0 1 0 0 0 14.03.2007WizzFon na Wizztravel.plPortal turystyczny Wizztravel.pl we współpracy z operatorem telekomunikacyjnym eTel Polska udostępnił swoim klientom możliwość tanich połączeń międzynarodowych w cenie połączenia międzymiastowego. Nowa usługa nazywa się WizzFon.
0 1 0 0 0 14.03.2007Diverse Extreme TeamDiverse został sponsorem polskiej załogi samochodowej Komornicki-Marton (Diverse Extreme Team, która rozpoczyna rywalizację w Pucharze Świata FIA w rajdach terenowych. Cel Dakar 2008.
0 1 0 0 0 14.03.2007Wizard ma KAC-aAgencja Reklamowa Wizard wspólnie z firmą Opcja wprowadza na rynek suplementów diety nowy produkt do walki z kacem- Dr KAC.
0 1 0 0 0 14.03.2007Samsung I Beyoncé – początek współpracySamsung Electronics poinformował o nawiązaniu współpracy ze światowej sławy artystką Beyoncé. Samsung i Beyoncé będą współpracować przy reklamach (w tym telewizyjnych), światowych trasach koncertowych i innych akcjach służących wspólnej promocji.
0 1 0 0 0 14.03.2007INTEGER.pl laureatem programu „Jakość Roku 2006”Firma INTEGER.pl – lider na rynku kolportażu druków adresowych i bezadresowych - została laureatem programu „Jakość Roku 2006” w kategorii „Usługi”. Organizatorem konkursu była gazeta Biznes Raport, a oceny dokonali eksperci ds. Jakości Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji. Firma INTEGER.pl posiada również Certyfikat Jakości ISO 9001.
0 1 0 0 0 14.03.2007MagnifiCo dla MattelMattel Poland, polski oddział amerykańskiej firmy Mattel, światowego lidera wśród producentów zabawek, znany przede wszystkim z produkcji lalek Barbie® i samochodzików Matchbox®, nawiązał współpracę z warszawską agencją magnifiCo public relations.
0 1 0 0 0 14.03.2007Krispol z Creative PRLider w produkcji bram podpisał roczny kontrakt z poznańską agencją
0 1 0 0 0 14.03.2007Opus B wygrała przetarg sieci POLOmarketAgencja reklamowa Opus B wygrała przetarg na kampanię wizerunkowo-produktową sieci handlowej POLOmarket.
0 1 0 0 0 14.03.2007PRaktykuj za granicąJuż blisko 150 osób zgłosiło swoje uczestnictwo w konkursie public relations „PRaktykuj za granicą”. Na zgłoszenia i prace studentów, którzy chcą wyjechać na staże do Londynu, Brukseli i Monachium organizatorzy projektu czekają już tylko do końca marca.
0 1 0 0 0 14.03.2007Nowe oblicze cropptownOd marca sieć sklepów Cropptown rozpoczęła serię akcji marketingowych mających na celu wykreowanie nowego wizerunku marki. Cropptown wraca do korzeni czyli znów stawiamy na imponowanie młodym ludziom i kreatywność, za którą dwa lata temu dostaliśmy Kreaturę w konkursie na najlepszą kampanię reklamową 2005 roku. (nagroda za „Fabrykę Opakowań dla ludzi - Cropptown”).