0 1 0 0 0 25.06.2007Marka Żywiec sponsorem PrzystaniW poniedziałek, 25 czerwca br. rusza nowa kampania reklamowa, przygotowana przez markę Żywiec. Kampania informować będzie o letniej akcji Przystań, której sponsorem tradycyjnie już jest marka Żywiec. Przystań, 46 - dniowy cykl imprez w nadmorskich miejscowościach, rozpocznie się 5 lipca i potrwa do 19 sierpnia.
0 1 0 0 0 25.06.2007Rusza konkurs Stereo.pl i RMF ClassicStereo.pl ufunduje nagrody do wakacyjnego konkursu RMF Classic. Słuchacze otrzymają laptopa i bony do zrealizowania w Stereo.pl
0 1 0 0 0 25.06.2007Tennis Media Cup 2007Biuro Reklamy TVP zaprasza wszystkich miłośników tenisa, związanych zawodowo z polskim rynkiem mediowym, do udziału w drugim Turnieju Tenisa Ziemnego BR TVP Tenis Media Cup 2007.
0 1 0 0 0 25.06.2007Wyniki konkursu Golden Arrow21 czerwca w Fabryce Trzciny w Warszawie wręczono nagrody Golden Arrow. Jury pierwszej edycji konkursu przyznało 22 statuetki Golden Arrow, 17 wyróżnień i Grand Prix.
0 1 0 0 0 25.06.2007Krakowski Dukat dla Piotra PolańskiegoKapituła "Krakowskiego Dukata" z rekomendacji Izby Przemysłowo – Handlowej w Krakowie przyznała prestiżowe wyróżnienie w kategorii Menedżer Firmy, Piotrowi Polańskiemu, Dyrektorowi Browaru Okocim w Brzesku. "Krakowski Dukat" jest nagrodą regionalną przyznawaną od roku 1991 za działalność na polu rozwoju gospodarczego.
0 1 0 0 0 25.06.2007Momentum Worldwide agencją roku 2007Momentum Worldwide zdobyła tytuł Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku 2007 przyznany przez redakcję tygodnika Media i Marketing.
0 1 0 0 0 25.06.2007Przyszłość w komórceZbigniew Domaszewicz, Gorączka internetowa w komórkach, Gazeta Wyborcza, 18.06.2007Jeszcze jesteśmy 2-3 lata za Europą Zachodnią w rozwoju mobilnego Internetu. Mamy jednak te same problemy – rozmaitość przeglądarek, zbytnie skomplikowanie nawigacji w komórce, zbyt wolne jeszcze połączenia. Plusem jest szybka poprawa przepustowości oraz rosnąca ilość usług dostępnych w komórkach. Coraz więcej firm myślacych poważnie o e-commerce sięga już po rozwiązania m-commerce. Boom tuż tuż, choć zawsze komórkowa wersja Internetu będzie uboższa od dostępnego stacjonarnie. Ponadto na razie użytkownicy nie będą chcieli płacić za dostęp do informacji, zgadzają się jedynie na serwowanie im reklam. Dlatego z rozwojem należy poczekać, aż reklamodawcy będą zainteresowani serwowaniem spotów na komórki.
1 1 0 0 0 25.06.2007Autentyczność w reklamach LionaAgencja Lowe GGK przygotowała reklamę telewizyjną dla batonów Lion. Podstawowym zadaniem Agencji było uzyskanie wiarygodności przekazu. Brak autentyczności spotów skierowanych do młodzieży jest zdaniem Agencji głównym problemem większości reklam na polskim rynku.
0 1 0 0 0 25.06.2007Co piąty odbiorca energii elektrycznej zmieni dostawcę usługi po 1 lipcaW czasie IX Konferencji Marketingowej ("Komunikacja, Marketing i obsługa klienta po wydzieleniu operatora systemu dystrybucyjnego") firma świadcząca usługi call center - ContactPoint zaprezentowała wyniki autorskich badań rynku, które stanowią odzwierciedlenie bieżącego poziomu obsługi klienta w branży energetycznej.
0 1 0 0 0 25.06.2007United PR dla Big Brother 4.1United PR wygrała przetarg na promocję PR kolejnej edycji reality show "Big Brother 4.1", który wyemitowany zostanie na antenie Czwórki (TV4) we wrześniu b.r.