1 1 0 0 0 10.09.2007McCann Erickson dla MasterCardRuszyła nowa kampania MasterCard z serii "Bezcenne". Tym razem kampania skierowana jest do właścicieli małych i średnich firm. Kampanię przygotowała agencja McCann Erickson.
0 1 0 0 0 10.09.2007Epuls 3.1 i nowości dla reklamodawcówUruchomiona została nowa wersja serwisu społecznościowego dla młodzieży Epuls. Użytkownicy portalu otrzymali nowe funkcje i działy oraz zmieniony wygląd serwisu. Dla reklamodawców przygotowano natomiast specjalną ofertę z nowymi możliwościami komunikacji marketingowej.
0 1 0 0 0 10.09.2007Chocolissimo na pokładach samolotów AirtaxiOd września pasażerowie korzystający z lotów czarterowych za pośrednictwem Airtaxi, będą częstowani luksusowymi słodyczami Chocolissimo.
0 1 0 0 0 10.09.2007Wideo, foto i audio w Wirtualnej PolsceWystartował serwis społecznościowy WP – studio.wp.pl. Serwis umożliwia użytkownikom zamieszczanie w sieci własnych filmów, zdjęć i innych plików graficznych, a także nagrań muzycznych.
0 1 0 0 0 10.09.2007IV Forum Marketingu i Reklamy4 października br., w Warszawie, odbędzie się IV Forum Marketingu i Reklamy "Nowości technologiczne IT zwiększające efektywność promocji".
0 1 0 0 0 10.09.2007Momentum Worldwide zgromadziła 88 000 fanów Xbox’aTego lata nad polskim morzem panowała konsola Xbox 360. Roadshow nowej konsoli, który zorganizowała Momentum Worldwide, odwiedziło w ciągu 38 dni 88 000 osób wypoczywających w Pobierowie i Mrzeżynie.
0 1 0 0 0 10.09.2007S4 dla Parkridge Retail PolandAgencja Reklamowa S4, w ramach obsługi firmy Parkridge Retail Poland, przygotowała kampanię informującą o otwarciu pierwszej galerii rozrywkowo - handlowej w Polsce tego developera – Focus Parku w Rybniku.
0 1 0 0 0 10.09.2007Komunikacja miejska w termowizji10 września na nośnikach komunikacji miejskiej w 6 miastach Polski (Wrocław, Szczecin, Poznań, Gdańsk, Łódź, Warszawa) rusza kampania firmy Baumit - "Zobacz Ciepło".
0 1 0 0 0 10.09.2007„Zostań gwiazdą Hot Oil” – mali konsumenci w roli gwiazd"Zostań gwiazdą Hot Oil" – to hasło konkurs zorganizowany przez markę odzieży dziecięcej Hot Oil. Finał zabawy, w której udział wzięło ponad 3 000 dzieci odbył się 8 września w Poznaniu. Konkurs jest kolejnym etapem kampanii "Każdy może być gwiazdą".
0 1 0 0 0 10.09.2007Citrix przejmuje QuickTreeCitrix Systems ogłosił przejęcie QuickTree, twórcy oprogramowania, skupiającego się głównie na poprawie bezpieczeństwa i wydajności systemów XML i usług web. Dzięki dołączeniu możliwości przetwarzania XML do linii produktów Citrix NetScaler, Citrix WANScaler oraz Citrix Access Gateway, firma wzmocni infrastrukturę dostarczania aplikacji typu end-to-end. Przejęcie umożliwi akcelerację, optymalizację oraz dostępność aplikacji.