0 1 0 0 0 8.11.2007IV ogólnopolska kampania „Hospicjum to też Życie”Trwa IV Ogólnopolska Kampania Społeczno-Edukacyjna „Hospicjum to też Życie” organizowana przez Fundację Hospicyjną z Gdańska, Krajowego Duszpasterza Hospicjów wraz ze 106 hospicjami w całym kraju. Tegoroczna edycja akcji promuje ideę opieki nad ciężko chorymi pacjentami w końcowej fazie ich życia. Dodatkowym tematem jest promocja wolontariatu hospicyjnego.
0 1 0 0 0 8.11.2007Polymus Integrated Communication kolejny raz dla Rexona MenPolymus Integrated Communication kolejny raz realizuje promocję konsumencką dla marki Rexona Men pod hasłem „Rexona Men Wyścigi”. Przygotowana promocja jest kontynuacją kilkumiesięcznej, pomyślnej współpracy pomiędzy marką Rexona Men i Polymus.
0 1 0 0 0 8.11.2007E.P. Creative Services rozpoczęła współpracę z Ranbaxy PolskaAgencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services rozpoczęła stałą współpracę z kolejnym klientem farmaceutycznym – firmą Ranbaxy Poland.
1 1 0 0 0 8.11.2007Nowa kampania telewizyjna GETIN Banku6 listopada ruszyła nowa kampania telewizyjna GETIN Banku. Piotr Fronczewski – reklamowa twarz banku – tym razem na swej drodze spotyka sąsiada i po raz kolejny doradza mu, gdzie warto założyć najkorzystniejszą lokatę.
0 1 0 0 0 8.11.2007Patrole FM – wspólna akcja radia RMF FM i firmy EnergaNa początku następnego tygodnia startują Patrole FM. Ogólnopolska akcja rozpocznie się 12 listopada i potrwa do 16 listopada. Specjalne samochody RMF FM, podczas 5 dni, odwiedzą jednocześnie 12 największych polskich miast, w których łącznie rozdadzą ponad 8 tysięcy odblaskowych kamizelek.
0 1 0 0 0 8.11.2007Podsumowanie akcji „Sterowiec Allegro”Agencja Reklamowa Rodan podsumowała wielką, letnią akcję promocyjną Allegro z wykorzystaniem sterowca promocyjnego.
0 1 0 0 0 8.11.2007AIG zawierzyła Agencji Reklamowej BelieveAgencja Believe wygrała przetarg na obsługę marki AIG. Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa nowych produktów AIG Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych w tym kreacja do kampanii wizerunkowej i produktowej, na którą składać się będą zarówno materiały ATL i BTL.
0 1 0 0 0 8.11.2007Universal McCann wygrał obsługę budżetu PolkomtelaDom mediowy Universal McCann wygrał przetarg na budżet mediowy, operatora komórkowego, firmy Polkomtel. Obie firmy współpracują ze sobą już od wielu lat.
0 1 0 0 0 8.11.2007Premiera prasowa filmu „Łódź – miasto kultury”Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi w dniu 7 listopada o godzinie 12 w kinie Charlie zorganizowało premierę prasową filmu „Łódź – miasto kultury”.
0 1 0 0 0 8.11.2007MediaVest wspiera mediowo specjalny raport firmy MedicoverSieć opieki zdrowotnej Medicover przygotowała specjalny „Raport o zdrowiu pracowników”, opracowany na podstawie wyników badania zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych Gemius. Za komunikację mediową Raportu odpowiada MediaVest, który jest również pomysłodawcą całego projektu.