0 1 0 5.02.2008Plakativ dla ING Banku ŚląskiegoPlakativ Poland realizuje lutową kampanię wielkoformatową dla ING Banku Śląskiego. Siatki wielkoformatowe o łącznej powierzchni ponad 1000 mkw. pojawiły się w Łodzi, Wrocławiu oraz Warszawie.
0 1 0 5.02.2008The Diamond Awards dla HealthWayAgencja marketingu medycznego HealthWay otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie na najciekawsze i najefektywniejsze projekty marketingowe The Diamond Awards 2007. HealthWay zdobyła pierwsze miejsce za najlepszy program lojalnościowy w kategorii „Health & Beauty”
0 1 0 5.02.2008Orzeczenie Rady Etyki PR w sprawie Adama ŁaszynaDo Rady Etyki Public Relations wpłynęły w końcu 2007 roku wnioski o ocenę etycznych aspektów wypowiedzi w mediach Adama Łaszyna, w kontekście jego pracy na rzecz Platformy Obywatelskiej. Wnioski pochodziły od osób indywidualnych oraz od Związku Firm Public Relations
0 1 0 5.02.2008Duńskie barwy na rynku kosmetycznymAgencja KaMODUS poprowadzi od lutego 2008 roku działania Public Relations – produktowe i wizerunkowe – dla duńskiej marki kosmetycznej GOSH.
0 1 0 5.02.2008Free-hotspot.com i Telenet sprawdzają działanie internetu w wybranych hotspotachFree-hotspot.com ogłasza, że w ramach programu testowego prowadzonego z Telenet NV, zapewni dostęp do darmowego WI FI w wybranych hotspotach Telenet w Belgii. Usługa będzie dostępna od połowy kwietnia 2008 roku i każdy kto posiada laptopa, lub inne urządzenie z opcja Wi-Fi, będzie mógł skorzystać z darmowego internetu w 176 hotspotach Telenetu.
0 1 0 5.02.2008TBWA twórcą nowej kampanii dla AXA Ubezpieczenia1 lutego rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna AXA Ubezpieczenia, stanowiąca element nowej strategii marki AXA. Za opracowanie strategii i przygotowanie kreacji jest odpowiedzialna agencja TBWA, która wygrała obsługę tego Klienta w drodze przetargu rozstrzygniętego pod koniec ubiegłego roku.
0 1 0 5.02.2008K2 Internet SA wraz z Play świętuje pozyskanie miliona klientówK2 Internet SA z okazji pozyskania miliona klientów przygotowało dla marki Play i jej użytkowników specjalną witrynę internetową będącą elementem kampanii wizerunkowej pod hasłem „Jest nas już milion w Play".
0 1 0 5.02.2008Telewizja nowej generacji n wygrywa plebiscyt „HIT IT 2007”Telewizja nowej generacji n wygrała w plebiscycie HIT IT 2007, w kategorii elektronika domowa. Plebiscyt był w zeszłym roku organizowany po raz pierwszy wśród czytelników czasopism growych i komputerowych wydawnictwa Bauer: CD Action, CLICK!, PC Format i NEXT.
0 1 0 5.02.2008Lotos uruchamia program lojalnościowyLotos Paliwa, spółka w 100% zależna od Grupy Lotos, uruchomiła 1 lutego br. program lojalnościowy Navigator. Jest on prowadzony na wszystkim stacjach własnych i partnerskich koncernu, co łącznie daje ponad 200 obiektów w całej Polsce
0 1 0 5.02.2008Ksiądz i zakonnica promują OfertęW dzienniku Metro rozpoczęła się kampania promocyjna Warszawskiej Gazety Bezpłatnych Ogłoszeń Oferta.