Espresso

5 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.01.2007

II Festiwal Plakatu Reklamowego w Krakowie

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, promując swoje medium, a przede wszystkim reklamę plakatową, organizuje po raz drugi Festiwal Plakatu Reklamowego pod nazwą „Barbakan 2007”. Impreza odbędzie się w Krakowie w dniach od 26 kwietnia do 20 maja 2007 roku. Prezentacje i wystawy festiwalowe pokazane zostaną w obrębie Barbakanu i wokół niego na Plantach, jak również w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej, Wyższej Szkole Teatralnej oraz w Muzeum Historycznym Miasta Krakowa w Rynku Głównym. Muzeum wraz z Miastem Krakowem i Biurem Reklamy i Plakatowania „Koneser” są partnerami Izby przy realizacji tego przedsięwzięcia.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.01.2007

Nowe stacje radiowe i TV w ofercie IMM

Od stycznia Instytut Monitorowania Mediów poszerzył swoje usługi o monitoring kolejnych stacji telewizyjnych i radiowych. IMM przez całą dobę monitoruje programy RTV z ośmiu ośródków: w Katowicach, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie oraz w nowych w ofercie miastach - Łodzi i Bydgoszczy. Dzięki temu IMM jako jedyny w Polsce stale monitoruje 26 regionalnych rozgłośni radiowych. Łącznie w ofercie Instytutu znajduje się aż 55 polskich stacji radiowych i telewizyjnych.

Poprzednie Następne