Fortis Bank Polska.
0 1 0 0 0 6.11.2007Smakowisko – nowa akcja Knorr NudleWystartowała nowa akcja marki Knorr Nudle – Smakowisko. Jej realizację, na zlecenie Unilever Polska, przygotowała agencja Hint Intermedia.
0 1 0 0 0 6.11.2007Rachunek eFirma Nordea w kampanii reklamowejRozpoczęła się kampania reklamowa rachunku eFirma Nordea Bank Polska. W przekazie reklamowym bank wykorzystuje tytuł „Najlepszy bank dla firm” przyznany przez miesięcznik „Forbes”.
0 1 0 0 0 6.11.2007Nagroda Gold Standard dla ArkadiiArkadia została jednym z laureatów rankingu najbardziej satysfakcjonujących produktów i usług w Polsce - Gold Standard. Obiekt został zwycięzcą w kategorii „Centrum handlowe”. Jury w tym konkursie byli klienci, gdyż to w oparciu o ich opinie powstał ranking.
0 1 0 0 0 6.11.2007House of art czyli kontrkultura w natarciuMłodzi twórcy, stojący na bastionach kontrkultury mogą od niedawna skonfrontować swoje twórcze poszukiwania na oryginalnym, przynajmniej jak na polskie standardy internetowe, portalu houseoart.pl. Portal, powstał na zlecenie firmy Artman, producenta popularnej młodzieżowej odzieży marki House.