0 1 0 0 0 31.10.2007Szczerze o zgadze – telewizyjna kampania Ranigastu MaxAgencja McCann Erickson Polska przygotowała nową kampanię TV dla Ranigastu Max – leku na zgagę i niestrawność z portfolio Polpharmy.
0 1 0 0 0 31.10.2007Marka Graphite wyróżniona tytułem „Odkrycie Roku”Nowa marka elektronarzędzi Graphite, została właśnie nagrodzona przez polskich konsumentów tytułem „Odkrycie Roku”, przyznawanym w ramach konkursu „Laur Klienta”.
0 1 0 0 0 31.10.2007„Po nitce do konsumenta, czyli jak prosument porusza się w świecie informacji” (Think-a-Head)J. Rodak, Po nitce do konsumenta, czyli jak prosument porusza się w świecie informacji, "Think-a-Head", 29.10.2007Sprawa się coraz bardziej komplikuje - czasy marketerów "wodzących za nos" konsumentów niemal całkiem się skończyły wraz z nastaniem ery Web 2.0, a już za rogiem chyha prosumentyzm, rozciągający właściwie nowe zasady na "normalną" rzeczywistość.
0 1 0 0 0 31.10.2007Echo Miasta w czołówce czytelniczej dziennikówW ciągu dwóch lat istnienia na rynku Echu Miasta udało się zostać jedną z najchętniej czytanych gazet w kraju – wynika z najnowszych badań PBC.
0 1 0 0 0 31.10.2007Agencja IQFM nagrodzona w konkursie Field Marketing and Brand Experience AwardsPolska agencja IQFM zdobyła tytuł Międzynarodowej Agencji Roku w prestiżowym konkursie branżowym Field Marketing and Brand Experience Awards w Londynie.
0 1 0 0 0 31.10.2007Amnesty International Polska przyzna Nagrodę FilmowąPolska sekcja Amnesty International wspólnie z organizatorami 5 edycji festiwalu Planete Doc Review przyzna w maju 2008 po raz pierwszy swoją Nagrodę Filmową. Laureatem zostanie autor najlepszego dokumentu o tematyce nawiązującej do praw człowieka. Odrębne Jury wyłoni zwycięzcę spośród filmów konkursowych, nominowanych do tej kategorii.
0 1 0 0 0 31.10.2007Ruszyła kampania promocyjna prapremiery spektaklu „Wyścig spermy”Rozpoczęła się kampania promocyjna "Wyścigu spermy" – spektaklu w reż. Macieja Kowalewskiego, którego prapremiera odbędzie się 10 listopada w Teatrze Na Woli. Kampania ma charakter informacyjny oraz podkreśla nietuzinkowość projektu.
0 1 0 0 0 31.10.2007Firma Reckitt Benckiser zebrała pieniądze na rzecz programu „Pajacyk”Firma Reckitt Benckiser w czasie realizacji projektu Kupujesz – Pomagasz przez dwa miesiące zebrała 127 024 zł, które przekaże Polskiej Akcji Humanitarnej na sfinansowanie dożywiania dzieci z ubogich rodzin.
0 1 0 0 0 31.10.2007Dragon Rouge dla PostiDragon Rouge – niezależna międzynarodowa agencja brandingowa stworzyła nowe opakowania dla linii gatunkowych herbat Posti. Projekt ten jest kolejnym krokiem w ramach budowy nowego, bliskiego konsumentowi wizerunku Posti. Prace projektowe poprzedziła analiza strategiczna, badania konsumeckie i budowa architektury marki dla całego portfolio. Dragon Rouge jest autorem również nowego pozycjonowania i identyfikacji wizualnej tej marki.
0 1 0 0 0 31.10.2007Marka „Lubelskie” rozpoznawalna i dobrze ocenianaNa zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Interaktywny Instytut Badań Rynkowych przeprowadził w dniach 30 sierpnia – 17 września 2007 badanie rozpoznawalności marki „Lubelskie”. Badanie miało charakter pre-testu. Zrealizowane zostało metodą CAWI (ankieta internetowa). Objęto nim grupę 664 osób w wieku 15–49 lat, mieszkających na terenie województwa lubelskiego.