0 1 0 0 0 20.11.2007Continental rozdaje bilety na Euro 2008Bilety na mecze Euro 2008 można wygrać biorąc udział w grach sportowych proponowanych w nowym serwisie internetowym www.ContiFanWorld.com.
0 1 0 0 0 20.11.2007Dobroczyńca Roku 2007 – Konkurs dla firm zaangażowanych społecznieRozpoczęła się jedenasta edycja Konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku” organizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Po raz kolejny małe, średnie i duże przedsiębiorstwa zostaną wyróżnione za działania z zakresu społecznego zaangażowania i społecznej odpowiedzialności. Zgłoszenia można nadsyłać do 31 stycznia 2008 r.
0 1 0 0 0 20.11.2007Współpraca w ramach programu ABC Bezpieczeństwa14 listopada 2007r. w siedzibie Banku Światowego w Warszawie w ramach programu ABC Bezpieczeństwa odbyły się śniadanie prasowe oraz seminarium.
0 1 0 0 0 20.11.2007Radio Plus wprowadza nowe logoNowy znak graficzny jest kolejnym, po zmianach programowo - muzycznych, elementem budującym wizerunek sieci zgodnie z wprowadzonym niedawno linerem - "Radio Plus. Przeboje w dobrym nastroju".
0 1 0 0 0 20.11.2007Hard kontra Aramaz – lekcja survivalu w Grupie HandsReprezentanci Agencji Hard&Smart i Aramaz tworzących grupę reklamową Hands mieli okazję przekonać się, jak wiele nieoczekiwanych umiejętności wymaga praca w agencji reklamowej. Tym razem agencje spotkały się na evencie integracyjnym.
0 1 0 0 0 20.11.2007Wyróżnione pięknoZdjęcie reklamowe promujące grzejnik Tubus marki Instal-Projekt, wykonane przez fotografa Szymona Brodziaka zostało wyróżnione w jednym z największych konkursów fotograficznych na świecie Pilsner Urquell International Photography Awards w kategorii fotografii reklamowej. Na konkurs nadeszło prawie 20.000 zgłoszeń z ponad 90 krajów.
0 1 0 0 0 19.11.2007Jednym lepiej, innym nie (Visual Communication 10/2007)Najnowszy numer magazynu „Visual Communication” przynosi zestaw interesujących artykułów diagnozujących kondycję branży. Rozpoczyna go manifest „Młode kadry” profesora Wernera Sobotki z wiedeńskiej Wyższej Szkoły Nauk Poligraficznych (s. 84), dotyczący form edukacji branżowej. Autor boleje nad niedostosowaniem kierunków studiów do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości w mediach – zarówno drukowanych, jak i elektronicznych.
0 1 0 0 0 19.11.2007Świąteczna kampania wizerunkowa Cyfry+19 listopada ruszyła ogólnopolska świąteczna kampania wizerunkowa Cyfry+, promująca ofertę platformy oraz nowe dekodery z nagrywarką (Philips PVR HD).
0 1 0 0 0 19.11.2007Pierwszy broker reklamowy w branży Customer Publishing w PolsceWraz z dynamicznym rozwojem sektora magazynów firmowych i branżowych wydawanych na zlecenie firm (Customer Publishing), rośnie zapotrzebowanie na profesjonalną obsługę biur reklamy takich publikacji. Firma Concept Publishing Polska jako pierwsza zdiagnozowała problem i stała się jednym z inicjatorów oraz patronów powstania nowej struktury brokerskiej.
0 1 0 0 0 19.11.2007Weber Shandwick monitoruje media społeczneAgencja Weber Shandwick wdroży system monitorowania mediów społecznych Radian6 Technologies Inc. we wszystkich swoich oddziałach na całym świecie, w tym polskim. Weber Shandwick stanie się w ten sposób pierwszą firmą działającą w ramach grupy Interpublic (NYSE: IPG), która odniesie korzyści ze strategicznego partnerstwa pomiędzy IPG Futures Marketing Group i Radian6.